kyllä itketti

tiina

virpominen alkoi hyvin, saimme kauniita oksia joista annoimme pieniä suklaapatukoita. sitten alkoi mennä pieleen.
Yhdet nurisivat kun saivat karkkia eivätkä rahaa, yhdet taas selvin sanoin pyysivät että saisko mielummin rahaa. sitten viimeisenä tuli neljän pojan joukko, jotka eivät olleet edes naamiotuneet ja oksat taisivat olla omasta maljakosta pöllittyjä. sen jälkeen ovi pysyi kiinni.

5

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahden virpojan äiti

      Meidän Saapasjalkakissa ja Velho ( kaveri) saivat
      niin paljon karkkia, että olisi riittänyt kolmeksi
      tavalliseksi karkkipäiväksi. Rahaa oli annettu todella vähän, paljon vähemmän kuin viime vuonna.
      Vitsoja virpojilla oli yli kuusikymmentä, ja kaikki
      menivät! Eniten oli koreihin kertynyt pieniä munia,
      joita muksut eivät voineet itse edes syödä (allergian takia), puolet vein työpaikalleni ja toinen puoli viedään pyhinä mummolaan.
      Lapset kertoivat jo viime vuonna tuollaisista virpojista, jotka haluavat vain rahaa ja myös pyytävät sitä arkailematta. Itse sanoisin heille, että keräisivät vaikka tyhjiä pulloja ja palauttaisivat kauppaan, jos on taskurahasta uupelo. Ja vitsojen askarteleminen on meillä aina
      ollut suuri tapahtuma. Käytämme paitsi värjättyjä
      höyheniä ja sulkia myös joululta jääneitä koreita
      lahjanaruja yms. koristelussa, ja kun yhdet vitsat
      on saatu koristeltua ja käytettyä, niin aletaan
      jo melkein suunnitella seuraavia!
      Toivottavasti Sinun ovellesi osuu ensi kerralla
      niitä 'oikeita' virpojia, jotka ilahtuvat pienestäkin makeisesta tai vaikkapa pikkuleivästä.
      Hyvää pääsiäistä!

    • jotain, niin

      ne kännykällä soittaa kavereillekkin, mistä saa ja joukkio vaan lisääntyy ovesi takana. Röyhkeemmiksi käyvät vuosi vuodelta.

      Meillä kävi vaan kerran kolme kerjuulla, kun ovee ei aukastu niin ei tullut enään lisää yrittäjiä.

      Menee kyllä ihan överiksi jos aletaan rahaa pyyteleen. Jotkut idiootit kun rahaa niille menee tuuppaamaan, siitä saa sitten kärsiä kaikki. Ei ne enään muuta sitten kerjääkkään kuin rahaa. Bisnestä tehdään joka asiasta.

      • jeeees

        juu normaalit vaatteet vaan päälle ja vitsat haetaa jostai puskasta, sit haistaan tupakilta ja krapulalta.


    • Kata(riina)

      .....kävi minulla viime vuonna. Toiset narisivat rahaa, toiset taas sanoivat: "Piä senkin lihava ämmä karkkis, me halutaan rahaa!"
      Kyllä otti päähän.. Minusta he olivat aika rohkeita, enkää edes tunnistanut heitä.. Minuakin alkoi jo suututtaa kun koko ajan sama narina jatkui ja jatkui. Tänä vuonna olen varannut jokaiselle virpojalle 1 € verran sekä pääsiäiskarkkeja. Nyt pitäisi kelvata, vaikkei tuokaan summa kovin jääppönen ole..

      • kiltti poika

        Pojat ovat tuollaisia, mutta tuommoisesta käytöksestä voisi epäillä liian huonoa kasvatusta. Itse olen jo 12-vuotias, mutta käyn virpomassa, poimin risut itse ja koristelen ne, ja tyydyn saaliiseen, vaikka saisin paperia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe