Maahanmuutto

Vaikuttaa siltä , että Poriin tulleet maahanmuuttajalapset ovat oikeasti iältään vanhempia kun itse ilmoittavat.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä niin päättelet? utaretutkijan kunniakkaan koulutuksen omaava tätykkä migristä on vakuuttanut tuntevansa jokaisen tulijan taustat, siis huolta ei ole.Ei kai siitä mitään haittaakaan voi olla jos nyt joku hieman olisikin vanhempi ja sellainen 45-vuotias setämies irakin armeijasta tai syyriasta hieman leikittää sinun 4-vuotiasta pikkutyttöäsi päiväkodissa? Monikulttuurisuus on katsos rikkaus.Lapsesikin oppii siinä hienosti kulttuuria jne kivaa.

      • Anonyymi

        Kerro missä päiväkodissa näin on.

        Vai valehteletko vain aikasi kuluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro missä päiväkodissa näin on.

        Vai valehteletko vain aikasi kuluksi.

        Tunnetusti SPR leikittää lapsukaisia Suomalaislasten kanssa päiväkodeissa.Oli ihan uutisissa aiemmin.Tollolta eli sinulta ei kuitenkaan voi odottaa että muisti pelaisi, onhan se normaalia vassareille että faktat katoavat muistista kuin salakka rannasta kun tilaisuus tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetusti SPR leikittää lapsukaisia Suomalaislasten kanssa päiväkodeissa.Oli ihan uutisissa aiemmin.Tollolta eli sinulta ei kuitenkaan voi odottaa että muisti pelaisi, onhan se normaalia vassareille että faktat katoavat muistista kuin salakka rannasta kun tilaisuus tulee.

        Missä?


    • Anonyymi

      Hyi sinua. Älä epäile viranomaisten selvityksiä ja tiedotusta...sinä rasisti epäilijä.
      Passi/henkilöpaperit piti pudottaa meren pohjaan, jotta hiusgeeli ja älypuhelin saatiin pelastettua ja tämä on totuus.
      Mielestäni kaikki maahantunkeutuminen on rikkaus. Joka muuta väittää, tai yhtään kritikoi on persu rasisti ja suvaitsematon rasistipersu,,sanoinko jo että on rasistikin.
      Pidät turpasi kiinni ja käyt kiltisti töissä, niin verorahasi saadaan ohjattu lapsitulokkaiden parranajovälineiden hankintaan.

      • Anonyymi

        Siis valehtelit aikasi kuluksi.

        Sitä osasinkin odottaa.


    • Anonyymi

      Eihän ne vihreät korkeasti koulutetut hölmöt vastaanottajat mistä tiedä, niillehän voi valehdella aivan mitä vaan. Eikö siellä ole ketään viisaampia, että lähettäävät kaikki tulijat takaisin, vaikkapa Irakiin tai Afganistaniin, johonkin Afriikan maahan.

      • Anonyymi

        Keskusta, Perussuomalaiset ja Kokoomus niitä hölmöjä vastaanottajia olivat.

        Nyt vihreiden hallituksesssa ollessa rajoilla on ollut hiljaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusta, Perussuomalaiset ja Kokoomus niitä hölmöjä vastaanottajia olivat.

        Nyt vihreiden hallituksesssa ollessa rajoilla on ollut hiljaista.

        Hiljaisuus kestääkin, kun lähtömaihin koronavirusta saapuu.


    • Anonyymi

      Antakaa koronavirusta iän määrittelyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe