onko jotakin viisasta vinkkiä millä saada betot pysymään lohkonreunoilla jotta ei karise irti?
nimittäin bensiinillä pestiin mutta nyt kämmenenkokonen pläntti irti on ja kiilas kammenjumiin prklll!!!
jollakin asetoonilla puhdistus ja primeri pohjalle?
lohkon betonointi e46
8
81
Vastaukset
- Anonyymi
saako kysyä että mitä järkee on tehdä autonmoottoriin tuommoisia pilipalivirityksiä?
yhtä viisasta kuin sahata poikki puunoksaa jolla itse istuu.... - Anonyymi
Mitäköhän helvettiä siellä amiksen röökipaikalla on taas vedetty???
- Anonyymi
kyllä lohkon betonointia tehdään, estää pyttyjen soikeeksi menon jos ahtopaineita tulee enempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä lohkon betonointia tehdään, estää pyttyjen soikeeksi menon jos ahtopaineita tulee enempi
Pitäiskö sun betonoida pääsi niin ei pääsisi kusi hölskymään niin pahasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö sun betonoida pääsi niin ei pääsisi kusi hölskymään niin pahasti?
lue"lohkon betonointi" jos sinunkin pääsi tiivistyisi tiedolla :=)
- Anonyymi
Paljon yleisempää on bemarissa tapahtuva housuihin ripulointi.
- Anonyymi
Suosittelen myös pakosarjan läpikotaista uretaanikäsittelyä.
- Anonyymi
Toi olisi hyvä! Sopii yhteen kuskin urealla täytetyn pään kanssa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888