Tammistossa Kastovuoren metsässä on jo muutaman päivän ollut kengät puuhun sidottuna. Onko se kenties joku merkki huumeiden käyttäjille?
Kengät puussa
19
2694
Vastaukset
- Anonyymi
Se on yleensä merkki että alueella on huumeiden myyntiä.
- Anonyymi
Huumeiden myyminen ei todellakaan ole mitenkään poikkeuksellista siellä. Muutamia vuosia sitten siellä metsässä vaihtoi omistajaa vähän muunlaisetkin paketit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeiden myyminen ei todellakaan ole mitenkään poikkeuksellista siellä. Muutamia vuosia sitten siellä metsässä vaihtoi omistajaa vähän muunlaisetkin paketit.
vanhat muropaket vaihto omistajaa oliko se se
- Anonyymi
Minä olen ihmetellyt että miksi sinne metsään menee iltaisin pimeällä varsinkin viikonlopuisin arviolta noin 10-14 vuotiaita poikia, mutta nyt taisi sekin sitten selvitä.
- Anonyymi
Eime kyllä huumeita käytellä?
- Anonyymi
Onkohan sillä jotain merkitystä että ne kengät ovat mustat? Turussa kirjaston edessä on taas valkoiset kengät.
- Anonyymi
Melko omituista juttua
- Anonyymi
Valkoiset kengät tarkoittavat mietoja huumeita ja mustat voimakkaita.
- Anonyymi
Kenkien värillä ei ole merkitystä.
- Anonyymi
Kävinpäs vakoilemassa viime perjantai iltana siellä metsässä ja kyllä siellä tosiaan oli mies joka jotain myi. En tiedä sitten mitä hän myi, mutta nuoria poikia se ainakin tuntui kiinostavan.
- Anonyymi
Mä jätin sinne metsään pinkit pikkuhousut kuusen oksaan roikkumaan. Toivottavasti nuoria (täysi-ikäisiä) ja komeita miehiä kiinnostaa. Yhteydenottoja odotellessa. Puss.
- Anonyymi
Pannaan
- Anonyymi
Kengät ovat poistuneet puusta joten huumeiden myyntipaikka on muuttunut.
- Anonyymi
Vai on kengät poistuneet
- Anonyymi
Mytomaniaa jo vuosia
- Anonyymi
Kyllä ja paljon muutakin, ei kannata sekaantua enempää.
Vinkkinä, katso solmua nauhoissa- Anonyymi
mitä niistä solmuista alkoi kiinnostaa sua
- Anonyymi
Ilmaiset kengät. Ota ihmeessä käyttöön kun joku ihana ihminen hyvää hyvyyttään on jättänyt tarjolle meille köyhille.
- Anonyymi
Vähän kun liikkuu niin oppii huomaa kuka myy. Ei ole sitä karvetin monnarin nurkan myyjää näkyny vähään aikaan. Joutuko poseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816