Mielenkiintoinen appi

Anonyymi

13

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisi olla hyvä jotenkin luonnehtia, mistä apissa on kyse.

    • Anonyymi

      Varmaan mielenkiintoinen virus

    • Anonyymi

      Älkää avatko appiukko-virusta.

    • Anonyymi

      Pahvit tuo on youtube linkki. Katsokaa se video, niin tiedätte mistä on kyse. Appi on ilmainen appstoressa.

      • Anonyymi

        Katsoin ja latasin. On todella mielenkiintoinen. Selvästi huomaa, että plotterivalmistajat ovat todella pahasti jääneet jälkeen kaikessa kehityksessä softapuolella. Itselläni käytössä B&G Zeus. iPadi on niin paljon parempi, että vaikea kuvailla. Tietysti näkyvyys auringonpaisteessa, säänkestävyys (myös lämpö) ja itse tykkään "potikasta" jolla voi zoomata, siirtää kursoria valita. Toiminnot kun saisi yhteen laitteeseen ja vielä simmin plotteriin niin olis hyvä. Mulla on pari vuotta vanha Zeus ja siinä vielä neuvotaan lataamaan esimerkiksi säätiedot tiedostona puhelimeen ja sitten kaapelin välityksellä plotteriin. iPadillä on sää katsottu ja uutiset luettu ennenkuin piuha on kiinni plotterissa. Kyllä Zeus muuten ihan hyvä on mutta aina vaan mietityttää miksei voisi olla kaikki toiminnot samassa purkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin ja latasin. On todella mielenkiintoinen. Selvästi huomaa, että plotterivalmistajat ovat todella pahasti jääneet jälkeen kaikessa kehityksessä softapuolella. Itselläni käytössä B&G Zeus. iPadi on niin paljon parempi, että vaikea kuvailla. Tietysti näkyvyys auringonpaisteessa, säänkestävyys (myös lämpö) ja itse tykkään "potikasta" jolla voi zoomata, siirtää kursoria valita. Toiminnot kun saisi yhteen laitteeseen ja vielä simmin plotteriin niin olis hyvä. Mulla on pari vuotta vanha Zeus ja siinä vielä neuvotaan lataamaan esimerkiksi säätiedot tiedostona puhelimeen ja sitten kaapelin välityksellä plotteriin. iPadillä on sää katsottu ja uutiset luettu ennenkuin piuha on kiinni plotterissa. Kyllä Zeus muuten ihan hyvä on mutta aina vaan mietityttää miksei voisi olla kaikki toiminnot samassa purkissa.

        Parasta olisi kun saisi plotterin, joka olisi fyysisesti plotterin kestävyys ja sisällä iPad. Ei mitään tolkkua miten paljon huonompi mikä vain plotteri on verrattuna pädiin. Pädi kun vaan ei veneessä kestä kunnolla kolhuja jaa lämpeneminen on ongelma tietysti tosta näytön heijastuksista puhumattakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin ja latasin. On todella mielenkiintoinen. Selvästi huomaa, että plotterivalmistajat ovat todella pahasti jääneet jälkeen kaikessa kehityksessä softapuolella. Itselläni käytössä B&G Zeus. iPadi on niin paljon parempi, että vaikea kuvailla. Tietysti näkyvyys auringonpaisteessa, säänkestävyys (myös lämpö) ja itse tykkään "potikasta" jolla voi zoomata, siirtää kursoria valita. Toiminnot kun saisi yhteen laitteeseen ja vielä simmin plotteriin niin olis hyvä. Mulla on pari vuotta vanha Zeus ja siinä vielä neuvotaan lataamaan esimerkiksi säätiedot tiedostona puhelimeen ja sitten kaapelin välityksellä plotteriin. iPadillä on sää katsottu ja uutiset luettu ennenkuin piuha on kiinni plotterissa. Kyllä Zeus muuten ihan hyvä on mutta aina vaan mietityttää miksei voisi olla kaikki toiminnot samassa purkissa.

        Kyllä mun Lowrancessa on WiFi. Plotterisofta voisi pyöriä Androidin päällä. Mikään ei estä sellaista tekemästä, kun Android on avoin. Ipadin OS ei käy, koska se on suljettu. Android-rauta riittäisi kevyesti softan pyöritykseen ja softan jakelu .apk-paketteina olisi mukavaa.


      • Anonyymi
        Bossu kirjoitti:

        Kyllä mun Lowrancessa on WiFi. Plotterisofta voisi pyöriä Androidin päällä. Mikään ei estä sellaista tekemästä, kun Android on avoin. Ipadin OS ei käy, koska se on suljettu. Android-rauta riittäisi kevyesti softan pyöritykseen ja softan jakelu .apk-paketteina olisi mukavaa.

        On B&G:ssä WiFi myös. En vain ole keksinyt sille järkevää käyttöä. Puhelimeen ja iPadiin ladatulla apilla näkee plotteriin näytön, mutta on kökköinen. Navionic näyttää saman tiedon paljon paremmin. B&G:tä silti meinannut veneeseen hankkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta olisi kun saisi plotterin, joka olisi fyysisesti plotterin kestävyys ja sisällä iPad. Ei mitään tolkkua miten paljon huonompi mikä vain plotteri on verrattuna pädiin. Pädi kun vaan ei veneessä kestä kunnolla kolhuja jaa lämpeneminen on ongelma tietysti tosta näytön heijastuksista puhumattakaan.

        Ostin virman piikkiin ninnunnannu Panasonicin toughpadin. Siinä on Loisto mariner ja Navionics. Kestää keliä ja kolhuja ja näkyy myös aurigonpaisteessa.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen appiukko.

    • Yhden miehen koodausprojekti. Syötteenä ainoastaan laitteen oma gps, joten kyllä siitäkin paljon hyvää saa aikaan. Kumma, että näitä ei löydy enempää, vielä. 4 $ on käypä hinta.

    • Anonyymi

      Vain tavallaan mielenkiintoista dataa toi appi näyttää. Paljon mieluummin pidän silti itse plotterin plotterina ja käytän jotain tuon tapaista appia padilla, jos joskus asia kiinnostaa, mitään tarvetta noille tiedoille ei jatkuvasti ole. On paljolti muotijuttu kehitellä sinällään rajattomista mahdollisuuksista kännyköille ja padeille erilaisia muka mielenkiintoisia sovelluksia. Aivan vakavalla naamalla en katso uutisistakaan mitä eriskummallisempia tilastomerkintöjä lätkän pelaajien saavutuksista malliin "joku tehnyt kaikkia muita enemmän maaleja perjantaisin".

      En lataisi, vaikka IPad olisikin.

      • Anonyymi

        Latasin, hieman pyörittelin - enkä keksinyt mitään hyötykäyttöä moiselle. Poistin.

        Ei oikein tuo lisää tarpeellista tietoa Navionicsin rinnalla käytettynä. VMG periaatteessa osastoa kiva tietää, mutta eikö maalin asettamisella Navionicskin kerro sen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      223
      7179
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2482
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      38
      1883
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1691
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1674
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1529
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe