Ääni yleisön joukosta

Anonyymi

Tampereella palvelukeskusten iltapäivätansseihin pääsee ilmaiseksi. Niissä soi elävä musiikki.
Onko jossakin muualla näin edistyksellistä huolenpitoa ikäihmisistä.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi hitsi!
      Olen myymässä Nokian kämppää.Pitäsköhän pyörtää homma takaisin ja muuttaa
      Tampereelle nääsville oli todella hieno paikka.

      Kyllä täällä päivatansseja on mutta maksullisia.
      No olen asettunut nyt tänne kirkonkylään ja sukuhaudat ovat todella lähellä ja kirkonremonttikin saatiin päätökseen,että ama viihtyy kissansa kanssa vallan mainiosti täällä Puulan rannalla.

      • Anonyymi

        Voisi olla kiva käydä katsastamassa
        ja jos olisi vain naisia, voisi häipyä vähin äänin.


      • Anonyymi

        Voisi olla kiva käydä katsastamassa
        ja jos olisi vain naisia, voisi häipyä vähin äänin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla kiva käydä katsastamassa
        ja jos olisi vain naisia, voisi häipyä vähin äänin.

        Voi meitä naisia olis todella tarjolla !
        Olin kerran täällä työväentalolla tyrkyllä ja tanssikenkäni eivät hipaisetkaan tanssilattiaa.
        No siitä kerrasta on todella vierähtänyt muutama kymmen.


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Voi meitä naisia olis todella tarjolla !
        Olin kerran täällä työväentalolla tyrkyllä ja tanssikenkäni eivät hipaisetkaan tanssilattiaa.
        No siitä kerrasta on todella vierähtänyt muutama kymmen.

        Uskokaa nyt viehättävä hameväki, että tanssiin pyrkivän naisen on reippaasti mentävä hakemaan miehiä.

        Tämä neuvo koskee myös eri Työväentaloilla tansseissa käyviä samoin kuin Puulan rannoilla asuvia . Pelko pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskokaa nyt viehättävä hameväki, että tanssiin pyrkivän naisen on reippaasti mentävä hakemaan miehiä.

        Tämä neuvo koskee myös eri Työväentaloilla tansseissa käyviä samoin kuin Puulan rannoilla asuvia . Pelko pois!

        Minä (ja moni muu) en ole ikinä hakenut miestä tanssiin, se ei kuulu hyviin tapoihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä (ja moni muu) en ole ikinä hakenut miestä tanssiin, se ei kuulu hyviin tapoihin.

        Minä olen hakenut!
        Olen ollut tansseissa ,joissa oli naisten tunti ja asuttuani Tampereella siellä
        oli kapakka jossa vain naistentansseja.
        Voi me Valmetilta,kun tuli työnseusaus keskellä päivää mentiin saalistamaan...
        No kerran sanoin yhdelle työkaverille; nyt menen Kaijakkaan,kun otettiin loppupäivä vapaata ja lakkoiltiin.

        Hän sanoi: pidä rima korkealla.
        Seuraavana ammuna hän kysyi no kuinka kävi?
        Kaiketi nostin sen riman liian korkealle ja flaksi kävi vierestä.
        Se oli tätä aman elämää,kun hatun alle tuuli ja
        Pyynikin näkötornista näkyivät vain valot.

        Kun todella on valmetlainen työelämässä,sitä on koko loppuelämänsä.
        Muistan kun Matti Ahde ministerinä tutuistui työympäristööni ja hän oli sitä mieltä
        ettei rahaa tipu.
        Teidän on pakko pärjätä.
        Valmet alkoi laitaa väkeä pellolle,tuli tämä niinsanottu saneeraus.
        Koneet alkoivat korvaamaan ihmisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä (ja moni muu) en ole ikinä hakenut miestä tanssiin, se ei kuulu hyviin tapoihin.

        Kuulehan rakas Anonyymi 16:56! Voi hyvällä syyllä kysyä, onko tässä nyky-Suomessa paljonkaan sellaista , mikä kuuluisi perinteisiin hyviin tapoihin,

        Joka tapauksessa se menettely, että nainen hakee miestä tanssiin, on yleisesti hyväksytty eikä missään nimessä paheksuttu, paitsi niiden naisten joukossa, jotka eivät niin rohkene tehdä.

        Tottahan toki on periaatteen naisia, jotka eivät miehiä hae. Pahimmassa tapuksessa ne eivät pääse lainkaan tanssimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä (ja moni muu) en ole ikinä hakenut miestä tanssiin, se ei kuulu hyviin tapoihin.

        Kuulehan rakas Anonyymi 16:56! Voi hyvällä syyllä kysyä, onko tässä nyky-Suomessa paljonkaan sellaista , mikä kuuluisi perinteisiin hyviin tapoihin,

        Joka tapauksessa se menettely, että nainen hakee miestä tanssiin, on yleisesti hyväksytty eikä missään nimessä paheksuttu, paitsi niiden naisten joukossa, jotka eivät niin rohkene tehdä.

        Tottahan toki on periaatteen naisia, jotka eivät miehiä hae. Pahimmassa tapuksessa ne eivät pääse lainkaan tanssimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan rakas Anonyymi 16:56! Voi hyvällä syyllä kysyä, onko tässä nyky-Suomessa paljonkaan sellaista , mikä kuuluisi perinteisiin hyviin tapoihin,

        Joka tapauksessa se menettely, että nainen hakee miestä tanssiin, on yleisesti hyväksytty eikä missään nimessä paheksuttu, paitsi niiden naisten joukossa, jotka eivät niin rohkene tehdä.

        Tottahan toki on periaatteen naisia, jotka eivät miehiä hae. Pahimmassa tapuksessa ne eivät pääse lainkaan tanssimaan.

        Nyt tuli täyttä asiaa!
        Kyllä me naiset olemme yhdenvertaisia.
        Mitä mahtaisi Miina Sillanpää mitä mahtaisi Miina Äkkijyrkkä ajatella
        jos olisimme heitä,jotka jäävät vain odottelemaan,että joku kaksilahkeinen hakisi tanssimaan?
        Molemmat Miinat ovat ovat todella aikansa kultteja ja saisko luvan


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Nyt tuli täyttä asiaa!
        Kyllä me naiset olemme yhdenvertaisia.
        Mitä mahtaisi Miina Sillanpää mitä mahtaisi Miina Äkkijyrkkä ajatella
        jos olisimme heitä,jotka jäävät vain odottelemaan,että joku kaksilahkeinen hakisi tanssimaan?
        Molemmat Miinat ovat ovat todella aikansa kultteja ja saisko luvan

        En ole tyrkyllä siltikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tyrkyllä siltikään.

        Jos ei ole edes tyrkyllä, niin kyllä lattialla pyörähtely jää vähäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole edes tyrkyllä, niin kyllä lattialla pyörähtely jää vähäiseksi.

        Tyrkyllä oleminen on siinä mielessä tärkeää, että siinä toinen osapuoli näkee tyrkyllä olevan pituuden. Kun toinen istuu on vaikeaa päätellä pituutta. Meikäläisellä on kyllä varaa olla tyrkyllä, jos ei kerran oleitse hakemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole tyrkyllä siltikään.

        Se aika,jolloin naisen ei ollut soveliasta mennä ravintolaan ilman herraseuraa on kyllä aika kaukana hamassa menneisyydessä.
        Tyrkyllä sana on nyt jäänyt erään kirjoittelijan mieltä haikertamaan.
        Kaiketi aivan kuinka vaan,toivoisin ettei toi avoin mielipiteeni aiheuta sinulle moraalista
        pahaaoloa.


      • Anonyymi

        Nokiakin on varmaankin kiva paikka --Ei liian iso . Ja Palvelukeskus on varmaankin sielläkin Tehe ehdotus --Ja Vetoo --kun Tampereellakin on Ilmaset päivätanssit !



        Ullamirjami


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nokiakin on varmaankin kiva paikka --Ei liian iso . Ja Palvelukeskus on varmaankin sielläkin Tehe ehdotus --Ja Vetoo --kun Tampereellakin on Ilmaset päivätanssit !



        Ullamirjami

        Haleja Ullamirjami!
        Voi kuinka mieltä lämmitti,kun sain viestin sinulta entiseltä Tampereenflikalta.
        Todella Nokia on satsannut vanhustenhoitoon,mutta en aio sinne mennä asumaan.
        Menen Vammalaan tyttäreni asuu Sastamalassa,joten kyläpaikka lähellä.
        Niin vielä siitä Nokiasta.Se mun asunto on Linnavuoressa ,jossa todella palvelut lähellä ja
        pururata ja pilkkivedet kivenheiton päässä.

        Minä satsaan siihen taivaankotiin ja pistän kaikki kämpät myyntiin.
        Rantatilalta lähtö saattaa hiukan tuottaa tuskaa,mutta onhan niitä kalastusvesiä Vammalassakin.
        Eihän niistä nykyään mitään saa,mutta loppuupahan menot,jotka nykyisin omakotitalosta ovat melkoiset.

        Hyvää keväänodotusta sinulle Ullamirjami ja pidä Suomenlippu korkealla!


    • Anonyymi

      Missä Tampereella tuollainen palvelukeskus on?
      Mies kyselee.

      • Anonyymi

        Tampereella on useita palvelukeskuksia varmaan yli viisi. Iltapäivätansseja on mys eräissä lähitorikeskuksissa. Löytyy vaikka internetistä.

        Sitten ovat vielä erikseen Pakkahuoneen tiistain iltapäivätanssit, joissa on tosin pääsymaksu, useimmiten 12 euroa. Paikka on aseman vieressä, joten hyvin voi tulla junalla kauempaakin.

        Siitä van Tampereella tanssimaan. Voi samalla matkalla käydä ostoskeskuksissakin.


      • Anonyymi

        Tampereella on useita palvelukeskuksia varmaan yli viisi. Iltapäivätansseja on mys eräissä lähitorikeskuksissa. Löytyy vaikka internetistä.

        Sitten ovat vielä erikseen Pakkahuoneen tiistain iltapäivätanssit, joissa on tosin pääsymaksu, useimmiten 12 euroa. Paikka on aseman vieressä, joten hyvin voi tulla junalla kauempaakin.

        Siitä van Tampereella tanssimaan. Voi samalla matkalla käydä ostoskeskuksissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereella on useita palvelukeskuksia varmaan yli viisi. Iltapäivätansseja on mys eräissä lähitorikeskuksissa. Löytyy vaikka internetistä.

        Sitten ovat vielä erikseen Pakkahuoneen tiistain iltapäivätanssit, joissa on tosin pääsymaksu, useimmiten 12 euroa. Paikka on aseman vieressä, joten hyvin voi tulla junalla kauempaakin.

        Siitä van Tampereella tanssimaan. Voi samalla matkalla käydä ostoskeskuksissakin.

        Kiitos tiedoista.
        Siellä voi olla miehilläkin vientiä.
        Vois vaikka löytyä opas ostoskeskuksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedoista.
        Siellä voi olla miehilläkin vientiä.
        Vois vaikka löytyä opas ostoskeskuksiin.

        Kyllä nyt alkoivat noi suonikohjuiset kintut vipattamaan.
        Ja muistoihin palasivat ne ajat jolloin rollikat ajoivat Nuolialantietä ja
        nyt raitiovaunut ovat syrjäyttämässä ne nysset!

        Voi minä ristin yhden kissanikin nysseksi!
        Nysse ei ollut tietenkään rollikka,vaan se sininen bussi,nysse tulee.. ja siitähän se nimi muovaintui?

        Tyttäreni kosii minua asumaan Vammalaan.
        Hänellä on siellä omistusasunto.
        Saattaa olla ,että ama kissoineen voipi olla vammalalainen ensi syksynä,jos
        luojani ei katso aiheelliseksi kutsua minua tonne pilvenreunalle.


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Kyllä nyt alkoivat noi suonikohjuiset kintut vipattamaan.
        Ja muistoihin palasivat ne ajat jolloin rollikat ajoivat Nuolialantietä ja
        nyt raitiovaunut ovat syrjäyttämässä ne nysset!

        Voi minä ristin yhden kissanikin nysseksi!
        Nysse ei ollut tietenkään rollikka,vaan se sininen bussi,nysse tulee.. ja siitähän se nimi muovaintui?

        Tyttäreni kosii minua asumaan Vammalaan.
        Hänellä on siellä omistusasunto.
        Saattaa olla ,että ama kissoineen voipi olla vammalalainen ensi syksynä,jos
        luojani ei katso aiheelliseksi kutsua minua tonne pilvenreunalle.

        Hyvä. Sitten ama tulee haettavaksi Tampereen tansseihin.
        Kissa kannattaa jättää kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Sitten ama tulee haettavaksi Tampereen tansseihin.
        Kissa kannattaa jättää kotiin.

        Ihan tekisi mieli minunkin, mutta yritä hillitä haluni tulla mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tekisi mieli minunkin, mutta yritä hillitä haluni tulla mukaan.

        Iloista puuhaa, iloisia ihmisiä. Syntyy endorfiinia.


    • Anonyymi

      Tampereen iltapäivätansseissa tapaa mukavaa joukkoa, varttunutta väkeä ympäri upeaa Mansea. Kyllä niihin vielä mukaan mahtuu.

    • Anonyymi

      Voisin lähteäkin, jos siellä on vielä niitä valmetin plikkoja.

      • Anonyymi

        Ei ole osunut vastaan ketään, joka olisi kertonut olevansa Valmetilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole osunut vastaan ketään, joka olisi kertonut olevansa Valmetilta.

        On varmaan Valmetilta ja Finlaysonilta, Aamulehdestä ja yliopistoltakin on useita. Seuraa riittää. Täydennys ei sekään ole pahaksi.


    • Anonyymi

      Niissä on kyllä edustettuina eri säätyjä, ammattiryhmiä ja koulutuksen tasoja laidasta laitaan.

      • Anonyymi

        Minä en (eikä varmaan moni muukaan )
        en ole ikinä hakenut miestä tanssiin, se ei kuulu hyviin tapoihin.

        Jos mieheni ei olisi ollut niin aktiivinen, ja muutaman kuukauden kuluttua kosinut,
        niin emme olisi olleet naimisissa yli 50 vuotta.

        Syöpä vei hänet.

        Suruaikaa kestää pitkään... hän oli elämäni mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en (eikä varmaan moni muukaan )
        en ole ikinä hakenut miestä tanssiin, se ei kuulu hyviin tapoihin.

        Jos mieheni ei olisi ollut niin aktiivinen, ja muutaman kuukauden kuluttua kosinut,
        niin emme olisi olleet naimisissa yli 50 vuotta.

        Syöpä vei hänet.

        Suruaikaa kestää pitkään... hän oli elämäni mies.

        Monesta leskestä voi todeta, miten pahaa ja suorastaan vaarallista on, että on kiintynyt edesmenneeseen puolisoon liikaa. Ei ole erikoista sekään, että leski surun vallassa joutuu hänen poismenonsa seurauksena pian hoitokotiin.
        Omaa elämäänsähän leski surulla tuhoaa. Ei suru mitään auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en (eikä varmaan moni muukaan )
        en ole ikinä hakenut miestä tanssiin, se ei kuulu hyviin tapoihin.

        Jos mieheni ei olisi ollut niin aktiivinen, ja muutaman kuukauden kuluttua kosinut,
        niin emme olisi olleet naimisissa yli 50 vuotta.

        Syöpä vei hänet.

        Suruaikaa kestää pitkään... hän oli elämäni mies.

        Olet elänyt oikean, hyvän elämän! Onnea sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet elänyt oikean, hyvän elämän! Onnea sinulle!

