Sehän olis tuo Ravintola Mikko.
Ravintola Mikko
10
2461
Vastaukset
- Anonyymi
Ravintola Mikossa ei koskaan tapella eikä räyhätä. Onko kukaan muu lähiaikoina tajunnut, kuinka hieno paikka tuo onkaan?
- Anonyymi
Onko se totta, että se on joensuulaisen Gay-kulttuurin kehto ja sieltä saa helposti gay-seuraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se totta, että se on joensuulaisen Gay-kulttuurin kehto ja sieltä saa helposti gay-seuraa?
Varmastikin saapi ketä kiinnostaa, saa sieltä myös olutta.
- Anonyymi
Onko Mikossa tarjolla vain olutta ja siideriä, vai saako myös väkeviä kuten vodkapaukkuja? Kiinnostaisi tutustua kun syyskuun alussa tulen käymään.
- Anonyymi
ai se on gay paikka. Nyt kirkastu minulle moni asia.
- Anonyymi
Se nyt on ollut kaikkien tiedossa jo kauan mutta ilmeisesti jotkut tykkää olla kaltaistensa seurassa..
- Anonyymi
Jostain syystä ei minulle. Käyttäydyinköhän huonosti? Eikun minä oon epäsosiaalinen, tarviin viinaa jutellakseni. Mutta se ei käy. Oisin tykänny. Mukavan olonen baarimikko (ei pidä minusta).
- Anonyymi
Kyllä vaan Miina-ravintola on ehdottamasi parempi kuin Mikko mikätahansa.... räk...
- Anonyymi
Mikä on tää Miina ravintola?
- Anonyymi
Mikossa ehkä paras naisbaarimikko... Helille suurella rakkaudella ;)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657