Miten pääsen tästä tunteesta

Anonyymi

Olet liian nuori. Olet mun työkaveri, niin tai no, esimies. Olet nainen, kuten minäkin. Mä väitän, että kaikki alkoi sun katseista. Yhtäkkiä tajusin, että käännyt katsomaan mun perään, sitten mäkin aloin katsomaan sua. Ja nyt mä olen kuin kissapistoksissa sun takia. Auttamatta ihastunut ja tämä on kestänyt jo kauan. Hyväksyn biseksuaalisuuteni, olen oppinut hyväksymään sen. Olen sinkku kuten sinäkin ja silti olet saavuttamaton joten miksi en voi unohtaa sinua. Haluaisin rakastua johonkin, jota voisin lähestyä. Nytkin tekisi mieli laittaa viesti sinulle ja kertoa tunteeni. Mutta se olisi sopivaa, joten toivon, etten sitä tee. Ja kyllä sinä olet aikuinen ja vuosia jo täysi-ikäinen, mutta työn vuoksi en voi kertoa, miten sekaisin olet maailmani saanut.

14

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä sun pitää tavata muita ihmisiä ja ehkä sitten ihastut johonkin joka on saavutettavissa..

      • Anonyymi

        Tapaan kyllä paljon erilaisia ihmisiä ja yritän olla avoimin mielin. Pakkohan tämän on joskus loppua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaan kyllä paljon erilaisia ihmisiä ja yritän olla avoimin mielin. Pakkohan tämän on joskus loppua...

        Älä katso häneen enää niin paljoa. Katseet ruokkivat kiintymystä. Kyllä ne tunteet sitten ajan kanssa laantuvat.

        Tosin mullakin on toivoton ihastus kestänyt jo vuosia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä katso häneen enää niin paljoa. Katseet ruokkivat kiintymystä. Kyllä ne tunteet sitten ajan kanssa laantuvat.

        Tosin mullakin on toivoton ihastus kestänyt jo vuosia...

        Kiitos neuvoista, mutta samassa veneessä siis ollaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos neuvoista, mutta samassa veneessä siis ollaan

        Veneessäpä hyvinkin.. nuorempi nainen ja kaikinpuolin ihana on hän... nainen siis minäkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veneessäpä hyvinkin.. nuorempi nainen ja kaikinpuolin ihana on hän... nainen siis minäkin...

        Onko hän paljonkin sinua nuorempi? Minun ihastukseni on n 15 vuotta nuorempi, eikä minun kannattaisi haaveilla hänestä, mutta minkäs tunteille voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän paljonkin sinua nuorempi? Minun ihastukseni on n 15 vuotta nuorempi, eikä minun kannattaisi haaveilla hänestä, mutta minkäs tunteille voi

        Alle 10v nuorempi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän paljonkin sinua nuorempi? Minun ihastukseni on n 15 vuotta nuorempi, eikä minun kannattaisi haaveilla hänestä, mutta minkäs tunteille voi

        Ei sen iän takia kannata ainakaan lakata haaveilemasta. Itsekin n 15 vuotta vanhempaan ihastuksissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen iän takia kannata ainakaan lakata haaveilemasta. Itsekin n 15 vuotta vanhempaan ihastuksissa...

        Sama täällä, olen n.10v vanhempaan naiseen NIIN ihastunut.. ja työpaikalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, olen n.10v vanhempaan naiseen NIIN ihastunut.. ja työpaikalla

        Voisitteko te nuoret koittaa jotenkin sitten tehdä aloitetta, kun me kypsemmät ollaan niin aikaansaamattomia 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitteko te nuoret koittaa jotenkin sitten tehdä aloitetta, kun me kypsemmät ollaan niin aikaansaamattomia 😁

        Olen kyllä yrittänyt 😁 varovasti tutustumalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä yrittänyt 😁 varovasti tutustumalla.

        Ja en siis koe olevani nuor(lähes 50), mutta nuorempi kuin ihastukseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en siis koe olevani nuor(lähes 50), mutta nuorempi kuin ihastukseni

        No nuorempi kumminkin. Minunkin ihastukseni on kyllä ihan aikuinen, menossa kohti 40 vuotta. Mutta silti itsestä tuntuu, ettei itseään voi nolata (vai häntä) kertomalla kiinnostuksesta, jos se tulee hänelle yllätyksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nuorempi kumminkin. Minunkin ihastukseni on kyllä ihan aikuinen, menossa kohti 40 vuotta. Mutta silti itsestä tuntuu, ettei itseään voi nolata (vai häntä) kertomalla kiinnostuksesta, jos se tulee hänelle yllätyksenä.

        Mun ihastus on myös kohta 40v ja minä olen vanhempi, mutta ikäni alkaa kuitenkin vielä monta vuotta nelosella.. eikä ole työpaikkaihastus...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe