Kokemuksia kys lääkkeestä? Mitä sivu-oireita teille tuli?
Kokemuksia leponexista?
6
411
Vastaukset
- Anonyymi
Vaati verikokeita ja aiheutti yöllistä kuolaamista. Muuten ok.
- Anonyymi
Siitä on jo n. 20 vuotta kun mulle yritettiin aloittaa Leponex mutta ottivat useaan kertaan sydänfilmin ja todettiin että lääke ei sovi mulle kun sydämen johtumisrytmi pitenee.
Olikin ainoa kerta ja ainoa lääke kun välitettiin mitä haittaa on. Muista lääkkeistä ei välitetty. Jälkeenpäin selvisi että Olanzapiini tekee sydämelle saman mutta silti söin sitä 10 vuotta.
Mulla on tuttuja jotka käyttää Leponexia ja heistä kaikille on tullut 2-tyypin diabetes, tosin ei voi sanoa varmana johtuuko just lääkkeestä mutta pikkasen tuo haiskahtaa.
Leponex tekee myös sen että valuu kuolaa suusta, toisilla vähemmän, toisilla enemmän. Kuulemma lääke myös aiheuttaa väsymystä.
Yhdelle ihmiselle alkoi Leponexin myötä tulla epileptisiä kohtauksia.
Tosin eivät kaikki saa mahdollisia sivuvaikutuksia. - Anonyymi
Minulla on kuolaamista, väsymystä, virtsankarkailua, lihomista ( 10kg) sydämen tykytystä (pyörtyilyä)...mutta kestän nämä, sillä tehoaa oireisiini parhaiten verrattuna muihin lääkkeisiin.
- Anonyymi
Eikö auta, jos juo kolme neljä olutta sen lääkkeen kanssa. Mun ykxxx tuttu joi koskenkorvaa lääkkeen käytön aikana ja haitat vähenivät huomattavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö auta, jos juo kolme neljä olutta sen lääkkeen kanssa. Mun ykxxx tuttu joi koskenkorvaa lääkkeen käytön aikana ja haitat vähenivät huomattavasti.
Ei ne haitat oo vähentynyt, niitä ei vaan sillon huomannut ku oli juonut.
- Anonyymi
Aina kannattaakin punnita hyödyt ja haitat. Vaikka jotain haittapuolia olisikin mutta jos lääkkeestä on isosti hyötyä niin mikäs siinä. Silloin on hyvä jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161