Uusi A4 lentää ojaan väistössä

Anonyymi

9

203

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvinhän tuo meni! 77km/h vain keilan hipaisulla takaisin kaistalle palatessa.
      Jos joku ojaan lentää niin tuo. 71km/h ja nipin napin selviää väistöstä. Tuon pomppulinnan liikkeistä saa vähintään sydärin!
      https://youtu.be/j3qrCNR4U9A

• Anonyymi

Tuollaisiin tilanteisiin liikenteessä joutuvat vain kaaharit, ja idiootit, joilla ei edes pitäisi olla ajokorttiakaan...

• Anonyymi

Joka päivä se on tuollaista. Väistellen hidastelijoita. Usein joutuu kurvaamaan 2:lla renkaalla ja sitten keskisormea peliin kun ratista saa vähän irrotettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka päivä se on tuollaista. Väistellen hidastelijoita. Usein joutuu kurvaamaan 2:lla renkaalla ja sitten keskisormea peliin kun ratista saa vähän irrotettua.

Eli sinulla ei kuuluisi olla ajokorttiakaan, ja idioottikin näytät vahvasti olevan.
        Pysy pois liikenteestä jookos?...

• Anonyymi

Audikuskit lulee että on jotakin suurta heidän autossaan kun on neljä rengasta maskissa.

• Anonyymi

Tuossahan ei ole A4 vaan A4 Allroad eli runsaasti korotetulla alustalla oleva puoli maasturi.

TÄssä on A5 mikä on käytännössä sama auto kuin A4 mutta erilaisella perällä
      https://www.youtube.com/watch?v=ShabL8eXLoM

Korkeus tekee aina tepposet.

• Anonyymi

Audi allround korkeampi alusta.

Ajaisin mieluummin korkeammalla ja pehmeällä alustalla verrattuna A4 normaaliin alustaan joka on äänekkäämpi ja matalampi,

Vaikka tuollaisessa väistössä käyttäytyisi erilailla.

• Anonyymi

Niin no Passat mikä on melkein vakiona urheiluauton maavaralla floppasi samaisen testin todella pahasti. Voi olla että uudet VAGenit nyt vaan on kaikki vaarallisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no Passat mikä on melkein vakiona urheiluauton maavaralla floppasi samaisen testin todella pahasti. Voi olla että uudet VAGenit nyt vaan on kaikki vaarallisia.

Niin no Passathan on lähellä A4:jää. Mitä nyt moottori on eri suuntaan noin alkajaisiksi. Heittäkää nyt joku vielä että on samoista osista koottu. Kun suunnittelijat ja insinöörit on sitä varten, että heidän tehtävänsä on selvittää miten samoista osista saadaan kasattua eri autoja, kustannussyistä tietenkin. Ja vaikka monella on se harhaluulo että VAG on ainoa joka tätä harrastaa, niin ei pidä paikkaansa. Eri asia ovat sitten autot joihin on oikeasti vaihdettu vain ulkonäköasiat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe