Coronavirus todettu raumassa älkää tuoko sitä poriin hyvästi ystävät pistäkää ne vitun rajat kiinni peskää kädet ja käyttäkää maskii ja suojalaseja
Coronavirus raumassa
15
752
Vastaukset
- Anonyymi
Päättäjät pisti jo rajat kiinni, ei raumalaiset.
- Anonyymi
Raumalla
- Anonyymi
Miksei rajoja suljettu 2015 matuaallossa?
- Anonyymi
Se on Raumalla ja Porissa, siinä on selvä ero - siinä on sama eroa, kun oletko kusella vai kusessa.
- Anonyymi
Satamat on auki ja laivat miehistöineen tulee pahimmilta korona alueilta,sieltä ne ahtaajat kantaa koronan muillekki.😉
- Anonyymi
Kusessa tässä ollaankin. Oliko muuta pätemisen tarvetta?.
- Anonyymi
Ennuste Satakuntaan jos tilanne ei mene pahaksi.
Ruumishuoneelle ja siitä krematorioon kuskataan vain 90.
On mahdollista että tilanne on vieläkin pahempi. - Anonyymi
Pitäisi julkistaa lehdissä mistä tartunta saatu, nyt ainaskin Viro. Ylläs ja Naistenpäivänkonsertti. Sukupuoli ja ikä. Kuulin että raumalaisiakin oli Itävallan tirolissa ja tietty levillä.
- Anonyymi
Mikä tilanne mahtaa olla nyt pääsiäisen aikaan ?
Montako testattua tartuntaa on ?- Anonyymi
Minulla on kutinaa kulkusissa ja avohaava. Onko sulla avohaava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kutinaa kulkusissa ja avohaava. Onko sulla avohaava?
Ei ole koronaa sitten, ole huoletta.
- Anonyymi
40 tartuntaa todettu Raumalla. Tieto eiliseltä.
- Anonyymi
Vai olsisko Satakunnassa ?
- Anonyymi
Minä sain viikon aikana 40 tartuntaa. Selätin niistä 37. Kolme jäljellä. Vielä ne selätän. Huilaan ehkä hieman ensin.
Kolme on ainoastaan jäljellä, kolmella ässällä. Annettaisko olla.
- Anonyymi
45 koronatartuntaa Satakunnassa ilmoitettu olevan 17.4 mennessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036