Elikkäs kolo iltoja on tullut pidettyä todella monta, ja aiheet alkaa loppua, mm. iltahartauksiin. Olisiko jotain hyviä tekstejä, tai vinkkejä koko illaksi vartiolaisten kanssa.:!?
sopivaa materiaalia..!?
2
541
Vastaukset
- PaWee
No ainakin minä olen itse käyttänyt Kärppä vartion tarinoita.En muista kirjailijaa...Siinä on paljon hyviä ja opettavaisia tarinoita..Ja sitten olen pitänyt hartauksia myös kaikesta ajan kohtaisesta..Kuten rasismi...Onnea..jos löydätr jotain hyvää niin kerro minullekkin..
- ex-vj
elikkästä jottain iltahartausvinkkiä pistin tonnne aiheen "Iltahartaus/loppumenot??? " alle.
Ja mitä muihin tekemisiin liittyy, niin:
En tiiä, ookko kokeillu, mutta mulla ainakin vartsulaiset tykkäs kovasti sellasesta vihje-radasta, että oli vihje, jonka perusteella löyty seuraava vihje, ja sen avulla löyty seuraava vihje jne... kunnes viimein löyty joku "aarre" tjtn. tämmönen tietenkin vaatii jo pikkusen aikaa alkujärjestelyssä, että vihjeradasta saa riittävän mielenkiintosen.
Nyt ei tuu mahottomasti mieleen, ehkä pitäis mennä nukkumaan:)
Toivottavasti oli jottain apua:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82670Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636