Kun ymmärsin että kaikki oli harhaan vain omaa kuvitelmaa.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Urakoitko paljonkin näitä teepussimietelauseita?
- Anonyymi
Ihan on ensimmäinen tänään. Ei mun teepusseissa mitään lue. Pointtisi oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on ensimmäinen tänään. Ei mun teepusseissa mitään lue. Pointtisi oli?
Aloituksesi sopii teepussin mietelauseeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksesi sopii teepussin mietelauseeksi.
Onnellisuus palsta kirjoitin miksi olen nyt onnellinen. Mun tee pusseissa näkyy lukevan Clipper natural, fair & delicious organic chamomile calming infusion. Hirveän vaikea kirjotteva. Mutta kyllä täällä joku varmaan korjaa kirjoitus virheenikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnellisuus palsta kirjoitin miksi olen nyt onnellinen. Mun tee pusseissa näkyy lukevan Clipper natural, fair & delicious organic chamomile calming infusion. Hirveän vaikea kirjotteva. Mutta kyllä täällä joku varmaan korjaa kirjoitus virheenikin.
Niin no joo teepussit on yhdyssana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561