Tyttöystävä saattaa olla raskaana mutta ei ole varma haluaako abortin.

Anonyymi

Alkaa kohta näyttämään pahasti siltä että tyttöystävä on tullut raskaaksi, kuukautiset jo sen verran myöhässä, meillä on ollut aina käytössä kondomi mutta ilmeisesti sekään ei ole 100% luotettava ehkäisykeino. Heti kun tämä mahdollinen raskaus otettiin vakavasti puheeksi tein selväksi oman kantani, minä en lasta ala kasvattamaan nyt enkä ikinä, se on varma asia josta en aijo ikinä tinkiä milliäkään joten tein tyttöystävälle selväksi että se on joko abortti tai hän saa lähetä lätkimään, tässä tyttöystävän kannalta ongelmana se että hänellä ei ole omia tuloja eikä siten luonnollisesti mahdollisuutta saada asuntoa ainakaan kovin helposti, tekisin hänestä siis käytännössä kodittoman jos heittäisin ulos minkä kyllä aijon tehdä mikäli hän ei aborttia ota.

Tyttöystävä on aikaisemmin ollut vahvasti sitä mieltä että ottaa ehdottomasti abortin jos tulee vahingossa raskaaksi mutta nyt taitaa pää olla lopullisesti sekaisin.

Miten saan tyttöystäväni taivuteltua tekemään oikean ratkaisun. En haluaisi heittää häntä kadullekkaan asumaan?

78

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuntele itseäsi! Miksi ihmeessä et mene sterilisaatioon tai vielä mieluummin kastraatioon?
      Toivottavasti tyttöystäväsi älyää poistua viipymättä nurkistasi.

      • Anonyymi

        Olen liian nuori sterilaatioon (vaikka sen kyllä ehdottomasti haluaisin) ja niin kuin varmasti tiedät, kastraatiota ei ihan vaan noin vain tehdä syyttä ja miksi edes haluaisin ottaa sen, ja siitä voit olla varma että jos tuo nyt sattuu olemaan raskaana eikä suostu aborttia tekemään niin se on kylmästi kadulle.


      • Anonyymi

        Auttaako sterilisaatio siinä vaiheessa kun on kärähtänyt pohjaan? Auttaispa, mut ei.


      • Anonyymi

        Kerro miten se että en halua pilata elämääni tekee minusta paskiaisen? Eihän mulla ole mitään velvollisuutta alkaa isäksi jos muija on liian tyhmä poistamaan kasvainta itsestään? Oli miten oli muija on jo sanonut että on mun kanssa samaa mieltä abortin suhteen joten välitön vaara on nyt vältetty ja sain puhuttua ympäri, kiva juttu onhan tuo ihan älyttömän mahtava tyyppi ja olisi ollut säälii heittää hänet pihalle.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miten se että en halua pilata elämääni tekee minusta paskiaisen? Eihän mulla ole mitään velvollisuutta alkaa isäksi jos muija on liian tyhmä poistamaan kasvainta itsestään? Oli miten oli muija on jo sanonut että on mun kanssa samaa mieltä abortin suhteen joten välitön vaara on nyt vältetty ja sain puhuttua ympäri, kiva juttu onhan tuo ihan älyttömän mahtava tyyppi ja olisi ollut säälii heittää hänet pihalle.

        Ap.

        "Kerro miten se että en halua pilata elämääni tekee minusta paskiaisen? "¨

        Et ole minun mielestä paskiainen vaan ymmärrät tosielämän. Kyllä jokaisella on oikeus ajatella itseään ja niin noi vastustajatkin tekee vaikka esittää muuta. Niillä on pelkkä hätä siitä että jonkun pitäis olla pyllyä pyyhkimässä ja syöttämässä heitä. Muusta ei niin välii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miten se että en halua pilata elämääni tekee minusta paskiaisen? Eihän mulla ole mitään velvollisuutta alkaa isäksi jos muija on liian tyhmä poistamaan kasvainta itsestään? Oli miten oli muija on jo sanonut että on mun kanssa samaa mieltä abortin suhteen joten välitön vaara on nyt vältetty ja sain puhuttua ympäri, kiva juttu onhan tuo ihan älyttömän mahtava tyyppi ja olisi ollut säälii heittää hänet pihalle.

        Ap.

        Sun tapa puhua asiasta antaa susta paskiaisen kuvan:
        - puhut sikiöstä kasvaimena
        - jos puolisosi haluaisi pitää lapsen, se olisi idioottimainen teko
        - ”sait puhuttua ympäri” kuulostaa manipuloinnilta.

        Oon ehdottomasti sitä mieltä, että miehen näkökulmaa pitää kuunnella. Mutta mun korvaan se tapa jolla puhut asiasta on vastenmielinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miten se että en halua pilata elämääni tekee minusta paskiaisen? Eihän mulla ole mitään velvollisuutta alkaa isäksi jos muija on liian tyhmä poistamaan kasvainta itsestään? Oli miten oli muija on jo sanonut että on mun kanssa samaa mieltä abortin suhteen joten välitön vaara on nyt vältetty ja sain puhuttua ympäri, kiva juttu onhan tuo ihan älyttömän mahtava tyyppi ja olisi ollut säälii heittää hänet pihalle.

        Ap.

        Ja häd.ä ul.ina ny.yhcy senc.un c.äy. :D
        Erittäin h.ys hy.s ciell.eddyä on siis cys.yä, että va.in c.un S-I N.Ä n.yt hal.uat jod.ain, pid.ää ca-hd.en mu.un ihm.isen el.ämä b-il.aantua? Miksi sin.ulla olisi sellainen yl.i oic.eus?
        Ja todeta että näc.yy ol.evan biol.ogiakin hä-m.ärän pe-id.ossa..
        Sa.ati cerd.oa ihan factaa, että se "ca-sv.ain" on al.oittajankin lapsi. Sä-äl.i että is.ä ol.isi sell.ainen v-aj.aa mi-el.inen ids.e cesc.einen dö-rc.y l-äj.ä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miten se että en halua pilata elämääni tekee minusta paskiaisen? Eihän mulla ole mitään velvollisuutta alkaa isäksi jos muija on liian tyhmä poistamaan kasvainta itsestään? Oli miten oli muija on jo sanonut että on mun kanssa samaa mieltä abortin suhteen joten välitön vaara on nyt vältetty ja sain puhuttua ympäri, kiva juttu onhan tuo ihan älyttömän mahtava tyyppi ja olisi ollut säälii heittää hänet pihalle.

        Ap.

        Aina naidessa joudut maksumieheksi. Jos kumi on kestänyt niin lapsi voi olla jonkun muunkin. Lapsia nimittäin laitetaan vääriin osoitteisiin varsinkin sellaisiin joilla on maksukykyä eniten.

        Jos et halua maksumieheksi niin käytä omia käsiäsi. Aina kun purskutat aineitasi johonkin reikään niin vaarana on että siitä lasku tulee. Kehenkään et voi luottaa.

        Onko se nainen työtävieroksuva jota ei kiinnosta tienaaminen muuta kuin siivellä eläminen ja miksi panet sellaista ihan viihde mielessäkö ja sitten valitat kun tulet isäksi ihan vahingossa.


      • Anonyymi

        Mitä hyötyä on sterilisaatiosta kun on tapahtunut jo vahinko? Älyttömin kommentti abortti asiaan mitä ikinä täällä ollu. Kyllä moni muukin täällä neuvoo ehkäiseen kun joku kertoo olevansa menossa aborttiin. Missä tieto on? Jälkiehkäisyä voi käyttää. Ehkäisy ei auta etukäteen kään aina. Itsellä kortsu toimi vuosia hyvin. Ei vahinkoja. Mutta pillerit petti vaikka niitä pietään varmoimpina. Ei se ehkäisy aina puutu. Olen pannu kännissä monenkin kans ja sekoillu eikä kertaakaan ongelmaa ja vuosi avomiehen ja pillerien kans pärähti. Meillä ei tullu mitään riitaa abortista kun molemmat on samaa mieltä. Kurjaa jos tulee siitä ero mut molempien arvojen pitäis olla samanlaiset. Lapsien aika ei vielä ole mut ehkä joskus. Vakituista työtä vaikea saada niin ei uskalla ajatella vuosiin.


    • Anonyymi

      Muista tehdä isyystesti. Nykyään pimut bylsivät kenen kanssa sattuu.

      • Anonyymi

        Miehet sen sijaan pakoitetaan julmaan mukavuusseksiin eikä he voi valita itse kumppaniaan tai sitä että saavat pitää siittiönsä kun ne riistetään ilman lisääntymistarkoitusta.


      • Anonyymi

        "Nykyään pimut bylsivät kenen kanssa sattuu."

        Ennen vain jätkät bylsivät kanen kanssa sattu. Nyt pimutkin saa valita kenen kanssa bylsii.


    • Anonyymi

      Tässä on tyypillinen esimerkki "naisen oikeudesta" aborttiin. Äiti haluaa pitää lapsensa, mutta luihu aborttiväki pakottaa äitiä tappamaan lapsensa mukavuusabortissa.

      Tässä nähdään kuinka aloittaja ja palstan kaikki aborttiasiamiehet toimivat yksissä tuumin äitiä ja lasta vastaan. Kun lääkäreiltä on viety lain säätämä valta päättää abortista, siirtyy valta naisten pakottajille ja kyykyttäjille.

      Näemme, että mukavuuusabortti on yhä Suomen naisten ja lasten pahin oikeusturvaongelma vuonna 2020.

      • Anonyymi

        En ole missään kohtaa kieltänyt häntä pitämästä mahdollista lastaan, olen vain tehnyt selväksi että jos hän tämän idioottimaisen päätöksen tahtoo tehdä, hän ei ole enää tervetullut elämääni enkä minä aijo olla lapsen isä missään muodossa, päätös mitä hän tekee on täysin hänen itsensä, hänen täytyy vain päättää mikä on hänelle tärkeintä.

        Mutta hienoa että sulla on mielikuvitusta :)

        AP


      • Anonyymi

        En ole missään kohtaa kieltänyt häntä pitämästä mahdollista lastaan, olen vain tehnyt selväksi että jos hän tämän idioottimaisen päätöksen tahtoo tehdä, hän ei ole enää tervetullut elämääni enkä minä aijo olla lapsen isä missään muodossa, päätös mitä hän tekee on täysin hänen itsensä, hänen täytyy vain päättää mikä on hänelle tärkeintä.

        Mutta hienoa että sulla on mielikuvitusta :)

        AP


      • Anonyymi

        Miten käsität mitenkään pakottamisena aloitusta? Siinähän mies antaa toiselle vapauden valita ja saada lapsi. Ei silti kenenkään tarvi jatkaa suhdetta jos ei enää halua. Ei liity aborttiin mitenkään.


      • Anonyymi

        "Tässä on tyypillinen esimerkki "naisen oikeudesta" aborttiin. Äiti haluaa pitää lapsensa, mutta luihu aborttiväki pakottaa äitiä tappamaan lapsensa mukavuusabortissa.

        Tässä nähdään kuinka aloittaja ja palstan kaikki aborttiasiamiehet toimivat yksissä tuumin äitiä ja lasta vastaan. Kun lääkäreiltä on viety lain säätämä valta päättää abortista, siirtyy valta naisten pakottajille ja kyykyttäjille.

        Näemme, että mukavuuusabortti on yhä Suomen naisten ja lasten pahin oikeusturvaongelma vuonna 2020."


        Oletko nyt kärryillä mistään? Missä kohtaa aloittaja pakottaa ketään mihinkään`? Hänhän on mieskin vielä, eli eikö miestä pidä kuunnella jokatapauksessa? Ei ihmissuhteeseen voi ketään pakottaa vielä , vai hyväksyitklö itse sen että nainen voisi pakottaa sinut kanssaan avioon tms???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tässä on tyypillinen esimerkki "naisen oikeudesta" aborttiin. Äiti haluaa pitää lapsensa, mutta luihu aborttiväki pakottaa äitiä tappamaan lapsensa mukavuusabortissa.

        Tässä nähdään kuinka aloittaja ja palstan kaikki aborttiasiamiehet toimivat yksissä tuumin äitiä ja lasta vastaan. Kun lääkäreiltä on viety lain säätämä valta päättää abortista, siirtyy valta naisten pakottajille ja kyykyttäjille.

        Näemme, että mukavuuusabortti on yhä Suomen naisten ja lasten pahin oikeusturvaongelma vuonna 2020."


        Oletko nyt kärryillä mistään? Missä kohtaa aloittaja pakottaa ketään mihinkään`? Hänhän on mieskin vielä, eli eikö miestä pidä kuunnella jokatapauksessa? Ei ihmissuhteeseen voi ketään pakottaa vielä , vai hyväksyitklö itse sen että nainen voisi pakottaa sinut kanssaan avioon tms???

        Porukka täällä selkeesti on sitä mieltä että mun pitäisi pilata elämäni lopullisesti vain siksi että kumppani päättää tehdä typerän ratkaisun, jännä sinäänsä että kaikki nämä ”lasten puolustelijat” haluavat tähän maahan lisää lapsia jotka eivät ole toivottuja eivätkä rakastettuja, mutta kukin kai tyylillään.

        Ap


      • Anonyymi

        Eilen kun jutustelin kunppanin kanssa asiasta oikein kunnolla niin hänkin taipui siihen oikeaan ratkaisuun eli aborttiin :) tänään lääkäriaikojen varaus ja pyörät liikkeelle sen kasvaimen poiston hyväksi. Olet siis väärässä ja meikäläisen osalta jatketaan näiden näkymien mukaan vanhaan malliin :)

        Ap.


      • Anonyymi

        "Aina uc.ot caicc.ea uh.ittelee mutta kun tajuaa ettei naiset ol.ekaan niiden talutus nuor.assa (toivottavasti ei ap.nkaan nainen suostu) niin häntä coip.ien välissä tyytyy sitten kilt.isti os.aansa, ja huomaa että näin on sittenkin parempi."


        Jos mitään tolkkua tosta saa niin tarkoittaako tuo että olet kyykyttäny miehen väkisin isäks?? Pakottanut ihan? Kuinka pian tuli ero??? Ei kai kukaan mies miehiä kyykyttävän fe ma kon kans ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aina uc.ot caicc.ea uh.ittelee mutta kun tajuaa ettei naiset ol.ekaan niiden talutus nuor.assa (toivottavasti ei ap.nkaan nainen suostu) niin häntä coip.ien välissä tyytyy sitten kilt.isti os.aansa, ja huomaa että näin on sittenkin parempi."


        Jos mitään tolkkua tosta saa niin tarkoittaako tuo että olet kyykyttäny miehen väkisin isäks?? Pakottanut ihan? Kuinka pian tuli ero??? Ei kai kukaan mies miehiä kyykyttävän fe ma kon kans ole.

        Ei, ihan itse valitsi olla tekemisissä lapsen kanssa, vaikkei olisi tarvinnut osallistua mitenkään.


      • Anonyymi

        "Ih.an muuten vain yritt.ää cir.isdää ja man.ipuloida naista noilla uhc.auksillaan"

        Eihän kenenkään miehen ole pakko jatkaa suhdetta vain sen takia että nainen on raskaana. Eihän moni mies huoli yksinhuoltajaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ih.an muuten vain yritt.ää cir.isdää ja man.ipuloida naista noilla uhc.auksillaan"

        Eihän kenenkään miehen ole pakko jatkaa suhdetta vain sen takia että nainen on raskaana. Eihän moni mies huoli yksinhuoltajaakaan.

        Ei toki, mutta sen sijaan jotkut naiset on niin heikkoja, tahdottomia orjia ja sokeasti rakastuneita näihin niljakkeisiin että ovat valmiita vaikka uhraamaan lapsensa hengen ja moni myös oman mielenrauhansa ja -terveytensä tässäkin ketjussa kuvatun sairaalloisen suhteen menetyksen pelossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toki, mutta sen sijaan jotkut naiset on niin heikkoja, tahdottomia orjia ja sokeasti rakastuneita näihin niljakkeisiin että ovat valmiita vaikka uhraamaan lapsensa hengen ja moni myös oman mielenrauhansa ja -terveytensä tässäkin ketjussa kuvatun sairaalloisen suhteen menetyksen pelossa.

        Sun mielestä siis ei ole olemassakaan naista joka itse tahtoisi tehdä abortin vaan kaikki heistä ovan miestensä manipuloivia raasuja?

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielestä siis ei ole olemassakaan naista joka itse tahtoisi tehdä abortin vaan kaikki heistä ovan miestensä manipuloivia raasuja?

        Ap.

        Ei tietenkään suurin osa ole, jotkuthan tekee sen jopa vastoin miehen tahtoa, vaikka lapsen isä yrittää suojella lastaan. Mutta tässä tapauksessa kyllä tuskin voidaan puhua naisen tahdoista. Valitettavasti totuus ja ymmärrys alkaa valjeta hänelle liian myöhään kun rakkaudenhuuma hälvenee, mitä hän on sumeasti orjuutettuna tehnyt jonkun muun mieliksi. Voihan se tulevaisuudessa käydä niin, että kun mieli muuttuu ja alkaakin haluta lapsia, niitä ei tulekaan ja tämä tapettu olisi ollut ainoa lapsi minkä koskaan olisi voinut saada. Näin olet pilannut lapsesi lisäksi toisenkin ihmisen loppuelämän. Joka tapauksessa voit olla varma, että vaikka muuta esittäisi, hän ei tule koskaan unohtamaan tekoaan ja lasta, jonka sait manipuloitua viemärihautaan.


      • Anonyymi

        Taitaa aloittaja tosiaan olla pelkkä y.IIäpidon t.rolli, saa haukkua muita t.yhmiksi mutta mitään ei saa taas vastata. :) Paljonko sulle maksetaan tuosta provoilusta ja keksityistä tarinoista?


    • Anonyymi

      Oli tilanne mikä tah.ansa, toiv.ottavasti äl.yää jätt.ää sin.ut joca tapauksessa ennen cuin tulee lisää ong.elmia. Eicä ainakaan bil.aa om.aa ja mahdollisen lapsen el.ämää tuollaisen om.a nab.aisen nil-qv.istin sa-ir.aiden vaatimusten tacia. Lähde lätc.imään vain, silloin olet se suurin häv.iäjä cun muut voitt.aa.

    • Anonyymi

      Naisia kyykyttävien sovinistien ja äitejä vihaavien feministien tavoite ja toimintatapa on yhtenevä. Molemmat painostavat epävarmoja äitejä surmauttamaan lapsensa. Sekä sovinistit että femakot ovat julmaa aborttiväkeä.

      Aborttiväki ilkeää väittää pakotuksensa veristä lopputulosta ”naisen oikeudeksi”.

      • Anonyymi

        Mies on syytön. Julma sovinistifeministinainen vihaa äitejä niin paljon että pakotti miehen mukavuusseksiin ja kyykyttämään siittiötä ilman lisääntymistarkoitusta. Vain sen takia että hän saisi tehdä abortin koska siihen on oikeus. Abortti ollut selvästi mielessä koko suhteen ajan ja odottanut että pääsisi vain tekeen abortin ja nainen jättää ehkäisyn syömättä kuten kierukan. Näin parisuhteen oikut oli syy että pääsi kostamaan miehelle ja riistämään hänen siittiöt. Mies vain kärsii mukavuusseksistä. Hän ei koskaan haluaisi sitä jos ei kukaan nainen pakottaisi. 😲 Tämä on biologinen fagta niin.


      • tieteilijä

        Kysymys on vaan valinnoista. Kaikkea ei voi saada. Jos nainen pitää raskautta tärkeämpänä, hän priorisoi sen ja antaa miehen valita taas tavallaan. Jos ei pidä raskauden jatkamista tärkeänä, valitsee taas parisuhteen.

        Ja koska elämästä ei tiedä etukäteen mitenkään, niin ei se abortin tekeminen tai tekemättömyys kuitenkaan takaa, että se parisuhdekaan jatkuu tai päättyy. Ei elämää ja sen käänteitä voi oikein mitenkään ennustaa.


    • Anonyymi

      Eikö kondomi olekaan täydellinen 100 %:n
      ehkäisykeino? Niin minäkin luulin.
      T. Poutapilvi 13 v.

      • Anonyymi

        Ei se ole jos sitä pidetään lompakossa. Tai mistä sen tietää. Jos hedelmöittyminen on biologinen fagta ilman siittiötä kuten raamatussakin tapahtuu ja mikä on 100% totta niin voi se lompakossakin auttaa. Jos feministi pisti reikiä kortsuun että pääsis vain tekeen abortin huvikseen? Sehän on pidikkeetöntä hupia.

        Muistuttaa eräs moraalinen abortinvastustaja ja kansalaisaloitesuojelusenkeli


    • Anonyymi

      Olisko tässä muija halunnut susta vain elättäjän jos ei ole tuloja. Naiset yrittää pakottaa lapsen teollaan elättää itseään. Siksi moni ei tee aborttia vaan yritys kupata miehen omaisuus ja rahat.

      • Anonyymi

        Ei mulla ole mitään ongelmaa elättää häntä, mulla on sen verran suuret tulot että pärjätään paremmin kuin hyvin, ainoa ehto mikä mulla tässä suhteessa on, on se että yhtäkään lasta ei ikinä tehdä.

        Ap


    • Anonyymi

      Eihän se edes ole sinun.

    • Anonyymi

      Joo.. Sanot sille tytölle nyt että kuule.. Ajattele järjellä ei Tunteella. Jos alat asiasta huutamaan niin varmana menee enemmän lukkoon ja enemmän todennäköisesti pitää kakaran.

      Puhu sille mitä mieltä itse olet ja miltä se tuntuu. Muistuta myös häntä tekemästään lupauksesta. Lapsi ei ole vain äidin, se on myös isän koska 50% (karkeasti ajateltuna) geeneistä tulee isältä. Sanot hänelle että eikö olisi mukavampi lisääntyä kun toinenkin osapuolia sitä haluaa. Lisäksi voit ehkä myös vähän vedota siihen että ymmärtää että on sitten tosiaan yksin asian kanssa jos päättää pitää, ja lapsi jää ilman isähahmoa joka siis voi vaikuttaa todella radikaalisti lapsen kasvuun ja kehitykseen. Eli toisin sanoen lapsi kärsisi tilanteesta eniten.

      Toivon todella että tyttöystäväsi tulee järkiinsä. Itekin olen alle 20v nainen/tyttö ja kerran abortin tehnyt. Jos se tyttö alkaa valitaan abortista että pelottaa jne niin voin sanoa että ei se niin kamalaa ole, kaikki riippuu päästä ja omasta asenteesta.

      Ja teille jotka haukutte tätä miestä, hävetkää!! Varmaan tajuatte että ei ole hänen vikansa että muija paksuna koska kondomi mennyt rikki??! Joten täys vahinko molempien puolesta. Te olette niitä itsekkäitä yh äitejä jotka tekevät kaikkensa tullakseen raskaaksi ja sitten syytetään miestä kun ei osannut huolehtia ehkäisystä jne. Päälle vielä elatusvaatimukset ja isyyteen pakottaminen. Hävetkää, sanoisin. Olette ihmiskunnan saasta

      • Anonyymi

        Tosi outo kirjoituksesi ja puolustat miestä joka nai kumilla. Aina naidessa mies voi joutua isäksi. Ainoa missä voi naida turvallisesti niin on käydä maksullisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi outo kirjoituksesi ja puolustat miestä joka nai kumilla. Aina naidessa mies voi joutua isäksi. Ainoa missä voi naida turvallisesti niin on käydä maksullisissa.

        Tottakai puollustan?? Jos oli heidän yhteinen sopimus että näin tehdään? En kuulu mihinkään feministirymään nii kuin suurin osa näistä täällä palstalla kirjoittelijoita, olen aidon tasa-arvo puolella!
        Ja siis oikeasti tuntuu että tuo vauvan pitäminen esim. Yhden illan jutun tilanteissa on jonkin näköinen kosto miehelle tyylillä "haa haa mitäs halusit seksiä". Tiesitkö, että sen harrastaminen on ihmisen normaali perus tarve? Vaikuttaa kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.

        Muutenkin jos tällainen vahinko sattuu esim. Kännis päiten niin en usko että silloin on kummallakaan ehkäisy mielessä. Toki on mieheltä pelkkää viisautta jos kondomi on mukana ja sitä käytetään, ja lisäksi tyttö voisi aamulla jälkeenpäin toimia ja hakea jälkiehkäisyn kaupasta JOS NYT on jotain radikaalia päässyt käymään. Ehkäisy on molempien asia.

        Itse en ainakaan ikimaailmassa haluaisi olla isätön lapsi, välit äitiin olisin laittanut poikki jo muutama vuosi sitten ja kyseenalaistaisin vahvasti merkitystäni tällä pallolla. Mieti, jos itse olisit kasvanut ilman (oletettua) isääsi, mistä sitätietää millainen äiti on ollut..


      • Anonyymi

        No todellakin. Kun alan miettimään lapsuutta josta suurimman osan vietin nimenomaan isäni kanssa ja välejämme nykyään, en voisi kuvitellakaan että elämässäni ei olisi yhtään näitä isäni kanssa vietettyjä hetkiä. Lisäksi se tiedottomuus omista juurista ja mistä on lähtöisin; olisi aivan karmeaa. Isäni puolen suku on ollut tärkeässä roolissa kun kasvoin.

        Ja niin tiedän, mutta se on kuitenkin hitusen eri asia jos isä esim. Kuolee. Tällöin on ollut suurempi todennäköisyys esim. Sille että lapsi on haluttu molempien osapuolten kannalta. Lisäksi lapsen on helpompi ymmärtää ja käsitellä kuolema kuin se fakta, että ei ole itse ollut toivottu ja isä on vain lähtenyt menemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi outo kirjoituksesi ja puolustat miestä joka nai kumilla. Aina naidessa mies voi joutua isäksi. Ainoa missä voi naida turvallisesti niin on käydä maksullisissa.

        " Ainoa missä voi naida turvallisesti niin on käydä maksullisissa."

        Kannattaisi arvioida riskit uudelleen. Ehkä sellainen petollinen turvallisuuden tunne tulee sen takia, koska ei tarvitse sitä maksullista tavata enää koskaan, kun on halunnut vain käydä tyhjentämässä lastinsa, eikä kyse ole ihmissuhteesta tai rakkaudesta eikä jää kuulemaan prostituoidun elämäntilanteesta myöhemmin tai tiedä siitä mitään muutenkaan.

