Jonne näyttää transulta

John

Kenen mielestä Jonne näyttää ihan transulta? Jonnea kun katsoo tulee mieleen joku teinityttö, katsokaas kun Jonnehan meikkaa kuin naiset, pukeutuu naisten vaatteisiin ja on muutenkin niin "hento" :DDDDD

7

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilithuh

Mun mielestä Jonne on yks Suomen seksikkäimmistä miehistä. Ite en ees syty mieheen jos sillä ei ole meikkiä! Se on mielestäni kovuutta jos uskaltaa olla sitä mitä on ja niin kuin Mike Monroe joskus sanoi: Are you man enough to be a woman?!
      Jonne on todella seksikäs!
      Kaiken lisäks uskokaa tai älkää mut en oo enää teini;)

• Minä

Jonne on todellakin seksikäs. Itsekin pidän miehistä jotka meikkaavat, mutta voi sitä olla ilmankin. Pitkä tukka on must.

• kira

joo, tunnustan itsekkin että pidän jonne aaronia seksikkäänä. sitä hän on....mutta kieltämättä hän joskus näyttää hieman transulta....mutta en usko hänen itsekkään sitä paheksuvan..

• Satuki,.,.

Jonne on melkein yhtä hyvän näköinen kuin Mike Monroe oli 80-luvun alussa, ja must tuntuu, että Jonne halajaakin uudeksi Monroeksi.

Mutta matkaa on vielä siihen, että Negative olisi yhtä tyylikäs ja näyttävä bändi kuin Hanoi Rocks oli silloin kun he olivat Negativen tyyppien ikäisiä.

On se hyvä, että on Glam rock tyylisiä bändejä, noita "juntti look" bändejä on ihan tarpeeksi.

• ngt_faninen

mun mielest jonne on seksikäs! ja mä tykkään et miehet meikkaa... mut pitkä tukka pitää olla! pitkähiuksiset on ihanii!

• miss26

mun mielestä Jonne Aaron ei oo ollenkaan minkään Mike Monroen näkönen tai olonen. mike on yököttävä, en yhtään tykkää. mut Jonne on kertakaikkiaan ihana..!!
        mielipiteensä kullakin

• Iitun tilttu

Jonnehan on vaan kaunis poika ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      190
      6738
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      155
      1943
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1648
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1360
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      52
      1149
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1041
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1002
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe