Pettämisen helppous

Anonyymi

Olen 50v kaunis ja sopusuhtainen nainen. Eronnut pitkästä suhteesta. Tapaillut sinkkuna miehiä jo useamman vuoden. Ja törmään jatkuvasti siihen että lopulta vastapuoli pettää...ja minä jätän. Sitten alkaa toivoton todistelu siitä että pettäjä haluaa tulla takaisin. Ei ollut nainen vireämpi aidan toisella puolella. Mutta pettäminen toi jotain mielihyvää ja seikkailua...mietin että tämä sama kaava toistuu jatkuvasti. Teenkö minä jotain väärin? Antaudun suhteeseen todella täysin sydämin, ilmeisesti olenkin sitten helppo nakki. Tai sitten törmään jatkuvasti vääränlaisiin miehiin. Ehkä kasvatan itsestäni sydämettömän baariruusun, sitten minussa on varmaan haastetta enempi miehille?
Vai onko tämä someaika (tinderaika) tehnyt pettämisestä vaan liian helppoa...??? Eikö kukaan enää kaipaa luotettavaa parisuhdetta. Ps. Minun tapauksessani ei voi syyttää myöskään sitä että olisin pihistellyt peitonalla.

36

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaankin olet sitten törmännyt vääränlaisiin miehiin... kyllä uskollisiakin yksilöitä löytää... ne ehkä vaan on harvassa... ps.toimintaa on myös peiton päällä,ja esim. vaikka keittiön pöydällä,
      siinä suhteessa ei kannata ainakaan olla kanssani suppea ; ) M54

      • Anonyymi

        Mä olen aloittajan kanssa suunnilleen samaa ikää oleva mies. Yksin oleva tiettyjen syiden vuoksi. Mutta aloitus ei kait koskenutkaan seksiä vaan ihmissuhteita. Jos haluaa hyvän ihmissuhteen ja seksiä, niin pitää kait luopua jostain. Itse olen saanut vaan kavereita jotka pitävät minua ns. kaverina ja kaverin kanssa ei muuta kuin jutella.


    • Anonyymi

      Veikkaan, että törmäät vääränlaisiin miehiin. Tai ehkä oikeammin, vääränlaisissa miehissä on jotain sinua kiehtovaa ja siksi ajaudut suhteeseen heidän kanssaan. Uskon, että meitä luotettavaa parisuhdetta haluavia miehiä on paljon, mutta sellaista on vaikea löytää. Itse löysin, myös pitkästä suhteesta eronneena. Nykyisellään ei kyllä tulisi mieleenkään pettää, kun tiedän, että ei se hiukan erilaiselta maistuva ruoho siellä aidan toisella puolella loppujenlopuksi sen kummempaa ole.

    • Anonyymi

      Olen suunnilleen saman ikäinen nainen ja eronnut miehen pettämisen vuoksi. Vuoden olin vapaa sit tapasin nykyisen kumppanin. Seksi toimii hyvin mut sovittiin heti aluksi avoimesta suhteesta jossa molemmat voivat harrastaa seksiä vieraiden kanssa. Tä,ä toi suhteeseen lisää sähköä ja kiintymistä.Emme kerro seksi kumppaneista jos toinen ei kysele. Itse viimeksi vieraan kans pikku jouluissa työ kaveri yön hotellissa. Nautin tosi paljon eikä tartte tuntea huonoa omaa tuntoa rakastellessa eikä jälkeen päin.

      • Anonyymi

        Seksin ja sitoutuneen parisuhteen irtikytkeminen tuntuu melkolailla vieraalta ajatukselta. Paitsi ehkä tilanteessa, jossa toinen ei vain kykene antamaan toisen tarvitsemaa, silloin on hyvä käydä hoitamassa tarpeet muualla. Jotenkin se, että parisuhteessa asiat tehdään yhdessä, myös kolmannet osapuolet, tuntuisi luontevammalta.


    • Kai Se on ehkä niin, että tämän ikäisenä ne vapaat ei ole enää ehkä niitä sitoutumiseen taipuvia. Uskolliset ukkomiehet möllöttää akkojensa kanssa kotona, kuskaa kakaroita harrastuksiin, leikkaa ruohoa ja maalaa aitaa. Joskus kännissä työporukan kanssa saattaa Ruotsin laivalla melkein hairahtaa, mutta raskas känni varjelee enimmiltä tuhoilta. On niin kännissä, että ei saa, jos saisi, ei seiso.

      Niillä joilla Menee lusikat jakoon viisikymppisenä, aukeaa taivas. Taakse jääneet hulivilivuodet pitää ottaa kiinni pienessä hetkessä ja taivas aukeaa. Kaikki pitää kokeilla, tehdä, haistaa ja maistaa.

      Itse olen se Akan kanssa koton möllöttävä ukko.

      • Anonyymi

        Sama koskee kai naisiakin? Itse erosin jo ajat sitten, enkä ole aikeissa enää yhteenkään mieheen kovin syvällisesti sitoutua. Tosin en myöskään lähtisi lainamieheni selän takana mitään puuhastelemaan.
        Eronneissa kun on myös se osuus joka jää mieluummin yksin kotiin möllöttämään, niin taitaa tässä ikäluokassa vapaat ja aidosti sitoutumishaluiset olla vähissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama koskee kai naisiakin? Itse erosin jo ajat sitten, enkä ole aikeissa enää yhteenkään mieheen kovin syvällisesti sitoutua. Tosin en myöskään lähtisi lainamieheni selän takana mitään puuhastelemaan.
        Eronneissa kun on myös se osuus joka jää mieluummin yksin kotiin möllöttämään, niin taitaa tässä ikäluokassa vapaat ja aidosti sitoutumishaluiset olla vähissä.

        Sieltä vapautuu aina joku määrä sellaisia, jotka ei omasta tahdostaan vapaudu markkinoille. Puoliso löytää toisen, tai pahimmassa tapauksessa jää leskeksi. Määrä on kumminkin rajallinen ja kunnolliset viedään heti markkinoilta.

        Olen tässä keski-ikään saapuessa huomannut, että nyt on tosiaankin sellainen toinen jälkimarkkinakausi käynnissä ympärillä ja kentällä. Toinen asia, minkä on huomannut että parinmuodostukseen löytyy enemmän tarjokkaita, kuin parikymppisenä - siis Jos vain pelkkä seksi kiinnostaa.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Sieltä vapautuu aina joku määrä sellaisia, jotka ei omasta tahdostaan vapaudu markkinoille. Puoliso löytää toisen, tai pahimmassa tapauksessa jää leskeksi. Määrä on kumminkin rajallinen ja kunnolliset viedään heti markkinoilta.

        Olen tässä keski-ikään saapuessa huomannut, että nyt on tosiaankin sellainen toinen jälkimarkkinakausi käynnissä ympärillä ja kentällä. Toinen asia, minkä on huomannut että parinmuodostukseen löytyy enemmän tarjokkaita, kuin parikymppisenä - siis Jos vain pelkkä seksi kiinnostaa.

        Tuo on kyllä niin totta. Itse erosin muutama vuosi sitten ja hetken aikaa kestäneen ahkeran tutkimusmatkailun jälkeen löysin taas uuden parisuhteen, johon voi sitoutua pitkäksi aikaa. Mukavinta siinä tutkimusvaiheessa on, että kun sekä tutkija ja tutkittavat eivät ole mitään untuvikkoja, niin kokemuksen perusteella on helppo tehdä päätöksiä, että kannattaako tutkia pidempään. Jos ei miellytä, niin voi siirtyä seuraavaan eikä siinä ole sen enempää draamaa.
        M50


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Sieltä vapautuu aina joku määrä sellaisia, jotka ei omasta tahdostaan vapaudu markkinoille. Puoliso löytää toisen, tai pahimmassa tapauksessa jää leskeksi. Määrä on kumminkin rajallinen ja kunnolliset viedään heti markkinoilta.

        Olen tässä keski-ikään saapuessa huomannut, että nyt on tosiaankin sellainen toinen jälkimarkkinakausi käynnissä ympärillä ja kentällä. Toinen asia, minkä on huomannut että parinmuodostukseen löytyy enemmän tarjokkaita, kuin parikymppisenä - siis Jos vain pelkkä seksi kiinnostaa.

        Kyllä mulla olisi niitä tarjokkaita ollut aina, nyt vaan olen huomannut että kun alkaa itsetuntemus olla kohdillaan ja omat tarpeet selvillä, onkin varsin vaikea löytää sellaista miestä joka säväyttäisi. Onneksi yksi sellainen riittää :) Ja puhun siis "pelkästä" seksistä.
        Edellinen nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulla olisi niitä tarjokkaita ollut aina, nyt vaan olen huomannut että kun alkaa itsetuntemus olla kohdillaan ja omat tarpeet selvillä, onkin varsin vaikea löytää sellaista miestä joka säväyttäisi. Onneksi yksi sellainen riittää :) Ja puhun siis "pelkästä" seksistä.
        Edellinen nainen

        Kyllä nahkaiset kahleet ja silmäsidekkin ym. löytyy... M54H:ki


      • Anonyymi

        Niin minäkin, eikä meikäläisiä juurikaan vapaana kulje. On kolme vaihtoehtoa: jäkättää vastaan, erota tai sopeutua. Meikäläiset yleensä sopeutuu, koska ollaan mukavuudenhaluisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nahkaiset kahleet ja silmäsidekkin ym. löytyy... M54H:ki

        Vai sellaista säväyttävää ;) Mutta mitäs mä sanoinkaan siitä selän takana puuhastelusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sellaista säväyttävää ;) Mutta mitäs mä sanoinkaan siitä selän takana puuhastelusta...

        Selän takana? Ei,kun jalkovälissä kielellä ja leluilla kun olet kahleissa...😉 M54H:ki


    • Anonyymi

      Olet törmännyt vääriin ja meneviin miehiin. Ehkä kannattaa laskea tasoa tavallisimpiin miehiin. Seksittömyyden ja miehen menohalun lisäksi syynä voi olla suhteen tai seksi matala taso.
      Hienoa, että ymmärrät seksin päälle. Monet ei ymmärrä, että seksittömyys ja murjotus voi ajaa miehen parissa viikossa huonoille teille.
      M50

    • Anonyymi

      Itse eronnut vuosi sitten,ikää 46v. Kyllästyttää netin deittijutut,varatut puutteessa olevat miehet jaksaa vongata ja kehua taitojaan..missä on järkevät ei sitoutumiskammoiset miehet jotka haluavat muutakin kun seksiä..kadonneet maapallolta?

      • Anonyymi

        On meitä. Sitoutua voi, kun löytyy mukava ja huumorintajuinen nainen, mielellään samalta paikkakunnalta. Kaikkeen yhdessätekemiseen, seksin lisäksi.
        M50


    • Anonyymi

      Harmi olen huomannuy myös sen ommassa emässä antaa muille vaikka kotona olisi tarjolla joten mieli tekee muuttamaan lappiin,,kun vain saisi sinne seuraa mukaan?

      • Anonyymi

        Täytyy olla miehessä vikaa jos muija jakaa tavaraa kylillä.. Peilin eteen ja miettiä tökkiikö kroppa vai se katkarapu 🦐 koipien välissä.


    • Anonyymi

      Mukava olisi tuollainen nainen. Seksiin, yhdessätekemiseen. Mitä monella naisella, jos löytyy yksi hyvä.
      M50

    • Vanhemmalla iällä on vaan niin paljon vaikeampi sovittaa elämiä yhteen kuin sukuelimiä. Tilanne on meillä viiskymppisillä vähän sellainen, että osaamme vaatia parisuhteelta enmmän kuin pystymme sille antamaan. Nuorena molemmat pystyi antamaan kaikkensa ymmätämättä yhtään mihin oli menossa.

      • Anonyymi

        Totta tuokin, siksi olenkin päätynyt siihen että annan vain sitä mitä pystyn ja haluan sille joka pystyy samaan . Silkkaa seksiä siis...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin, siksi olenkin päätynyt siihen että annan vain sitä mitä pystyn ja haluan sille joka pystyy samaan . Silkkaa seksiä siis...

        Voisi toimia aluksi. Ei tiedä, mitä kehittyy.
        M50


    • Anonyymi

      Onko hauskaa pettää, oletko ylepä itsestäsi. Et ole kaunis 50 vuotiaana koska sen ikäiset on ainoastaan rumia. Pettäjät pitäisi ruoskia kunnolla niin että muistat olla uskollinen aina.

      • Anonyymi

        Tulit sitten tänne kertomaan olevasi muita parempi, oletko nyt ylpeä itsestäsi?
        En ole aloittaja, vaan toinen kaunis ja sopusuhtainen viisikymppinen nainen. Pidän muuten kunnon kurituksesta...


      • Anonyymi

        Ei naisen tarvitse näyttää 20 vuotiaalta. Ei voi yleistää, että 50 vuotiaat naiset ovat rumia. Se ei ole vain rumasti sanotta, vaan myös väärä ja tarpeeton väite. Ikä saa näkyä. Se on kaunista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulit sitten tänne kertomaan olevasi muita parempi, oletko nyt ylpeä itsestäsi?
        En ole aloittaja, vaan toinen kaunis ja sopusuhtainen viisikymppinen nainen. Pidän muuten kunnon kurituksesta...

        Nahkakahleet,kaulapanta ja remmi löytyy..😉
        T.M54H:ki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulit sitten tänne kertomaan olevasi muita parempi, oletko nyt ylpeä itsestäsi?
        En ole aloittaja, vaan toinen kaunis ja sopusuhtainen viisikymppinen nainen. Pidän muuten kunnon kurituksesta...

        5-kymppiset naiset ovat parhaita. Tietävät mitä tahtovat ja osaavat antaa mitä haluavat. Kerrassaan ihania ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nahkakahleet,kaulapanta ja remmi löytyy..😉
        T.M54H:ki

        Eiköhän tullut jo selväksi että apuvälineitä riittää... Se on kuitenkin itse mies joka säväyttää jos säväyttää...;)


    • Hei, ehkä vaan kohdallesi on sattunut miehiä, joille ei vaki suhde riitä. On meitä vielä yhden naisen miehiäkin. Kiva olisi kuulla sinusta lisää? Jos haluat voi laittaa mulle meiliä, [email protected]

    • Anonyymi

      Antautuvaa naista odotellessa....

      • Anonyymi

        Kerkiää tulla pari metriä multaa niskaan


    • Anonyymi

      Olisi ihana löytää sinut ja olla sinulle uskollinen.
      51v. mies.

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe