Auttakaa!! Oonko läski??

Anonyymi

Kertokaa oonko läski? Oon 13v pituutta on 157cm ja painoa 47kg😭 Musta tuntuu että kaikki on mua laihempia :( kertokaa myös laihdutusvinkkei.

15

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      et todellakaan voi olla ylipainoinen !

      • Anonyymi

        Kuinka niin? Oon liian läski normaalipainoseks🤮


    • Anonyymi

      ihan normaalin ja hyvän painoinen olet. mulla on ihan samanlainen olo mutta kannattaa muistaa että olet just hyvä tuollaisena ja kaikki vartalot ovat kauniita sellaisenaaan

      • Anonyymi

        No esim yks meijän koulusta joka on saman ikänen kun mä ja suurinpiirtein saman pitunen niin painaa 40 kiloo joten oon ihan liian läski :((((


    • Anonyymi

      Auttakaa minua, että lihoisin.
      Sairastuin pahasti kun aloin laihduttaa.
      En saa painoa ylös ja olen heikossa kunnossa.
      Veriarvot on menneet ihan pieleen
      ja elämäni menee jos pääse lähellekään normaalipainoa.
      Syön kaikkea mitä saan alas, mutta paino ei nouse.

      • Anonyymi

        Olisinpa mäki kevyt ja alipainonen :( oo onnellinen että oot laiha ja kaunis. Yritän laihuttaa aina mut mun paino ei vaan laske vaikka yritän, kerran sain painon 46 kiloon mutta en siitä alemmas oo saanu😔😔


      • Anonyymi

        Joo ja lopeta pizojen, pullan, keksien ja jätskin syönti. Vai onko liian vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja lopeta pizojen, pullan, keksien ja jätskin syönti. Vai onko liian vaikeaa?

        En kyllä muista millin viimeksi pisin syönyt jotain noista koska yritän laihduttaa mutta ehkä oon vaan niin ylipainonen että laihutuskaan ei auta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä muista millin viimeksi pisin syönyt jotain noista koska yritän laihduttaa mutta ehkä oon vaan niin ylipainonen että laihutuskaan ei auta

        * Millon viimeksi oisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja lopeta pizojen, pullan, keksien ja jätskin syönti. Vai onko liian vaikeaa?

        mikä on pizo?


    • Anonyymi

      Mullaki sama tunne koko aja:(

    • No et! Mä oon 145cm ja 58.6kg

    • Anonyymi

      No itse olen myös 13 ja olen sua lyhyempi ja painan 3 kg enemmän. Ja en itse kyllä ole lihava mutta en tarpeeksi laihakaan

    • Anonyymi

      Olet juuri sopivan painoinen! Sitä paitsi 13 v. ei kuulu laihduttaa. Älytön laihuus ei ole tavoiteltavaa eikä kaunista.

    • Anonyymi

      Pari faktaa:

      Oot liian nuori tänne.
      Miksi kysyt anoreksiapalstalta tommosta? Tää on sairaus eikä mikään laihdutuskuuriz
      Ja kolmanneksi olet normaalipainoinen.
      Ja vielä sekin, että kasvat pituutta vielä tuolla ikää..

      T. Osastolla oleva 16v tyttö

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe