Miksi puutut toisten asioihin?
Miksi olet pikkusieluinen?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koska olen spermannielijä vi##upää.
- Anonyymi
Kellä on todella oikeus puuttua toisten elämään?sanonpa sulle manipuloiva paska akka. Jos kerta et hyväksy minua et myöskään ole sille edes kaveri.
- Anonyymi
Sen kun tulet juttusille.
- Anonyymi
Miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa? Itsekö saat vaan puuttua naisen elämään? Puistattavaa.
- Anonyymi
Kuka on puuttunut ja kenen elämään. Tuulilasit nurkkaan.
- Anonyymi
Kukahan puuttuu/puhuu aivan jokaisesta kaveristaan paskaa selän takana???😂 Sitä saat tuplasti mitä tilaat!!
- Anonyymi
Turpaas saat kun nähään.
- Anonyymi
Sivusta. Mä etsin uudet kaverit. Joitain vanhoja saatan pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Mä etsin uudet kaverit. Joitain vanhoja saatan pitää.
Mustamaalavia, palstalle sanomia asioitasi vuotavat ihmiset kannattaa kiertää kaukaa. Piilovittuilla kyllä osataan mutta aivokapasiteetti ei sitten riitäkkään kasvotusten sanomaan mitään vaan hihitellään kun pikkutytöt.. Onhan noita lavastajia nähty, tälläset foorumit on täynnä niitä... ajatellaan että eivät joudu vastuuseen ja nettiin saa kirjoitella ihmisistä mitä haluaa...
- Anonyymi
Kehity palstan aulkopuolella, ei täällä.
- Anonyymi
Minä en ole puuttunut kenenkään asioihin. Minusta tuntuu että täällä minut vedettiin väkisin johonkin ihme soppaan mukaan mikä ei ois voinut vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
No etpä ole ainut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä ole ainut!
No jonkun niitä juttuja on pitänyt alunperin eteenpäin kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jonkun niitä juttuja on pitänyt alunperin eteenpäin kertoa.
Mitä juttuja? En edes tiedä kuka olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä juttuja? En edes tiedä kuka olet
Voiskohan siis olla että viestini ei ollut sinulle tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiskohan siis olla että viestini ei ollut sinulle tarkoitettu.
Ihanko totta enpä olisi arvannut kun täällä on ihan seko porukkaa muutenkin luulemassa kaikkea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko totta enpä olisi arvannut kun täällä on ihan seko porukkaa muutenkin luulemassa kaikkea
Juu no jos suoraan elämästä kirjoitettu niin ei se ihan kuvittelua ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu no jos suoraan elämästä kirjoitettu niin ei se ihan kuvittelua ole.
Niin siinä olet oikeassa kyllä. Ei oo tapana kirjotella ihmisten asioita palstalle vaikka sitä monet tekeekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275