Aihe

Apua vailla!

Anonyymi

Epäilen koko ajan että mieheni pettää minua, tai on ivallinen, haluaa erota, haluaa hyötyä minusta. Ym kipeetä, nämä asiat ei ole hetkittäin tulevia vaa hallitsee koko ajan elämääni, tutkin vaatteita, puhelimia, telkkarista tulee jokin seksikohtaus, saan tästäkin raivarit kehitettyy. Ja siis en pysty hillitsemään itseäni kun suutun. Olen sairastanut kaksisuuntaista jo 18v,enkä ole ikinä ketään kohtaan käyttänyt näin ku nyt viimeiset 1,5kk.haluaisin nyt tietää onko muilla samoja juttuja ollut vai olenko todellakin niin sekaisin. Mieheni kärsii tästä paljon mutta vaikka kuinka yritän ni ainakin kerran päivässä kilahdan, olemattomista asioista. Tämä on todella rankkaa, kuvitella jotain mikä tuntuu sillä hetkellä todelliselta ja puolen tunnin päästä tajuat kuinka hulluja juttuja oikein keksit.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iltalehden toimittajia saa pahoinpidellä.

• Anonyymi

Käyttäydyin itse juuri kuin aloittaja. Lopetin suhteen ja on helpompi elää,kun ei tarvitse skitsoilla.

• Anonyymi

parisuhdeterapiaan jos ei auta niin on parenmpi päästää vapaaksi olet läheisriippuvainen hae apua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      113
      5399
    2. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1952
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      370
      1934