Koska sinne haetaan? Olen esikoiskirjailija ja kirjani tulee ulos tänä vuonna. Tietääkö kukaan koska sinne haetaan ja mitä kautta? Kustantajako kyselee vai minä itse? Onko jo myöhäistä vai olenko pikemminkin hätähousu?
Pentinkulman esikoiskirjailijaseminaari
3
119
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne tulee kutsu, mutta kaikkia ei kutsuta.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Tunnen useita esikoiskirjailijoita ja kyllä sinne pitää ensin hakea, että on mahdollisuus tulla kutsutuksi. Kaikki eivät toki pääse. Kustantamosta riippuu, kuinka aktiivisesti kannustavat hakemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Tunnen useita esikoiskirjailijoita ja kyllä sinne pitää ensin hakea, että on mahdollisuus tulla kutsutuksi. Kaikki eivät toki pääse. Kustantamosta riippuu, kuinka aktiivisesti kannustavat hakemaan.
Ei minunkaan esikoiskirjani julkaisemisen aikaan tarvinnut hakea, mutta siitä on kyllä yli 10 vuotta aikaa. Kaikkia ei mitenkään voi kutsua, koska esikoiskirjoja julkaistaan lähemmäs sata vuosittain.
En kyllä ymmärrä miksi tuo tapahtuma niin paljon kiinnostaa. En edes tiennyt sen olemassaolosta ennen kutsua, mutta olihan se ihan ok tavata muita ja paikallisiin lehtiin ja radioon annoin haastatteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851947- 431540
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!581216- 761100
- 721084
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon251015- 591001
- 34940
- 37829
- 39804