minä olisinkin aktiivisempi ja laittaisin sinulle tekstarin?
Mitä toivoisit siinä lukevan?
Mitäpä mies jos...
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää joulua.
- Anonyymi
Mennyttä vai tulevaa joulua ?
- Anonyymi
Vaikka esim. minkälainen keli siellä on, tai sitten jotain omaperäisempää;))
- Anonyymi
Hyvää matkaa 😎
- Anonyymi
Mies olen mutten kyseinen.
Minä ainakin tykkäisin! ;) samaa miettinyt, ehkä enkä tekstaria voisi laittaa mutta onhan niitä, yhteydenotto keinoja nykyään...
sitä vaan pelkää että pakkia, ja joutuu ottaan takapakkia =)- Anonyymi
Kirjoita, että mitä kuuluu, mennäänkö kahville joku päivä?
Se riittää. - Anonyymi
Haluaisit jutella muustakin kuin säästä.
- Anonyymi
Kyllä vaikka mistä ja paljon muustakin...;)!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaikka mistä ja paljon muustakin...;)!
Mistä muusta?
- Anonyymi
Vaikka joku kannustus
- Anonyymi
Heja Sverige tai jotain sellasta vai?
- Anonyymi
Olis kiva kuulla susta enempi, kerro mulle, kuuntelen 👍
- Anonyymi
Olis kiva kuulla susta enempi, kerro mulle, kuuntelen 👍
- Anonyymi
No voitas vaikka ensiksi tutustua toisiimme.
- Anonyymi
Esim.
Hmm..
Mietin 2min.
Odota.- Anonyymi
Siinä vois lukee näin:
Moikka, lähetääks reteenä vaa jonnee...käppäilee...ei ehkä tunneta niin hyvin...mutta ei tuntenu kolumbuskaan amerikkaa ennen kuin purjehti sinne...
T
Mies
22...
Saa käyttää...
XD
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343534- 113218
- 1422962
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61338Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501053Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900