OP-kiinteistövälitys ilmoittelee Wegeliksentielle tulevasta kerrostalosta.
Kai markkinatutkimus on rohkaissut noin riskaapeliin puuhaan.
Toivottavasti saavat myydyksi muutkin kuin sen pakollisen yhden huoneiston vuokra-asuntolaitokselle.
Keuruulla toki tarvitaan uusia asuntoja, koska iso osa kerrostaloista on 10-15 vuoden sisällä romua. Kivelän ja Tehtaantien taloihin ei hullukaan enää laita rahojaan.
Kerrostalo Wegeliuksentielle
8
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Keuruulla hulluja riittää!
- Anonyymi
Mutta riittääkö myös rahaa ja tulevaisuuden uskoa?
- Anonyymi
Ovatkohan aikuisten oikeasti tehneet markkinatutkimuksen, joka kannustaisi rakentamaan tuollaisen kohteen? Keuruulla on tällä hetkellä myynnissä ainakin 133 vanhaa asuntoa tuon uuden kohteen 18 asuntoa. Hintataso ei ole kummoinen noissa aiemmin rakennetuissa mutta uustuotanto näyttää olevan n. 3000 € neliöltä joten tuskin noista kovin kiivasta tappelua tulee. Tietenkin on selvää, että jos ostajia löytyy, niin rakennusliike rakentaa mutta voi olla, että ei noista muuttotappiokunnassa kiistaa tule.
- Anonyymi
Kyllä olen odottanut pitkään että sais keuruulta kunnon kämpän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen odottanut pitkään että sais keuruulta kunnon kämpän.
Saiskohan keuruulta kunnon naista. Olen odottanut jo pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiskohan keuruulta kunnon naista. Olen odottanut jo pitkään.
Lopeta juopottelu, pese naamasi, pukeudu siististi ja lähde ulos.
Ei naiset kotoa hae pienimunaista miestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta juopottelu, pese naamasi, pukeudu siististi ja lähde ulos.
Ei naiset kotoa hae pienimunaista miestä.Puhut kokemuksestas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut kokemuksestas.
Tietysti kokemuksesta. Olen maakunnan tavoitelluimpia tyttöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428