Facebookin kaveripyyntöjä tulee näköjään joka puolelta maailmaa vaikka en tunne niistä yhtäkään, samoin puhelinnumeroni perusteella tulee ilmeisesti kaikki joille olen soittanut ja edelleen näiden puhelinkontaktien puhelinkontaktien puhelikon.... jne jne hemmetti mulla on satoja kaveripyyntöjä ja yksittäin niitä on kauhea työ poistaa. Eikä siinä mitään, kerran poistettuja ilmestyy uudelleen. Tällainenkin molopää tyrkyttää kaveruuttaan Hamode Aead (Atrore)... ei hajuakaan kuka ja miksi tuputtaa itseään, vai tietääkö äijä itse koko asiasta, mitään, eli facebookilla on likaiset näppinsä tässä parituspelissä. Nyt tajuan niitä jotka leveilee valtavilla facebook kaverimäärillään, eli kutsuja satelee koko ajan ja hyväksyvät jokaisen kaveripyynnön.
Auttakaa!
Miten facebookissa saa kerralla poistettua turhat kaveripyynnöt
12
875
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro että olet Hämeenlinnasta, niin poistavat pyynnöt.
- Anonyymi
Ja vielä kun laitat listan Hämeenlinnan viime vuosien epäonnistuneista hankkeista niin saat olla ihan rauhassa. Jos joitain yhteydenottoja vielä tuonkin jälkeen tulee niin korosta isosti kolmea kirjainta eli SCC:tä niin hiljenee ne loputkin pyynnöt taatusti.
- Anonyymi
Otatko minut kaveriksesi? Osaan uida, mutten sauno.
- Anonyymi
Kerropa, että Sari Rautio on kotikaupunkisi päättäjä, niin kukaan ei lähetä enää kaveripyyntöjä
- Anonyymi
Jos niin tyhmä on että puhelinnumeron tuolle paska facelle on antanut niin peilistä näkee syypään
- Anonyymi
Niinkun huomaat täältä kannattaa kysellä asioita niin saa täydellisen vastauksen.
- Anonyymi
Voisinko mä lähettää sulle pyynnön? Laita puhelinnumerosi tänne niin voin wappiryhmänkin perustaa sun kanssa.
-Hotlinegay88- Anonyymi
Lähetä vaa t.juha88
- Anonyymi
Mun numba on 0564378219
- Anonyymi
paina rastia?
- Anonyymi
Tosiaankin😴olen kanssa miettinyt samaa! Enimmäkseen jostain "indokiinsta" jos jättää poistamatta kohta on satoja, sama tietsikssa, viikon poissa kotoa, niin oli 1,500?
- Anonyymi
Jos vain hyväksyt kaikki niin eikö niissä ole joku yläraja? Jonka jälkeen lisää ei tule kunnei mahdu. Kätevää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131713Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2911312Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10895
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888