Vaikea kiinnostua ihmisestä jos ei ole mitään "erikoista" hänessä? Ihastuu aina niihin joissa on jotain salaperäistä
Onko muilla sama?
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On. Liian tavallinen ja tylsä mies ei inspiroi pätkääkään. Pitää olla katseenkestävä, älykäs ja intohimoinen. ;)
- Anonyymi
Mitä jos vaikuttaa tylsältä päällepäin mutta ei sitä ole.
- Anonyymi
Eli vain jännämiehet kiinnostaa.
- Anonyymi
Hopea hiuksissa, kulta hampaissa ja platina housuissa ;)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21.32 viestissäni yritin sanoa samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pidä tuosta sanasta. Minua kiinnostaa turvallinen, kiltti ja kunnollinen mies, joka on samalla kokonaisuutena kiinnostava ja inspiroiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää osata katsoa pinnan alle.
Anonyymi kirjoitti:
JUU =)
se, et mitä sillä jännämiehelle tarkkaan ottaen tark.- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
JUU =)
se, et mitä sillä jännämiehelle tarkkaan ottaen tark.Epäluotettava, väkivaltainen jännittävä mies. Ikinä ei tiedä mitä päivä tuo tullessaan. Alkoholia ja muita päihteitä. Välillä kadoksissa pitkiä aikoja. Muitakin naisia. Kannattaa pitää kiinni keinolla millä hyvänsä kun muutkin ovat kiinnostuneita.
- Anonyymi
Kuuntele ja katsele vähän tarkemmin...…..saatat huomata jotain todella kiinnostavaa.
- Anonyymi
Ei kuulosta tutulta.
- Anonyymi
Mielestäni tuo ei pidä paikkaansa. Ja kaikissa ihmisissä on mielestäni jotai erikoista. Itse rakastuin aikoinani (ihmisessä jonka kanssa menin naimisiin) nimenomaan hänen luonteeseensa. Toki muuhunkin, mutta erityisesti siihen.
- Anonyymi
Sit kun kasvat isoksi niin jännämiehet/naiset lakkaa kiinnostamasta. Tärkeämmäksi tulee avoimuus ja luottamus
- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti luottamus! Ja se on ollut minulle aina tärkeä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti luottamus! Ja se on ollut minulle aina tärkeä asia.
Eikös pitäisi myös olla jotain yhteistä? Koulutuksella ja sivistyksellä on merkitystä. En ikinä kiinnostuisi miehestä, joka ei ole yhtä tiedonhalunen kuin minä itse! Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös pitäisi myös olla jotain yhteistä? Koulutuksella ja sivistyksellä on merkitystä. En ikinä kiinnostuisi miehestä, joka ei ole yhtä tiedonhalunen kuin minä itse! Sivusta
Minulle koulutuksella ja sivistyksellä ei ole niin väliä. Ennemminkin sydämen sivistyksellä on väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen ja halleluujat siihen perrään! ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle koulutuksella ja sivistyksellä ei ole niin väliä. Ennemminkin sydämen sivistyksellä on väliä.
Kaikella on väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikella on väliä.
Eikä ole. Oli sitten kouluttamaton tai koulutettu niin eipä sillä väliä ole jos mies on sydämellinen ja luotettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole. Oli sitten kouluttamaton tai koulutettu niin eipä sillä väliä ole jos mies on sydämellinen ja luotettava.
Todennäköisesti miten kohtelee naista riippuu koulutuksesta ja sivistyksestä. Toksista maskuliinisuttaa löytyy enemmän kouluttamattomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti miten kohtelee naista riippuu koulutuksesta ja sivistyksestä. Toksista maskuliinisuttaa löytyy enemmän kouluttamattomista.
Kumma juttu kun tiedän monia kouluttamattomia jotka ovat olleet parisuhteessa yli 20 vuotta ja miehet kilttejä. Eräs akateeminen mies taas erittäin väkivaltainen naista kohtaan. Eli ei voi yleistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma juttu kun tiedän monia kouluttamattomia jotka ovat olleet parisuhteessa yli 20 vuotta ja miehet kilttejä. Eräs akateeminen mies taas erittäin väkivaltainen naista kohtaan. Eli ei voi yleistää.
Itse yleistät. Esim valtaosa Persujen kannattajista edustaa toksista maskuliinisuutta. Nuorisojärjestö kehunut olevansa antifeminstejä. Ei se akateemisuus kenestäkään tee väkivaltaista. Lähisuhdeväkivaltaa on kaikissa yhteiskuntaluokissa. Koulutettu mies odottaa naiselta eri asioita yleensä. Ei ajattele että on esim. Miesten ja naisten työt. Eikä ajattele että vaimo olisi kotiäiti!
- Anonyymi
Mitä pelottavampi mies, sitä vähemmän haluan sitä lähellekään yksityiselämääni ja joka päiväistä arkeani. Siinä menee koko normi arki ja sen sujuvuus sekaisin! Eikä todellakaan hyvällä tavalla.
Mua kiinnostaa tavalliset turvalliset miehet.
Ehkä joku rutiineihin kyllästynyt varattu voi haluta jännitystä jonkun erikoisen miehen kanssa mut mua ei kiinnosta. Stressaavaa.
En esim. Psyykkisesti kestäisi mitään kriminaaleja tai pleijereitä. En kestäis päihdeongelmaisia enkä myöskään mitään julkkiksia. En bailuja ja ulkomaan matkoilla jatkuvasti reissaavia enkä mitään outoja eläimiä harrastavia. Tarantella tai python lemmikkinä niin on jo liian jännämies mulle. - Anonyymi
Sovitte tälle palstalle siten mainiosti, kuten maailmaan pitääkin.
- Anonyymi
Olen huomannut tämän naisissa. Kiinnostun aina niistä pahis ja hyvännäköisistä naisista. Tiedä sitten miksi kun ei ne minusta kiinnostu.
- Anonyymi
Huoh. Joo ja pahat pojat kiehtoo aina . Perustyypit ne kuitenkin vie voiton.
- Anonyymi
Minä ainakin ihastun aina vaan hyvännäköisiin alfa-urostyyppisiin könsikkäisiin. Sporttinen ja pitkä, hyvännäköiset kasvot ja sexy ääni. Sellaisia vaan ei ole hirveän montaa Suomessa.
- Anonyymi
Ne on ihania kieltämättä. Ulkonäkö ei kuitenkaan riitä. Sisin on vielä tärkeämpi.
- Anonyymi
itse pystyn vain kiinnostumaan älykkäistä naisista, pitää olla muutakin pään sisällä kuin vain ne pari happimolekyyliä jotka etsivät toisiaan.
- Anonyymi
Mulla on taas se ongelma että ihastun erittäin harvoin. Näen jokaisessa naisessa aina pienen ajan kuluttua jotain vikaa vaikkei heissä vikaa olisikaan.
- Anonyymi
Ei ole minulla tuollaista. Nainen voi olla kaunis vaikka ei ole mitään salaperäistä.
Liian muokatut meikatut kyllä menee ohi mielenkiinnon. Ihan tavallinen neito on mieleeni. Jännitystä ei tarvi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305