Hei, haluisin kuulla onko lajia paljon Suomessa, mulle myytiin tänää 2 rottaa toinen on dumbo korvat sivuilla ja paljon isommat ku toisella? Haluisin kuulla lisää näistä dumboista😶
Dumbo rotan ja normin erot
Anonyymi
4
116
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mitä sinä tarkalleen ottaen haluaisit dumboista tietää? Sekalaista tietoa on netin ihmeellisessä maailmassa vaikka millä mitalla, joten oletko viitsinyt tehdä edes perus google-etsintää elukasta, jonka olet päättänyt kontollesi ottaa?
- Anonyymi
Eipä niillä muuta eroa ole kuin korvien paikka ja koko, samalla lailla hoidetaan kuin rottia yleensäkin koska on ihan samaa lajia kuin ihan normi lemmikkirottakin.
- Anonyymi
Se vaan sano että toinen on Dumbo, kiitos vastauksista
- Anonyymi
Niin ja en tiennyt että toinen on Dumbo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614297
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373120Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452287
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52049- 221974
- 1881831
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941526Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368