Kolme uutta johtajanimikettä Haminaan, tässäon taas tarkoitus kupata veromaksajan rahoja, koska kun tulee hieno titteli niin kylkiäisenä nostetaan palkkaa reilusti. Koska tämä kuppaus Haminassa loppuu?
Tällainen toiminta on niin näkyvää, että se omalta ja vaimoni osalta tarkoittaa lähinnä sitä etten ala maksamaan verojani Haminaan. Muutto Haminasta tämän vuoden sisällä alkaa olla allekirjoitusta vaille valmis.
Lippu liehuu ja kansa maksaa
13
110
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs johtajia nyt on tulossa?
- Anonyymi
Eihän vielä nimitetty lippujohtajaakaan?
- Anonyymi
Laittakaa ne loput liput sen ison kalliin lipun ympärille!!Johtajan nimike antaa veronmaksajille lisä veroa ym.
- Anonyymi
Johtajat lisääntyy ja oikeita töitä tekevä suorittava porras vähenee.
- Anonyymi
Ihmetystä herättää se, kuinka kaupungin päättäjiksi voikin valikoitua kaikista pöhelöimmät ihmiset. Jälki näkyy. Esim. Kymsoteen liittymisen hinnasta ja vaikutuksista eivät tule ottamaan mitään vastuuta. Höperö tanko kentällä on sitten joku vetonaula, vaikka vetää vain rahaa kassasta kihojen ohjaamiin suuntiin.
- Anonyymi
Kansa maksaa mutta lippu ei liehu?
- Anonyymi
Lippu ei liehu,
tanko tuo vain kolisee,
päivin ja öin. - Anonyymi
Siis liehuuko lippu Dennistuulissa vai ei?
- Anonyymi
Viekää se lippu Uuperinmäkeen valaisemaan loistollaan toista kunnallispolitiikan huippusaavutusta.
- Anonyymi
Mitä hyötyä on Haminalle noista räteistä???
- Anonyymi
Oikea vastaus on EI MITÄÄN.
- Anonyymi
Liehuu ja ei liehu?
Haminaan pitää saada lipuntarkastajan virka ja sille virasto.
Kolmella johtajalla voisi ainakin päästä alkuun.- Anonyymi
Media tykkää kun levottomat hössöttäjät pelaa koronaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797