Miksi olet, jos olet?
Oletko vihainen kaivatullesi tänään?
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ihan käärmeissäni, enempää en kerro!
- Anonyymi
Kerro edes kaipaatko naista vai miestä. Vähän tuli sellainen fiilis, että joku saattaisi olla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro edes kaipaatko naista vai miestä. Vähän tuli sellainen fiilis, että joku saattaisi olla..
Miehelle olen käärmeissäni, voisivatko miehetkin olla. Ajattelen että se on naisten yksinoikeus.
Mistähän tuonkin olen keksinyt.. - Anonyymi
Missäköhän sullakin se käärme on? Kysynpä vaan... Toivottavasti ei mikään anakonda kuitenkaan! ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäköhän sullakin se käärme on? Kysynpä vaan... Toivottavasti ei mikään anakonda kuitenkaan! ;D
Virtuaali kyynkieli lipoo ..
- Anonyymi
Sisuksissa kiehuu.
- Anonyymi
Ota Rennie ;)
- Anonyymi
Mikä siellä kiehuu? kerro heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siellä kiehuu? kerro heti.
Vasaroin pari sormea ja kiehuin sisuksiin. Burana ja kylmä vesi auttoi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasaroin pari sormea ja kiehuin sisuksiin. Burana ja kylmä vesi auttoi!
Hyvä että auttoi. Onko sulla peukalo silleen keskellä kämmentä vai miksi noin kävi?
- Anonyymi
Miksi olisin? Ei se olisi kaivattu, jos vihainen olisin siinä vaiheessa kun pitää palstalla roikkua.
- Anonyymi
Aloittaja jatkaa. Mä lepyttäisin sut jos olisit tässä vieressä nyt. Hetkessä.
- Anonyymi
Rohkea tyyppi..
- Anonyymi
Miten se lepyttäminen mahtaisi tapahtua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se lepyttäminen mahtaisi tapahtua?
Hellästi lähentelemällä.
- Anonyymi
Olen koska.. en saa kaikkea tietoa..
- Anonyymi
En enää. Lähinnä kiukutti tämä ghoustaus.
- Anonyymi
En ole. Haikea olen ainoastaan kun tunteita on vaan ei mahdollisuuksia. Ja tämä ei tietenkään palstaan liity mitenkään paitsi siten että toisinaan kirjoitan tänne kun haluan purkautua.
- Anonyymi
Olethan varovainen, sen "purkautumisenkaa" ;))
- Anonyymi
En ole vihainen. Hän tekee mitä tykkää ja mä en kuulu hänen päivittäiseen...enkä edes kuukausittaiseen. Siihen on tyydyttävä ja vihaisuudesta ei ole mitään hyötyä, eikä mistään muustakaan mitä teen.
En ole vihainen, miks olisin ei ole aiheuttanut tällä hetkellä mitään, aihetta vihaan.
<3- Anonyymi
Olen, koska kirjoittaa minulle, vaikka on joku toinenkin mielessä. Ja tekee luultavasti jotain muiden naisten kanssa. Muutenkin se, että kaipaa täällä, mutta ei ole elämässäni. Alkaa tulla mitta täyteen.
- Anonyymi
Enpä usko että joku toinen olisi mielessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko että joku toinen olisi mielessä..
En voi olla varma mutta epäilen, että on. Joka tapauksessa ärsyttää se, että hän kirjoittelee täällä, mutta ei ole elämässäni. Mielestäni se on roikottamista.
- Anonyymi
Tänään? En. Joku päivä joo. Ylihuomenna en tiedä.
- Anonyymi
Vihaista porukkaa täällä tuntuu olevan! Ei ainakaan kovin kaipaavaa porukkaa 🤔 Mutta noh, juuri nyt en itsekään kaipaa ketään.
- Anonyymi
Olen. Jos eroaisi, en olisi.
- Anonyymi
Olen. Ja olen sen kyllä tehnyt jo kaks vuotta täysin selväksi irl. Olen kestolla vihainen ja puolustus päällä täysillä. Hän on mulle uhka joka uhkaa käytöksellään terveyttäni. Varoittelin nätisti vastuusta joka hänellä on lähelläni mutta hän ei siitä piitannut. Olen siitä helvetin kiukkunen.
Ihan sama jos käytöksellään paskoo oman terveytensä mutta mun terveyttä ei tule tuhoaan ilman että vastaan laitan ja vihalla puolustaudun.
Varoitin useita kertoja eikä hän lopettanut eikä uskonut! Nyt en päästä lähelleni ennen kuin se menee jakeluun kunnolla! Täydellisesti- Anonyymi
Käytöksellään uhkaa terveyttäni. Onko nyt joku ottanut napit väärästä purkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytöksellään uhkaa terveyttäni. Onko nyt joku ottanut napit väärästä purkista.
Ei. Eikä ole sinulle vai oletko hrj 2 vuotta kuunellut viesteissä omaan puhelinnumeroosi vittuilua ja avautumista?
Masennus ja ahdistuneisuus puhkee jos henkisen paineet nostetaan tahallaan ilkeilyllä pitkäksi aikaa korkealla henkisen väkivallan keinoin
Mutta sullehsn tää ei ole! Kuvittelet vaan kaiken olevan sulle.
Ota lääkkees hrj ja lopeta omiminen. Et tunne palstalta ketään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Eikä ole sinulle vai oletko hrj 2 vuotta kuunellut viesteissä omaan puhelinnumeroosi vittuilua ja avautumista?
Masennus ja ahdistuneisuus puhkee jos henkisen paineet nostetaan tahallaan ilkeilyllä pitkäksi aikaa korkealla henkisen väkivallan keinoin
Mutta sullehsn tää ei ole! Kuvittelet vaan kaiken olevan sulle.
Ota lääkkees hrj ja lopeta omiminen. Et tunne palstalta ketäänHenkinen väkivalta voi sisältää:
vähättelyä
syyllistämistä
mitätöintiä
kontrollointia
mustasukkaisuutta
kiristämistä
haukkumista
valehtelua
painostamista
tavaroiden hajottamista
väkivallalla uhkailua
eristämistä
itsemurhalla uhkailua
Minkälaisia seurauksia on henkisellä väkivallalla?
Henkinen väkivalta voi muuttaa sen miten kohde näkee itsensä ja maailman ympärillään ja rikkoo kohteen kyvyn tulkita omia tunteitaan. Suhteen aikana muodostunut ylivirittyneisyys ja traumaattinen stressi saattaa johtaa jatkuvaan uhan ja pelon kokemukseen. Henkinen väkivalta murtaa kohteen kyvyn luottaa toisiin ihmisiin, jolloin myös avunhakeminen ja luottamus avustaviin tahoihin voi olla vaikeaa. Kokemusasiantuntijat kertovat, että usein juuri henkisen väkivallan seurauksia on kaikkein raskainta kantaa.
Henkinen väkivalta voi lisäksi johtaa traumaattiseen stressiin, ahdistuneisuuteen ja masennukseen ja se vaikuttaa kohteen mielenterveyteen, työkykyyn ja jaksamiseen.
https://www.naistenlinja.fi/tietoa-vakivallasta/vakivallan-muodot/henkinen-vakivalta/
- Anonyymi
Olen, myös tänään. Myös itselleni.
Enkä ymmärrä mikä tarkoitus hänellä oli rikkoa....- Anonyymi
Mitä nää selität,HÄ
- Anonyymi
Olen. Ja tiedän ettei jutusta enää luottamus pulan takia mitään tulisi. Tunteita vain liikaa jotta unohtaisin.
- Anonyymi
Oletko nainen?
- Anonyymi
Pettynyt vain enkä itseasiassa edes häneen vaan itseeni miksi annoin tunteeni sotkea kaiken... mutta kyllä hän tietää paikka on aina ja pysyy. Nyt jäljellä ikävä miestä ❤️
- Anonyymi
Kyllä olen! Ja tulen lopun elämääni olemaan. Minun tunteilla voi aina leikkiä se on ihan ok.
- Anonyymi
Hämmentynyt. Ehkä vähän pettynyt koska luulin että tutustumme paremmin.
- Anonyymi
En voi olla vihainen kaivatulleni 🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2236856Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1012237
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 871514
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131396Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901319