Lippu liehuu ja kansa maksaa

Anonyymi

Kolme uutta johtajanimikettä Haminaan, tässäon taas tarkoitus kupata veromaksajan rahoja, koska kun tulee hieno titteli niin kylkiäisenä nostetaan palkkaa reilusti. Koska tämä kuppaus Haminassa loppuu?
Tällainen toiminta on niin näkyvää, että se omalta ja vaimoni osalta tarkoittaa lähinnä sitä etten ala maksamaan verojani Haminaan. Muutto Haminasta tämän vuoden sisällä alkaa olla allekirjoitusta vaille valmis.

13

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs johtajia nyt on tulossa?

• Anonyymi

Eihän vielä nimitetty lippujohtajaakaan?

• Anonyymi

Laittakaa ne loput liput sen ison kalliin lipun ympärille!!Johtajan nimike antaa veronmaksajille lisä veroa ym.

• Anonyymi

Johtajat lisääntyy ja oikeita töitä tekevä suorittava porras vähenee.

• Anonyymi

Ihmetystä herättää se, kuinka kaupungin päättäjiksi voikin valikoitua kaikista pöhelöimmät ihmiset. Jälki näkyy. Esim. Kymsoteen liittymisen hinnasta ja vaikutuksista eivät tule ottamaan mitään vastuuta. Höperö tanko kentällä on sitten joku vetonaula, vaikka vetää vain rahaa kassasta kihojen ohjaamiin suuntiin.

• Anonyymi

Kansa maksaa mutta lippu ei liehu?

• Anonyymi

Lippu ei liehu,
      tanko tuo vain kolisee,
      päivin ja öin.

• Anonyymi

Siis liehuuko lippu Dennistuulissa vai ei?

• Anonyymi

Viekää se lippu Uuperinmäkeen valaisemaan loistollaan toista kunnallispolitiikan huippusaavutusta.

• Anonyymi

Mitä hyötyä on Haminalle noista räteistä???

• Anonyymi

Oikea vastaus on EI MITÄÄN.

• Anonyymi

Liehuu ja ei liehu?
      Haminaan pitää saada lipuntarkastajan virka ja sille virasto.
      Kolmella johtajalla voisi ainakin päästä alkuun.

• Anonyymi

Media tykkää kun levottomat hössöttäjät pelaa koronaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe