kyllä itketti

tiina

virpominen alkoi hyvin, saimme kauniita oksia joista annoimme pieniä suklaapatukoita. sitten alkoi mennä pieleen.
Yhdet nurisivat kun saivat karkkia eivätkä rahaa, yhdet taas selvin sanoin pyysivät että saisko mielummin rahaa. sitten viimeisenä tuli neljän pojan joukko, jotka eivät olleet edes naamiotuneet ja oksat taisivat olla omasta maljakosta pöllittyjä. sen jälkeen ovi pysyi kiinni.

5

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahden virpojan äiti

Meidän Saapasjalkakissa ja Velho ( kaveri) saivat
      niin paljon karkkia, että olisi riittänyt kolmeksi
      tavalliseksi karkkipäiväksi. Rahaa oli annettu todella vähän, paljon vähemmän kuin viime vuonna.
      Vitsoja virpojilla oli yli kuusikymmentä, ja kaikki
      menivät! Eniten oli koreihin kertynyt pieniä munia,
      joita muksut eivät voineet itse edes syödä (allergian takia), puolet vein työpaikalleni ja toinen puoli viedään pyhinä mummolaan.
      Lapset kertoivat jo viime vuonna tuollaisista virpojista, jotka haluavat vain rahaa ja myös pyytävät sitä arkailematta. Itse sanoisin heille, että keräisivät vaikka tyhjiä pulloja ja palauttaisivat kauppaan, jos on taskurahasta uupelo. Ja vitsojen askarteleminen on meillä aina
      ollut suuri tapahtuma. Käytämme paitsi värjättyjä
      höyheniä ja sulkia myös joululta jääneitä koreita
      lahjanaruja yms. koristelussa, ja kun yhdet vitsat
      on saatu koristeltua ja käytettyä, niin aletaan
      jo melkein suunnitella seuraavia!
      Toivottavasti Sinun ovellesi osuu ensi kerralla
      niitä 'oikeita' virpojia, jotka ilahtuvat pienestäkin makeisesta tai vaikkapa pikkuleivästä.
      Hyvää pääsiäistä!

• jotain, niin

ne kännykällä soittaa kavereillekkin, mistä saa ja joukkio vaan lisääntyy ovesi takana. Röyhkeemmiksi käyvät vuosi vuodelta.

Meillä kävi vaan kerran kolme kerjuulla, kun ovee ei aukastu niin ei tullut enään lisää yrittäjiä.

Menee kyllä ihan överiksi jos aletaan rahaa pyyteleen. Jotkut idiootit kun rahaa niille menee tuuppaamaan, siitä saa sitten kärsiä kaikki. Ei ne enään muuta sitten kerjääkkään kuin rahaa. Bisnestä tehdään joka asiasta.

• jeeees

juu normaalit vaatteet vaan päälle ja vitsat haetaa jostai puskasta, sit haistaan tupakilta ja krapulalta.

• Kata(riina)

.....kävi minulla viime vuonna. Toiset narisivat rahaa, toiset taas sanoivat: "Piä senkin lihava ämmä karkkis, me halutaan rahaa!"
      Kyllä otti päähän.. Minusta he olivat aika rohkeita, enkää edes tunnistanut heitä.. Minuakin alkoi jo suututtaa kun koko ajan sama narina jatkui ja jatkui. Tänä vuonna olen varannut jokaiselle virpojalle 1 € verran sekä pääsiäiskarkkeja. Nyt pitäisi kelvata, vaikkei tuokaan summa kovin jääppönen ole..

• kiltti poika

Pojat ovat tuollaisia, mutta tuommoisesta käytöksestä voisi epäillä liian huonoa kasvatusta. Itse olen jo 12-vuotias, mutta käyn virpomassa, poimin risut itse ja koristelen ne, ja tyydyn saaliiseen, vaikka saisin paperia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe