Ei mitään kliseisiä en halua muuttaa mitään.
Mitä muuttaisit kaivatussasi?
30
58
Vastaukset
- Anonyymi
No tekisin hänestä niin avoimen mua kohtaan, että kertoisi heti (ja tilanteesta riippumatta) jos tunteita on. Muuta en osaa sanoa, kun en tunne hänen vikojaan ainakaan vielä. En mä niitä sitten ala muuttamaan, pahimmat johdattelen hänet muuttamaan itse, jos sellasia ees on:)
- Anonyymi
Joku vei jo minun vastaukseni... Saisi olla ehdottomasti avoimempi. Mietin aika usein, että löytyyköhän niitä tunteita edes... :(
- Anonyymi
Kielenkäyttöä voisi muuttaa.
- Anonyymi
Minä en tykkää kielareista!
- Anonyymi
Sen että seurustelisi mun kanssa jo nyt.
- Anonyymi
Sen, että ei kohtelisi minua välinpitämättömästi ja kertoisi jotain kaunista joskus.
- Anonyymi
Sen ettei olisi pelimies joka pyörittää useita naisia samaan aikaan eikä osaa päättää kenet haluaa. Pitääkin kaivata sellaista miestä. En halua häntä mutta en pääse tunteista eroon.
- Anonyymi
Eikö se että kysyin jalkasi vointia kerro jotain että haluan vain sut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se että kysyin jalkasi vointia kerro jotain että haluan vain sut
Tuli muuten ihanan välittävä olo, kun kysyttiin jalan vointia. Kovin moni ei sitä oo tehnytkään. Kyllä se kun on kipua ja joku oikeesti tuntuu välittävän, niin tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Toivoisin, että naiseni ei valehtelisi niin paljon. Muutenkin vähentelisi niitä miehiä, koska tähän asti tullut aina aamu, ennen kuin minun vuoro.
- Anonyymi
Hyi helvetti, miten sulla on noin huono moraali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helvetti, miten sulla on noin huono moraali?
Ajatteletpa aika hauskasti. Minun moraalissako tässä on vikaa?
Haluaisin hänen olevan 20v vanhempi, mutta silti oma ihana itsensä.
- Anonyymi
Mielellään muuttasin hänen luokseen asumaan. Jos se olisi mahdollista.
- Anonyymi
Siviilisäädyn muuttaisin.
- Anonyymi
Oon sinkku eli haluat mut sun kanssa suhteeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon sinkku eli haluat mut sun kanssa suhteeseen?
Hän ei ole sinkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole sinkku.
Onko kysymyksessä este vai hidaste?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole sinkku.
Toivottavasti et ajattele yhtä vanhempaa miestä ja oo blondi nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et ajattele yhtä vanhempaa miestä ja oo blondi nainen.
No en. Olen mies ja ajattelen tummahiuksista naista, vanhempi kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et ajattele yhtä vanhempaa miestä ja oo blondi nainen.
Olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et ajattele yhtä vanhempaa miestä ja oo blondi nainen.
Toivottavasti et oo se M-nainen joka luulee et suomessa on vain yks blondi nainen!!!!
- Anonyymi
Haluaisin että hän olisi rehellisempi ja hymyilisi enemmän.
- Anonyymi
Miksi oleta hänen olevan epärehellinen?
- Anonyymi
Olisi ollut rehellinen tunteistaan ja kertonut sillon kun niitä oli..
- Anonyymi
Jospa niitä ei ollutkaan? Se oli vain peli.
- Anonyymi
Sairashan se kuvittelee vaikka mitä. Monesti kaikki lähtee omasta mielikuvituksesta ja päästä ja sieltähän kaikki lähtee, mistäpä muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairashan se kuvittelee vaikka mitä. Monesti kaikki lähtee omasta mielikuvituksesta ja päästä ja sieltähän kaikki lähtee, mistäpä muualta.
Juurihan kirjoitit, että jos oli peliä. Se on normaalia ajatella toisella olevan tunteita, jos hän antaa ymmärtää niin.
- Anonyymi
Turhaa. Ei hänenkaltaisensa muutu.
- Anonyymi
Jos hän, mies, vain kertoisi suoraan ja rehellisesti mitä minua kohtaan tuntee ja mitä minusta ajattelee ja miksi hän ei halua alkaa seurustelemaan kanssani. Kun hänellä selvästi kuitenkin on tunteita minua kohtaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673