Oletko ajan hermolla ?

Anonyymi

Minä varmaan olen, koska hermot on kireellä ja pipokin kummasti kiristää .

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en varmaan ole, kun ei ole hermot kireällä ja tuo pipokin melkein aina silmillä, kun kävelyllä kävin.
      Mutta on se niin, että tällä ajalla kaikkine vempeleineen on niin monta hermoa, ettei niitä kaikkia hallitse Erkkikään.
      Tuolla arkadianmäelläkin näyttää, että ollaan välillä pää pilvissä, ainakin kun noita asiantuntijoita kuuntelee.

    • Anonyymi

      Kyllä pitää skarpata että pysyy ajan hermolla. En ole vielä ruvennut edes mobiilipankkiin. Pankki antoi mainoksen rahasto-osuuksien ostosta. kirjoitin siihen huomisen ostoslistan.

    • Anonyymi

      Onko hermosi ajassa? Vihreät kertovat monikulttuurista

      Ewa Tawasoli Kertomansa mukaan mies halusi puhdistaa kunniansa vaimonsa uskottomuuden takia. Mies syytti vaimoaan avioliiton aikaisesta uskottomuudesta lukuisten miesten kanssa. Mies joutui kertomansa mukaan muiden arabimiesten silmissä naurunalaiseksi.

      Mies siis yritti murhaa keskellä koulupäivää https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006390997.html

      • Anonyymi

        Minkä hyvänsä maalainen mies joutuisi naurettavaksi muiden silmissä
        ja se akkakin.


    • Anonyymi

      Kun uusnatsi-trollaaja Ilja Janitskin joutui vankilaan,
      onko sattumaa, että rasistiset kirjoitukset ja trollaukset vähenivät suomi24:ssä ?(Janitskin on tällä hetkellä IS:n jutun mukaan kuolemassa syöpään)
      Jotkut pakkomielteiset rasistit edelleenkin tökkivät joka ketjuun
      rasistisia kommenttejaan. Se voisi vähän pipoa kiristää,
      jos ottaisi ne mielenterveydeltään häiriintyneet tosissaan.
      Mutta onneksi ei ota :D

      • Anonyymi

        donner kuoli jo syöpään


    • Anonyymi

      Odottele että hermot menee lopullisesti.
      Silloin niihin ei ota, kun niitä ei enää ole
      njjjj

    • Anonyymi

      Ns. "lehmän hermot" olisivat hyvät,
      kunhan ei unohtuisi märehtimään leuka puolelta toiselle sahaten :D

    • Anonyymi

      Oletko hermo vai ajassa, vaihda kuntaa nopeasti
      Sata suomalaista kunta nostaa tänä vuonna veroprosenttiaan. Tämä iskee ikävästi keskituloisiin palkansaajiin, minkä lisäksi asuinkunnan valinnalla on entistä suurempi vaikutus verotaakkaan.

    • Olen kohtalaisen hyvin vieläkin ajan hermolla ja olen aina ollut. Hermot ei silti ole kireällä ja pipon laitan päähän vain kun lähden lenkille ja sekään ei kiristä.

      • Anonyymi

        Mutta venäläisen ja saksalaisen kulttuurin tuntemus on sinulla jäänyt sivuraiteelle seisomaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta venäläisen ja saksalaisen kulttuurin tuntemus on sinulla jäänyt sivuraiteelle seisomaan

        Kukaan voi olla "ajan hermolla" kaikissa maailman kolkissa tapahtuvista asioista. Minulla on sentään mies ja aikamiespoika, joiden huushollista huolehdin :))
        Ilman muuta olen enemmän ajan tasalla siitä mitä tapahtuu angloamerikkalaisen ja latinalaisamerikkalaisen kulttuurin sfääreissä, kuin venäläisen tai saksalaisen. Mutta minulla nää mielenkiinnon kohteet vaihtelevat.


    • Anonyymi

      Hauska kielikuva tuo ajan hermo, onhan hermoston toiminta sähkökemiallista viestintää, joka ohjaa koko kropan toimintaa, aina sormenpäitä ja varpaita myöten. Viesti-impulssi kulkee hyvin nopeasti, siihen kai tuo kielikuva perustuu. En usko olevani ajan hermolla, säästän itseäni informaatiovyöryltä, kaikesta ei tarvitse olla viimeisen päälle perillä. Kunhan olen ajan tasalla itseäni koskevissa asioissa , ja kyllä tietysti läheisiäkin koskevat asiat kiinnostavat. Itse kukin kaipaa joskus päivitystä, jopa hiusmalliin ja garderobiin. Mihinkään sesonkihullutuksiin tai trendien perään en lähde, jotain uutta ja piristävää on sentään kiva poimia silloin tällöin.

      Ajan hammas alkaa olla jo niin kulunut kielikuva, että ope vetäisi punakynällä alle viivan. Mutta jyrsiihän se. Aika parantaa haavat, jospa toinen kulunut kielikuva sitten paikkaisi asian.

      Ramoona

    • Anonyymi

      Kyllä ei muuten elämä ole hyvää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      29
      3034
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      118
      1922
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      86
      1649
    4. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      106
      1562
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      95
      1455
    6. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      79
      1314
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1295
    8. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1243
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1130
    10. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      80
      1099
    Aihe