Viime tapahtumien takia kirjoitan.. että muut muslimit poikkeuksetta varastavat rahaa jos mahdollista ainakin jos on yhtä naivii kuin minä. Minulta jo tuhat euroa. Vahingoittaa terveyttä polttamalla ja tekemällä ties mitä "koska ei ole ongelma" kertoivat minulle. Kun ilmoitan vääryydet muille muslimeille niin on vaan että "Anna olla", "Mitä sitten". So?.
Eli haram saa tehdä ja vaikka mitä toiselle koska..?
Siis.. miten ihmeessä tuo asenne eroaa pakanuudesta.
Ja rakkautta ei ole näkynyt muslimeiden kesken :O vaan sellaista lyttäystä ja kilpailua eikä hyvissä teoissa.. mutta rakkautta saa kyllä pelkästään siitä uskonnosta ettei tarvi olettaa yhtään että kukaan rakastaisi.
Toisinpäin oli kristinusko.. siis kristityt rakasti enemmän ja sai myötätuntoa ja opastusta. Siis kukaan ei vahingoittanut. Uskontona ei niin kaunis vaikka kyllä virret ihan oklta kuulostaa kai. ja nuo tosiaan vahvasti omat kokemukset.
Mä kyllä luin myös että juuri muslimeita kiusataan eniten että johtusko se siitä se että kun joku kiusaa ja muut muslimit purkaa sen sitten toisiin muslimeihin.
Tai sen rakkaudettomuuden tarkoitus onkin juuri se että tulisi muista riippumattomiksi ja ettei tukeudu muihin? Iso hattu jotka on tuon oppikoulun käyny :0 mutta mä ennemmin kulkisin tuon eheyttävän ja rakkaustien enkä enään tuota kovaa ja rakkaudetonta väylää.
Mulla ei ole muuta mitä nähnyt että kristinuskossa ainakin on jos uskontoa täytyy hakea.
Islam ja terve välinpitämättömyys.
Anonyymi
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1158287Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4157508Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804764Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294559Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-74389Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2042899- 1182764
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332695Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps232324Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m22197