OP-kiinteistövälitys ilmoittelee Wegeliksentielle tulevasta kerrostalosta.
Kai markkinatutkimus on rohkaissut noin riskaapeliin puuhaan.
Toivottavasti saavat myydyksi muutkin kuin sen pakollisen yhden huoneiston vuokra-asuntolaitokselle.
Keuruulla toki tarvitaan uusia asuntoja, koska iso osa kerrostaloista on 10-15 vuoden sisällä romua. Kivelän ja Tehtaantien taloihin ei hullukaan enää laita rahojaan.
Kerrostalo Wegeliuksentielle
8
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Keuruulla hulluja riittää!
- Anonyymi
Mutta riittääkö myös rahaa ja tulevaisuuden uskoa?
- Anonyymi
Ovatkohan aikuisten oikeasti tehneet markkinatutkimuksen, joka kannustaisi rakentamaan tuollaisen kohteen? Keuruulla on tällä hetkellä myynnissä ainakin 133 vanhaa asuntoa tuon uuden kohteen 18 asuntoa. Hintataso ei ole kummoinen noissa aiemmin rakennetuissa mutta uustuotanto näyttää olevan n. 3000 € neliöltä joten tuskin noista kovin kiivasta tappelua tulee. Tietenkin on selvää, että jos ostajia löytyy, niin rakennusliike rakentaa mutta voi olla, että ei noista muuttotappiokunnassa kiistaa tule.
- Anonyymi
Kyllä olen odottanut pitkään että sais keuruulta kunnon kämpän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen odottanut pitkään että sais keuruulta kunnon kämpän.
Saiskohan keuruulta kunnon naista. Olen odottanut jo pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiskohan keuruulta kunnon naista. Olen odottanut jo pitkään.
Lopeta juopottelu, pese naamasi, pukeudu siististi ja lähde ulos.
Ei naiset kotoa hae pienimunaista miestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta juopottelu, pese naamasi, pukeudu siististi ja lähde ulos.
Ei naiset kotoa hae pienimunaista miestä.Puhut kokemuksestas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut kokemuksestas.
Tietysti kokemuksesta. Olen maakunnan tavoitelluimpia tyttöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5246672Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212506Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 80930
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel95909Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60905- 40780