Runous on lukko vihastumiseen
Runous on taivaan kysymys
Runous on heikkous kuolla kun olen ylämaissa
Vaikka hyödyntäisin nolla sekuntia ajastani
Yritän saada takamuksesi sisään mieleni ulkopuolelle
Talvi työntää sinut ulos sielustani, sydämeeni
Unohda ajat kun juhlimme aamupäiviä
Tuhoten sotaa matelimme kuussa
Unhoita yöt kun tottelimme ja kaivauduimme vallihaudan yli
Et ole tietoinen siitä että pystyn saavuttamaan vihasi
En tiedä kävelyistä maan keskipisteeseen
Sulje sieluni ja lopeta yrittämästä kadottaa vihasi
Ei, en nää tämän katkeruuden yhdistymistä
Olin epätietoinen siitä viisveisaisinko vihastasi
Talvi on tervejärkinen, ah haa
Talvi on tervejärkinen eilisaamuna
En jatka tunteilua siitä miten teit hyvää
Vihani oli väärää enkä tule pitämään siitä kiinni
Minun ei täydy kadottaa tapoja tuhota sieluani
Sillä tiedän että minulla tulee aina olemaan vihasi
Talvi on tervejärkinen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386