Jonne näyttää transulta

John

Kenen mielestä Jonne näyttää ihan transulta? Jonnea kun katsoo tulee mieleen joku teinityttö, katsokaas kun Jonnehan meikkaa kuin naiset, pukeutuu naisten vaatteisiin ja on muutenkin niin "hento" :DDDDD

7

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilithuh

Mun mielestä Jonne on yks Suomen seksikkäimmistä miehistä. Ite en ees syty mieheen jos sillä ei ole meikkiä! Se on mielestäni kovuutta jos uskaltaa olla sitä mitä on ja niin kuin Mike Monroe joskus sanoi: Are you man enough to be a woman?!
      Jonne on todella seksikäs!
      Kaiken lisäks uskokaa tai älkää mut en oo enää teini;)

• Minä

Jonne on todellakin seksikäs. Itsekin pidän miehistä jotka meikkaavat, mutta voi sitä olla ilmankin. Pitkä tukka on must.

• kira

joo, tunnustan itsekkin että pidän jonne aaronia seksikkäänä. sitä hän on....mutta kieltämättä hän joskus näyttää hieman transulta....mutta en usko hänen itsekkään sitä paheksuvan..

• Satuki,.,.

Jonne on melkein yhtä hyvän näköinen kuin Mike Monroe oli 80-luvun alussa, ja must tuntuu, että Jonne halajaakin uudeksi Monroeksi.

Mutta matkaa on vielä siihen, että Negative olisi yhtä tyylikäs ja näyttävä bändi kuin Hanoi Rocks oli silloin kun he olivat Negativen tyyppien ikäisiä.

On se hyvä, että on Glam rock tyylisiä bändejä, noita "juntti look" bändejä on ihan tarpeeksi.

• ngt_faninen

mun mielest jonne on seksikäs! ja mä tykkään et miehet meikkaa... mut pitkä tukka pitää olla! pitkähiuksiset on ihanii!

• miss26

mun mielestä Jonne Aaron ei oo ollenkaan minkään Mike Monroen näkönen tai olonen. mike on yököttävä, en yhtään tykkää. mut Jonne on kertakaikkiaan ihana..!!
        mielipiteensä kullakin

• Iitun tilttu

Jonnehan on vaan kaunis poika ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe