Kun antoi hakata päätään turhanpäiten, niinkuin tuossa Holmesia vastaan jonka Ali tietenkin hävisi. Mikäs siinä on antaa hakkauttaa kun pää oli turra jo muutenkin. Selittää senkin miksi hänen suustaan tuli mitä sattui välillä, rasistisia juttuja ja muuta.
Parkinsonin tauti oli kyllä ihan omaa ja valmentajien typeryyttä.
https://www.youtube.com/watch?v=DAjFEyoOZcI
Ei esimerkiksi halunnut lähteä nurkasta pois hakattavana ollessaan eikä edes pitänyt käsiä ylhäällä, minusta se on typerää.
Ali oli hiukan tyhmä mies.
4
80
Vastaukset
- Anonyymi
vielä, Foreman taas oli hyvä suojaamaan itseään, ristisuojaushan oli hänen tavaramerkkinsä. Ja mies voi erittäin hyvin tänään.
- Anonyymi
Ali joutus linnaan vihapuheesta nykystandardien mukaan, muistaakseni haukkui Frazieria karvaiseksi mustaksi apinaksi Zairessa hotellin edessä. Ja paljon muuta.
- Anonyymi
Tsoukki läppäähän se oli olevinaan, aika oli toinen. Tuo tapa antaa kaverin hakata, ja väsyttää itsensä ei ole Alin keksimä. Toki Holmes- matsissa mentiin liian pitkälle, ja kehätuomarin olisi pitänyt keskeyttää ottelu.
- Anonyymi
tsoukkiläppäähän se on nykyäänkin mistä joutuu käräjätupaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147