Vai onko sulla muuta menoa?
Ehtisitkö loppuviikosta käymään?
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä missä se nainen asuu..
- Anonyymi
Minäpä tiedän. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä tiedän. :)
Et tiedä missä tuo nainen asuu, joten et tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä missä tuo nainen asuu, joten et tiedä.
Tottakai tiedän! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tiedän! Google Maps ja Fonecta Finder on jo keksitty! Olen jomonet kerrat hänen ikkunan allaan.... Haha! Leikki leikki!
En ihan niin pitkälle. Ikkunaa olen vain nuollut jo... haha! En sitäkään... Vielä.
Joskus sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tiedän! Google Maps ja Fonecta Finder on jo keksitty! Olen jomonet kerrat hänen ikkunan allaan.... Haha! Leikki leikki!
En ihan niin pitkälle. Ikkunaa olen vain nuollut jo... haha! En sitäkään... Vielä.
Joskus sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku tietää ainakin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku tietää ainakin :)
Minä! Hei sopiiko silleen, että jätät ikkunan auki ja hiivin ujona viereesi nukkkumaan, ettet tajua. Jos aamulla ensimmäinen muistikuva ei ole poliisit käsirautojen kanssa viemässä pois, vaan olet vielä nätisti haliotteessani, selviän vain säikähdyksellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä! Hei sopiiko silleen, että jätät ikkunan auki ja hiivin ujona viereesi nukkkumaan, ettet tajua. Jos aamulla ensimmäinen muistikuva ei ole poliisit käsirautojen kanssa viemässä pois, vaan olet vielä nätisti haliotteessani, selviän vain säikähdyksellä?
Eiköhän se sovi noin. Katot vaan ettet vahingossa mene naapurin mummon ikkunasta sen sänkyyn..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se sovi noin. Katot vaan ettet vahingossa mene naapurin mummon ikkunasta sen sänkyyn..
Tuo olis kyl paha :DD
- Anonyymi
Tottakai ehdin
- Anonyymi
Hienoa. Sovitaan tarkemmin sitte lähempänä.
- Anonyymi
olen menossa mukana, ehtisitkö levätä kaikelta repimiseltäs, ehkä ajoneuvosi vioisi olla hieman huomiota herättävämpi, senkin pottuimpi, olet ihan hyvä tyyppi, haista paska.
arvaa kuka
https://www.youtube.com/watch?v=UodXnp5jR8Q - Anonyymi
Kyllä kun olen saikulla. Jos on mulle häneltä. T:matti 09al
- Anonyymi
Viekottelet viattomia, valahda viikonloppuna viihdyttämään vaimoasi, vihuliainen!
- Anonyymi
Soitatko tai laittaisitko viestin henkilökohtaisesti niin katsotaan. Olisi mukava nähdä kyllä sinua, minä hetken kuvittelin että mies kysyi minulta
- Anonyymi
En kerro tänne. Joudut laittamaan mulle viestiä.
- Anonyymi
Ei sinulle viestin laittaminen ole minusta mikään rangaistus tai muu negatiivinen asia. Mielellänihän minä viestittelen. Ei vaan ole mitään merkkiä siitä että haluaisit minun tekevän niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulle viestin laittaminen ole minusta mikään rangaistus tai muu negatiivinen asia. Mielellänihän minä viestittelen. Ei vaan ole mitään merkkiä siitä että haluaisit minun tekevän niin.
Luota vaistoosi. Ja viestittely voi aloittaa aluksi neutraalisti. Mikä ihmisiä vaivaa. En minäkään kun et sinäkään,jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luota vaistoosi. Ja viestittely voi aloittaa aluksi neutraalisti. Mikä ihmisiä vaivaa. En minäkään kun et sinäkään,jne.
Kysyt vaan vaikka, että tykkäätkö tulppaaneista? Seuraavassa viestissä sit joku ajankohtainen aihe päivän lehdestä jne, kyllä se siitä lähtee, hmmmm mielenkiintoselle linjalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sä laita itse, jos se on noin helppoa? Mikä sua vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et sinä varmaan hän ole. Mä kyllä yritän hänelle kirjoitella ja vastaus on lähes aina peukku. Eipä sitä tee mieli kauheasti periaatteessa yksinään sitten kirjoitella.
- Anonyymi
Vois kyläilee tulla jos käy
Tuleppa mies vaan käymään, minäkin voisin sun luo, meillä ei pitkä matkakaan
=)- Anonyymi
Joku nosti tämän esille taas. Oli kiva nähdä.
- Anonyymi
Millo nähtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millo nähtiin?
Loppuviikosta.
- Anonyymi
On muuta menoa, kun menojalka vipattaa tai oikeestaan miehillähän sen menojalan pitäis vaan vipattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319