        Edellinen t arkoitettu viestille 27.2. klo 13 :18-

        "Minä en (eikä varmaan moni muukaan )
        en ole ikinä hakenut miestä tanssiin, se ei kuulu hyviin tapoihin.

        Jos mieheni ei olisi ollut niin aktiivinen, ja muutaman kuukauden kuluttua kosinut,
        niin emme olisi olleet naimisissa yli 50 vuotta.

        Syöpä vei hänet.

        Suruaikaa kestää pitkään... hän oli elämäni mies."

        Olet elänyt oikean, hyvän elämän! Onnea sinulle!
        .................................................................... ..............................


    • Anonyymi

      Moni ei uskalla tulla iltapäivätansseihin,, kun "ei tunne ihmisiä", kuten sanonta kuuluu.
      Eipä tunne meikäläinenkään, vaikka on jo vuosia niissä käynyt. Sinne vain rohkeasti reippaiden ja ennakkoluulottomien ikäihmisten joukkoon!

      • Tanssi on todella hyvä liikuntamuoto.
        Mielestäni aivan sama kuka hakee.
        Sehän oli ennenvanhaan niinsanottu kiitoskappale, kun miestä haettiin tanssimaan

        Nyt joudun taas päivittämään elämääni uudemman kerran.
        Sain eilen Pietarin kalansaaliin.
        Valehtelematta yli seitsemän kiloa oli verkkokalansaalis.
        Kolme haukia ja kaksi taimenta.
        Ne verkot laskin tonne sulan virransuuhun.No sehän jäätyi se virransuu pakkasilla.
        Sain kaksi verkkoa pois,mutta kolme jäi sinne.
        No kolmeviikkoa kerkesivät olemaan,kunnes eilen sain ne pois.
        Ei yhtään kuollutta kalaa ollut verkoissa.


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Tanssi on todella hyvä liikuntamuoto.
        Mielestäni aivan sama kuka hakee.
        Sehän oli ennenvanhaan niinsanottu kiitoskappale, kun miestä haettiin tanssimaan

        Nyt joudun taas päivittämään elämääni uudemman kerran.
        Sain eilen Pietarin kalansaaliin.
        Valehtelematta yli seitsemän kiloa oli verkkokalansaalis.
        Kolme haukia ja kaksi taimenta.
        Ne verkot laskin tonne sulan virransuuhun.No sehän jäätyi se virransuu pakkasilla.
        Sain kaksi verkkoa pois,mutta kolme jäi sinne.
        No kolmeviikkoa kerkesivät olemaan,kunnes eilen sain ne pois.
        Ei yhtään kuollutta kalaa ollut verkoissa.

        Lapsuuden vuosina tuli joskus olluksi Vihavella. Siellä oli pari järveä, joita yhdisti koski.. Nimet eivät nyt tule mieleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsuuden vuosina tuli joskus olluksi Vihavella. Siellä oli pari järveä, joita yhdisti koski.. Nimet eivät nyt tule mieleen.

        Todella kyllä minä Vihaven tiedän.
        Minun pilkkijärveni on Toivakan suunnalla, siis kirkonkylästä nähtynä.
        No minne sinut tuuli on kuljettanut sieltä Vihavelta?


    • Anonyymi

      Maksuttomia iltapäivätansseja on Tampereella tosiaankin palvelukeskuksissa. Ne löytää menemällä internetissä kyseisten palvelukeskusten sivuille. Yhtenäistä esitystä näistä tanssitilaisuuksista ei ole ainakaan meikäläisen tiedossa.

      Maksullisista viikottaisista iltapäivätansseista mainittakoon Tullikamarin Pakkahuoneen ja Messukylän juhlatalon tanssit. Nämä mainitaan myös www.tanssi.net - sivuilla kohdassa Kalenteri.

    • Anonyymi

      Monelle yksineläjä-ikäihmiselle ja etenkin naiselle nuo paikalliset tanssit ovat olleet kohokohta viikossa. Heille tanssien peruuttaminen koronaviruksen johdosta muutamaksi viikoksi on todellinen koettelemus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe