Koska sinne haetaan? Olen esikoiskirjailija ja kirjani tulee ulos tänä vuonna. Tietääkö kukaan koska sinne haetaan ja mitä kautta? Kustantajako kyselee vai minä itse? Onko jo myöhäistä vai olenko pikemminkin hätähousu?
Pentinkulman esikoiskirjailijaseminaari
3
153
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne tulee kutsu, mutta kaikkia ei kutsuta.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Tunnen useita esikoiskirjailijoita ja kyllä sinne pitää ensin hakea, että on mahdollisuus tulla kutsutuksi. Kaikki eivät toki pääse. Kustantamosta riippuu, kuinka aktiivisesti kannustavat hakemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Tunnen useita esikoiskirjailijoita ja kyllä sinne pitää ensin hakea, että on mahdollisuus tulla kutsutuksi. Kaikki eivät toki pääse. Kustantamosta riippuu, kuinka aktiivisesti kannustavat hakemaan.
Ei minunkaan esikoiskirjani julkaisemisen aikaan tarvinnut hakea, mutta siitä on kyllä yli 10 vuotta aikaa. Kaikkia ei mitenkään voi kutsua, koska esikoiskirjoja julkaistaan lähemmäs sata vuosittain.
En kyllä ymmärrä miksi tuo tapahtuma niin paljon kiinnostaa. En edes tiennyt sen olemassaolosta ennen kutsua, mutta olihan se ihan ok tavata muita ja paikallisiin lehtiin ja radioon annoin haastatteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901