        Riski saada HIV ja muu seksitauti on kyllä aika kova, kun kumppaneita saattaa prostituidulla olla useita päivässäkin. Varmaan moni pitää huolta terveydestään mutta on niitä, joilta vaaditaan just sitä suojaamatonta seksiä.

        "IS:n tietojen mukaan HI-virusta kantaneen prostituoidun epäillään harrastaneen suojaamatonta seksiä useiden asiakkaiden kanssa, vaikka hän tiesi taudistaan. Tämän takia häntä epäillään useista törkeistä pahoinpitelyjen yrityksistä."

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000997465.html

        "Poliisin tietoon on tullut viime aikoina useampia tapauksia, jossa prostituoitu on myynyt suojaamatonta seksiä. Suomen huono taloustilanne vaikuttaa myös seksibisnekseen. Helsingin poliisin rikosylikonstaapeli Kenneth Eriksson työskentelee järjestäytyneeseen rikollisuuteen keskittyneessä yksikössä, jossa hän on päässyt luotettuun asemaan prostituoitujen keskuudessa."

        Käytä ihmeessä sitä kumia nyt ainakin kun käyt maksullisissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai puollustan?? Jos oli heidän yhteinen sopimus että näin tehdään? En kuulu mihinkään feministirymään nii kuin suurin osa näistä täällä palstalla kirjoittelijoita, olen aidon tasa-arvo puolella!
        Ja siis oikeasti tuntuu että tuo vauvan pitäminen esim. Yhden illan jutun tilanteissa on jonkin näköinen kosto miehelle tyylillä "haa haa mitäs halusit seksiä". Tiesitkö, että sen harrastaminen on ihmisen normaali perus tarve? Vaikuttaa kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.

        Muutenkin jos tällainen vahinko sattuu esim. Kännis päiten niin en usko että silloin on kummallakaan ehkäisy mielessä. Toki on mieheltä pelkkää viisautta jos kondomi on mukana ja sitä käytetään, ja lisäksi tyttö voisi aamulla jälkeenpäin toimia ja hakea jälkiehkäisyn kaupasta JOS NYT on jotain radikaalia päässyt käymään. Ehkäisy on molempien asia.

        Itse en ainakaan ikimaailmassa haluaisi olla isätön lapsi, välit äitiin olisin laittanut poikki jo muutama vuosi sitten ja kyseenalaistaisin vahvasti merkitystäni tällä pallolla. Mieti, jos itse olisit kasvanut ilman (oletettua) isääsi, mistä sitätietää millainen äiti on ollut..

        "Tottakai puollustan?? Jos oli heidän yhteinen sopimus että näin tehdään? En kuulu mihinkään feministirymään nii kuin suurin osa näistä täällä palstalla kirjoittelijoita, olen aidon tasa-arvo puolella!"

        Mistä sitä tiedät mihin ryhmiin kukakin täällä palstalla kuuluu, ja kuuluuko mihinkään? Sikäli kiva että olet aidon tasa-arvon puolella, kuten varmaan ihan kaikki aborttioikeuden puolustajatkin, yllekirjoittanut mukaanluettuna.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Tottakai puollustan?? Jos oli heidän yhteinen sopimus että näin tehdään? En kuulu mihinkään feministirymään nii kuin suurin osa näistä täällä palstalla kirjoittelijoita, olen aidon tasa-arvo puolella!"

        Mistä sitä tiedät mihin ryhmiin kukakin täällä palstalla kuuluu, ja kuuluuko mihinkään? Sikäli kiva että olet aidon tasa-arvon puolella, kuten varmaan ihan kaikki aborttioikeuden puolustajatkin, yllekirjoittanut mukaanluettuna.

        .. Lueppas näitä kommentteja täällä :) suurin osa sanoo että miehen vika jos nainen tulee raskaaksi jne. Olettaisin vaan noin koska hyvin feministiseltä nuo ainakin kuulostaa, ei miehelle mitään äänivaltaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        .. Lueppas näitä kommentteja täällä :) suurin osa sanoo että miehen vika jos nainen tulee raskaaksi jne. Olettaisin vaan noin koska hyvin feministiseltä nuo ainakin kuulostaa, ei miehelle mitään äänivaltaa.

        Anna sitten yksikin esimerkkitapaus siitä, että nainen on tullut raskaaksi ilman miestä tai siittiöitä ylipäätään.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Anna sitten yksikin esimerkkitapaus siitä, että nainen on tullut raskaaksi ilman miestä tai siittiöitä ylipäätään.

        No kyllä niinkö ihan virallisesti se lapsi lähtee aina miehestä, mutta niin kuin ylempänä ihan ekassa viestissäni kirjoitin niin ehkäisy on molempien asia ja myös tyttö voi toimia sen suhteen viisaasti.


      • Anonyymi

        En uskonut että täältä löytyisi yhtäkään fiksua ja ajattelevaa ihmistä, arvostan!

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskonut että täältä löytyisi yhtäkään fiksua ja ajattelevaa ihmistä, arvostan!

        Ap.

        Kiitos vaan. Toivottavasti tulit vihdoin järkiisi, ja tajusit lopettaa sen julmurimaisen painostuksen lapsen tappamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan. Toivottavasti tulit vihdoin järkiisi, ja tajusit lopettaa sen julmurimaisen painostuksen lapsen tappamiseen.

        En tainnut puhua sulle tässä mutta ihan iloksesi voin ilmoittaa että tyttöystävä teki abortin tässä noin viikko sitten ja meidän yhteinen elämä jatkuu normaalisti :)

        Ap.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Anna sitten yksikin esimerkkitapaus siitä, että nainen on tullut raskaaksi ilman miestä tai siittiöitä ylipäätään.

        "Anna sitten yksikin esimerkkitapaus siitä, että nainen on tullut raskaaksi ilman miestä tai siittiöitä ylipäätään."

        Enkelin ilmoituksella Jumala siitti. En tiedä onko mies kun ei ole tarvittavaa siitintään. Bioloogistieteellinen Facta. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tainnut puhua sulle tässä mutta ihan iloksesi voin ilmoittaa että tyttöystävä teki abortin tässä noin viikko sitten ja meidän yhteinen elämä jatkuu normaalisti :)

        Ap.

        Aloittaja on tietenkin pelkkä trolli, mutta eihän se abortista sekoaminen heti tapahdu.

        "bortin jälkeen ensimmäinen tunne on usein helpotus. Jonkin ajan kuluttua ensimmäiset helpotuksen tunteet usein haihtuvat ja voi tuntua vaikealta ajatella, mitä on oikeasti tapahtunut. Tässä vaiheessa moni kieltää koko asian ja siihen liittyvät tunteet. Kieltäminen saattaa kestää muutamasta tunnista jopa vuosikymmeniin asti. Naiset reagoivat hyvin eri tavoin. Lakattuaan kieltämästä tosiasioita naiset usein ahdistuvat ja vihastuvat. Joskus tunteiden vahvuus voi olla yllättävän suuri. He saattavat olla vihaisia itselleen ja/tai toisille. Vihan ilmaiseminen on tärkeää, koska sisäänpäin kääntyessään se saattaa aiheuttaa psykosomaattisia oireita mm. masennusta ja itsetuhoisuutta. Syyllisyys, häpeä ja itsesääli ovat myös usein esiin tulevia tunteita."

        Että odottele vaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tainnut puhua sulle tässä mutta ihan iloksesi voin ilmoittaa että tyttöystävä teki abortin tässä noin viikko sitten ja meidän yhteinen elämä jatkuu normaalisti :)

        Ap.

        Se mitä luulet normaaliksi on pelkkää silmänlumetta. Tulet vielä karuimmalla tavalla huomaamaan sen. Kiittele itseäsi ja iloitse sitten kun kohtalo näyttää sen sinulle ja joku on lapsesi lisäksi ennenaikaisessa haudassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä luulet normaaliksi on pelkkää silmänlumetta. Tulet vielä karuimmalla tavalla huomaamaan sen. Kiittele itseäsi ja iloitse sitten kun kohtalo näyttää sen sinulle ja joku on lapsesi lisäksi ennenaikaisessa haudassa.

        Jos nainen alkaa sekoilemaan ja murehtimaan tekemäänsä aborttia (mitä ei tule tapahtumaan) niin voi hän mennä murehtimaan muualle, hyvistä syistä toki saa olla surullinen ja maaentunutkin mutta jonkun kasvaimen poistosta jos alkaa ahdistumaan niin sellaista ihmistä en nurkkiini kaipaa.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen alkaa sekoilemaan ja murehtimaan tekemäänsä aborttia (mitä ei tule tapahtumaan) niin voi hän mennä murehtimaan muualle, hyvistä syistä toki saa olla surullinen ja maaentunutkin mutta jonkun kasvaimen poistosta jos alkaa ahdistumaan niin sellaista ihmistä en nurkkiini kaipaa.

        Ap

        Normaalit inhimilliset tunteet ovat siis "sekoilua" ja aiheuttaa hylkyreaktion, eikä surmatusta lapsesta saa puhua muuna kuin "kasvaimena"..
        Ehdottomasti olisi kenen tahansa naisen onni jos tajuaa hankkiutua eroon tuollaisesta vastenmielisestä ihmisyyden pohjasakasta. Joillain sen tuhoisilta vaikutuksilta on vaan jo valitettavan myöhäistä välttyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen alkaa sekoilemaan ja murehtimaan tekemäänsä aborttia (mitä ei tule tapahtumaan) niin voi hän mennä murehtimaan muualle, hyvistä syistä toki saa olla surullinen ja maaentunutkin mutta jonkun kasvaimen poistosta jos alkaa ahdistumaan niin sellaista ihmistä en nurkkiini kaipaa.

        Ap

        Elämä ei ole hallinnassasi, vaikka niin kuvittelet ja leikit kaikkivoipaa uhitellessasi ja "kasvaimia poistellessasi". Et voi koskaan tietää mitä tulee tapahtumaan, ja miten kyykkyyn elämä tuollaiset ylimieliköt voi vielä laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen alkaa sekoilemaan ja murehtimaan tekemäänsä aborttia (mitä ei tule tapahtumaan) niin voi hän mennä murehtimaan muualle, hyvistä syistä toki saa olla surullinen ja maaentunutkin mutta jonkun kasvaimen poistosta jos alkaa ahdistumaan niin sellaista ihmistä en nurkkiini kaipaa.

        Ap

        Oman lapsen murhaaminen ja siitä seuraava, usein lopun elämän syyllisyyshelvetti ei taida olla ihan pienimpiä murheita ja masennuksen, jopa itsemurhan aiheuttajia elämässä. Eikä se hälvene sillä vaikka kuinka joku tunnevammainen uhoileva lastenvihaaja hokee siinä "kasvaimen poistoja" ym. valheitaan.


    • Anonyymi

      Oikea ratkaisu on ettei aborttia tehdä.

      • Anonyymi

        On tehty jo :)

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tehty jo :)

        Ap

        Ehkäpä joku älyää jonakin kauniina päivänä jälkiabortoida sinut. Ja maailma on taas hiukan parempi paikka meille muille. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä joku älyää jonakin kauniina päivänä jälkiabortoida sinut. Ja maailma on taas hiukan parempi paikka meille muille. :)

        Tuletko sinä onnellisemmaksi siitä kun koet että joku muu saadaan kärsimään? Miten sinun maailmasi on parempi tai miten sun olot paranee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko sinä onnellisemmaksi siitä kun koet että joku muu saadaan kärsimään? Miten sinun maailmasi on parempi tai miten sun olot paranee?

        Miksi sellaisten ei pitäisi kärsiä mitään rangaistuksia, jotka sen on ansainneet?
        Sinäkö haluat silisilitellä lasten mukavuusmurhaajien päitä, hyysätä totuutta kieltäviä traumaatikkoja ja kehuskella kuinka "oikein" tekivätkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sellaisten ei pitäisi kärsiä mitään rangaistuksia, jotka sen on ansainneet?
        Sinäkö haluat silisilitellä lasten mukavuusmurhaajien päitä, hyysätä totuutta kieltäviä traumaatikkoja ja kehuskella kuinka "oikein" tekivätkään?

        "Miksi sellaisten ei pitäisi kärsiä mitään rangaistuksia, jotka sen on ansainneet?"
        Mitä sä siitä saat? Mitä sun elämää liikuttaa miten ja mistä muut kärsii tai on kärsimättä. Miksi vedät yhteyden itseesi?


      • Anonyymi

        Ei murhan suosijoita varmasti liikuta oman navan ympärillä mikään muukaan, kuten syntyneidenkään lasten väkivaltaiset kohtalot. Toisin kuin enemmistöä, eli meitä normaalimoraalisia ja sydämensivistyneitä, lapsia suojelevia ihmisiä.

        "sä tuut oleman paljon ennen mua mullan alla"

        Oho, joko se kaikkitietävän ylimeedion pallokin lähti pyörimään? :D Ei kai vaan osunut ja uponnut kun moni pitää lapsivainajaasi arvokkaana ihmisenä. Sen sijaan kaltaisillesi ei tarvi antaa p.skakärpäsen puolikkaan kikkareenkaan arvoa.
        Nukun oikein hyvin, kun tiedän lapsiaan mukavuustappavien loppuelämää riivaavat tunnontuskat ja kärventymisen syyllisyyshelvetissä. Sinunkin, vaikka sitä kuinka kiivaasti yrität kieltää ja peittää tuon korostetun rehvakkuuden ja herjausten alle. :) Ja kuten tutkittu onkin, näillä on moninkertaiset itsemurhariskit tilastoissa, eikä ihme. Lapsen tappaminen ottaa koville, jos vain rippeitäkään paaduttamatonta omaatuntoa on jäljellä ja saa tuhoistat seurauksensa ennemmin tai myöhemmin. Siis moni aborttööri päätyy mullan alle ennenaikojaan, oman käden kautta, mikä onkin niille ainoa oikea ja hyödyllisin sijoituspaikka.
        Jonakin päivänä vielä totuus ja ihmisoikeudet voittaa, jolloin tämä maa kiskaisee itsensä valoon sieltä pimeältä lasten tappamisen keskiajalta, missä on virunut jo 50 vuotta.


      • Anonyymi

        "tuut oleman paljon ennen mua mullan alla"

        Tai sitten joku poistaa tuollaisen ison ällön solukasan tästä maailmasta ennenkuin kukaan kunnon ihminen kuolee. Tai enempää lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tuut oleman paljon ennen mua mullan alla"

        Tai sitten joku poistaa tuollaisen ison ällön solukasan tästä maailmasta ennenkuin kukaan kunnon ihminen kuolee. Tai enempää lapsia.

        No odotellaan sitä sitten innolla :)

        Pusi pusi ja hyvää loppupivää sulle <3

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei murhan suosijoita varmasti liikuta oman navan ympärillä mikään muukaan, kuten syntyneidenkään lasten väkivaltaiset kohtalot. Toisin kuin enemmistöä, eli meitä normaalimoraalisia ja sydämensivistyneitä, lapsia suojelevia ihmisiä.

        "sä tuut oleman paljon ennen mua mullan alla"

        Oho, joko se kaikkitietävän ylimeedion pallokin lähti pyörimään? :D Ei kai vaan osunut ja uponnut kun moni pitää lapsivainajaasi arvokkaana ihmisenä. Sen sijaan kaltaisillesi ei tarvi antaa p.skakärpäsen puolikkaan kikkareenkaan arvoa.
        Nukun oikein hyvin, kun tiedän lapsiaan mukavuustappavien loppuelämää riivaavat tunnontuskat ja kärventymisen syyllisyyshelvetissä. Sinunkin, vaikka sitä kuinka kiivaasti yrität kieltää ja peittää tuon korostetun rehvakkuuden ja herjausten alle. :) Ja kuten tutkittu onkin, näillä on moninkertaiset itsemurhariskit tilastoissa, eikä ihme. Lapsen tappaminen ottaa koville, jos vain rippeitäkään paaduttamatonta omaatuntoa on jäljellä ja saa tuhoistat seurauksensa ennemmin tai myöhemmin. Siis moni aborttööri päätyy mullan alle ennenaikojaan, oman käden kautta, mikä onkin niille ainoa oikea ja hyödyllisin sijoituspaikka.
        Jonakin päivänä vielä totuus ja ihmisoikeudet voittaa, jolloin tämä maa kiskaisee itsensä valoon sieltä pimeältä lasten tappamisen keskiajalta, missä on virunut jo 50 vuotta.

        Oma äitini teki 20 vuotta sitten abortin kun ei halunnut enää enempää lapsia (kierukka oli pettäny) ja on kertonut kuinka ei ole kadonnut päätöstään kertaakaan ja juuri siksi opettanut myös omat lapsensa valitsemaan oikein jos sellainen vahinko sattuu eikä missään nimessä halua lasta riesakseen (mitä itse en ikinä halua) ymmärrän että sun kaltaisen hihhulin on vaikea hyväksyä että kaikki eivät ole yhtä lampaita mutta sanoit sinä mitä sanoit, tulen elämään onnellisen lapsivapaan elämän jossa saan keskittyä tekemään asioita mistä nautin ilman ylimääräisiä ärsykkeitä :)

        Hyvää päivänjatkoa sulle!

        Rakkaudella Ap.


      • "Täysin feminatsi ja sumean lapsivihan ja murhanhimon pilaama epäihmis hirviö."

        Oliko tämä nyt sitä henkilöön käyvää herjausta, jota tehtaillaan kun ei muuta keksitä? Minusta on asiatonta ja lapsellista syytää jotain murhanhimo -syytöksiä kun abortin syynä on vain se, ettei ole resursseja tai ei halua saada lapsia. Kukaan ei siis hankkiudu raskaaksi tehdäkseen abortin, eihän? On tosi sydämensivistynyttä ja empaattista (millaiseksi itsesi luet) myös syyttää hirviöksi naisia, jotka joutuu tekemään abortin tahtomattaan terveyssyistä vaikka haluaisi lapsia ja vielä myöhäisillä raskausviikoilla.

        No kuitenkin hyvä että muistutat vastustajien mielenmaisemasta ja tarkoitusperistä. Sataa taas niin aborttioikeuden puolesta -laariin.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Täysin feminatsi ja sumean lapsivihan ja murhanhimon pilaama epäihmis hirviö."

        Oliko tämä nyt sitä henkilöön käyvää herjausta, jota tehtaillaan kun ei muuta keksitä? Minusta on asiatonta ja lapsellista syytää jotain murhanhimo -syytöksiä kun abortin syynä on vain se, ettei ole resursseja tai ei halua saada lapsia. Kukaan ei siis hankkiudu raskaaksi tehdäkseen abortin, eihän? On tosi sydämensivistynyttä ja empaattista (millaiseksi itsesi luet) myös syyttää hirviöksi naisia, jotka joutuu tekemään abortin tahtomattaan terveyssyistä vaikka haluaisi lapsia ja vielä myöhäisillä raskausviikoilla.

        No kuitenkin hyvä että muistutat vastustajien mielenmaisemasta ja tarkoitusperistä. Sataa taas niin aborttioikeuden puolesta -laariin.

        Kuten tämäkin
        "täysi hihhuli ja kristillisten moraalien pilaama lammas."
        muistuttaa suosijasakin mielenmaisemasta?

        "syyttää hirviöksi naisia, jotka joutuu tekemään abortin tahtomattaan terveyssyistä "

        Ja missähän rinnakkaistodellisuudessasi taas sellaista on tapahtunut, vai mistä vetelet ainan nämä perättömät syytöksesi?

        "kun abortin syynä on vain se, ettei ole resursseja tai ei halua saada lapsia. "

        Ts. ennemmin himoitsee murhata kuin antaisi vaikka elää jossain muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tämäkin
        "täysi hihhuli ja kristillisten moraalien pilaama lammas."
        muistuttaa suosijasakin mielenmaisemasta?

        "syyttää hirviöksi naisia, jotka joutuu tekemään abortin tahtomattaan terveyssyistä "

        Ja missähän rinnakkaistodellisuudessasi taas sellaista on tapahtunut, vai mistä vetelet ainan nämä perättömät syytöksesi?

        "kun abortin syynä on vain se, ettei ole resursseja tai ei halua saada lapsia. "

        Ts. ennemmin himoitsee murhata kuin antaisi vaikka elää jossain muualla.

        Voiko toista ihmistä nimittää murhaajaksi, eikö se ole laitonta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko toista ihmistä nimittää murhaajaksi, eikö se ole laitonta?

        Ei jos ei nimittele niin, että sen toisen voi tunnistaa. Jos taas sanoo että joku tunnistettava henkilö on murhaaja, se on asianomistajarikos eli se jota on syytetty, voi tehdä rikosilmoituksen murhaajaksi haukkuhasta. Eli jos vaikka tällä palstalla joku kutsuisi toista nimen mainiten murhaajaksi, se olisi rikos ja myös sellaisen viestin julkaiseminen palstalla olisi rikos, mutta niin kauan kuin syyttelyssä ei mainita nimiä, se on laillista. Se on laillista myös jos murha on rikosoikeudellisessa mielessä todella tapahtunut (tämä ei ole filosofinen vaan juridinen asia, rikosoikeudellisesti abortti ei ole murha).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä joku älyää jonakin kauniina päivänä jälkiabortoida sinut. Ja maailma on taas hiukan parempi paikka meille muille. :)

        "Ehkäpä joku älyää jonakin kauniina päivänä jälkiabortoida sinut. Ja maailma on taas hiukan parempi paikka meille muille. :)"

        Ei kannata pirätellä henkeä sitä ootellessa vaan kannattaa keskittyä omaanki elämään.

        jaxuja sulle toivoo HMC


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jos ei nimittele niin, että sen toisen voi tunnistaa. Jos taas sanoo että joku tunnistettava henkilö on murhaaja, se on asianomistajarikos eli se jota on syytetty, voi tehdä rikosilmoituksen murhaajaksi haukkuhasta. Eli jos vaikka tällä palstalla joku kutsuisi toista nimen mainiten murhaajaksi, se olisi rikos ja myös sellaisen viestin julkaiseminen palstalla olisi rikos, mutta niin kauan kuin syyttelyssä ei mainita nimiä, se on laillista. Se on laillista myös jos murha on rikosoikeudellisessa mielessä todella tapahtunut (tämä ei ole filosofinen vaan juridinen asia, rikosoikeudellisesti abortti ei ole murha).

        Tietenkään todenmukaiseksi osoitettava toteamus ei ole mikään rikos, kun ei ole esim. kunnianloukkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ehkäpä joku älyää jonakin kauniina päivänä jälkiabortoida sinut. Ja maailma on taas hiukan parempi paikka meille muille. :)"

        Ei kannata pirätellä henkeä sitä ootellessa vaan kannattaa keskittyä omaanki elämään.

        jaxuja sulle toivoo HMC

        Kiljurynkky vaan käy kun totuus on liian kiperää. :)
        Nähtävästi sinulla on siis jonkinasteinen t.rauma tuosta sisaruksen menetyksestä, ja nyt jostain syystä toistat samaa kuviota, ikäänkuin vähätelläksesi lasten kohtaloita ja tunteet paaduttaaksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ehkäpä joku älyää jonakin kauniina päivänä jälkiabortoida sinut. Ja maailma on taas hiukan parempi paikka meille muille. :)"

        Ei kannata pirätellä henkeä sitä ootellessa vaan kannattaa keskittyä omaanki elämään.

        jaxuja sulle toivoo HMC

        "eikä missään nimessä halua lasta riesakseen (mitä itse en ikinä halua)"

        Etkä toivon mukaan niitä enää koskaan saakaan, vaikka mielesi hiukan muuttuisikinkun kasvat aikuiseksi. Onneksi tuollaiset tappavat itsensä s.ukupuuttoon r.asittamasta kunniallista ihmiskuntaa, vaikka et varmaan tätäkään rajallisella ymmärrys´.kyvylläsi pysty hahmottamaan. Olisi tottakai ollut parempi jos äitisikin olisi ä.lynnyt jättää kokonaan lisääntymättä.
        Missä muuten olen "h.ihhuloinut" yhtään mitään?


      • Anonyymi

        "ei ole kadonnut päätöstään kertaakaan"

        Sinullekohan tai kellekään se siitä kertoisi, tai syyllisyydentunnoistaan? On toki sekin harvinainen vaihtoehto että äitisi on p.sykopaatti, ja se on periytyvää..


      • Anonyymi kirjoitti:

        "ei ole kadonnut päätöstään kertaakaan"

        Sinullekohan tai kellekään se siitä kertoisi, tai syyllisyydentunnoistaan? On toki sekin harvinainen vaihtoehto että äitisi on p.sykopaatti, ja se on periytyvää..

        Mikä tässä on se kiperä hyshys pala?

        "opettanut myös omat lapsensa valitsemaan oikein"

        Jocu on siis i.dsekin cylm.äävän aiv.o besun u.hri, eikä m.ä.d.ännyt o.mena ole kauas pudonnut l.a.h.osda b.uusta..


    • Anonyymi

      Poliisille tiedoksi tämäkin ketju.

      • Anonyymi

        Mitäköhän poliisi aikoo tehdä? XD


    • Anonyymi

      Tämä on mukavuusabortteja valaiseva ketju. Sovinisti-sika pakotti naisen surmaamaan lapsensa mukavuusaboritissa. Äärifeministiset aborttiasiamiehet hytkyivät ilosta ja tukivat sovinisti-sikaa, kun tämä painosti odottavaa äitiä.

      Sovinisti-siat ja femakot vihaavat äitiyttä ja lapsia.

      Mukavuusabortti on naisen pahin oikeusturvaongelma Suomessa.

      • Anonyymi

        Itse olen tehnyt abortin. Mutta on kyllä pakko sanoa että toi sun asenne on aika paha. Totta kai pitää kuunnella miestä. Mutta loppujen lopuksi se on naisen päätös. Naisen kehossa se on. Olet ainakin selkeästi sanonut sun mielipide ja et tule ikinä olemaan sielä isänä. Mutta et voi pakottaa aborttiin. Jos se oikeasti haluaa pitää sitä lasta ja pakotat sitä tekemään aborttia en kyllä usko että olette kovin pitkään yhdessä sen jälkeen.
        Naiset jotka tekevät aborttia ja ei ole varmoja päätöksestä yleensä katuu sitä myöhemmin ja voi saada aika paljon mielenterveysongelmia.
        Anna sille tilaa ja tukea että se saa selkeyttä.


    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe