Olen taas ajatellut lämmöllä sua. Pikkuhiljaa sisäistän taas sen, että ei auta hakata päätä seinään. Jos ollaan ne oikeat toisillemme (niin kuin haluan ajatella asian olevan), tulee vielä oikea aika meille. Siihen asti hoidan omaa elämääni "erittäin" hyvään järjestykseen. Ainakin yritän ;)
Huomenta mielitietty(ni)
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin olen ajatellut, mutta samalla olen pohtinut, että minä olen liian suuri riski hänelle.
- Anonyymi
Miksi olisit? Eikö kukin ihminen ole kuitenkin viime kädessä itse vastuussa omasta elämästään ja tuntemuksistaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisit? Eikö kukin ihminen ole kuitenkin viime kädessä itse vastuussa omasta elämästään ja tuntemuksistaan?
Jokaisella on henkiseen kasvuun varaa😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toivottavast7 hän ajattelee noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella on henkiseen kasvuun varaa😇
Niin on. Jokainen on keskeneräinen. Valmista ei tule kenestäkään. Silti hyvyyteen, totuuteen, oikeuteen ja itsensä keittämiseen tulee pyrkiä jokaisen. Rauhaan Jumalan ja lähimmäisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toivottavast7 hän ajattelee noin.
Hänestä en voi tietää, tämä oli ap:n kommentti.
- Anonyymi
Itse kans kokenut riittämättömyyden tunnetta, josko toinen luuleekin minun olevan parempi kuin oikeasti olen? Ja arki menisi silloin riidellessä toisia syyttäen milloin mistäkin? Kaikenlaisiaasioita sitä pyöritteleekin mielessään?
Tyytymättömyys itseensä, kun kokee jollain tavalla epäonnistuneensa omassa elämässään, samalla herättää kaikenlaisia kuvitelmia ja synnyttää epävarmuus tekijöitä itselleen.
Mikään ei voi olla liian helppoa ja mennään aina vaikeamman kautta? Siksi kait olen sinkkunakin viihtynyt niin hyvin? Vaikka kuinka haluaisi olla mielitiettynä jollekin niin aina joku asia tekee siitä liian vaikean? Ajatellut monesti, et ehkä se on kohtalonikin, jonka kanssa opittava vain elämään?- Anonyymi
Ehkä ajattelet liikaa? Ei mikään suhde ole yhden ihmisen varassa. Jokainen tuntee varmasti riittämättömyyden tunteita joskus. Jos haluat onnistua ja valintasi on oikea, sen jälkeen on hieman enemmän mahdollisuuksia ja hieman enemmän motivaatiota siihen, että ihmissuhde tuottaakin enemmän iloa, kuin mielipahaa ja stressiä. En pidä utopistisena sellaista suhdetta, missä on hyvä olla ja kannustava ja toista tukeva henki. Kunhan toiveet elämältä ovat samansuuntaiset ja vaatimukset toista ja myös itseänsä kohtaan kohtuulliset. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ajattelet liikaa? Ei mikään suhde ole yhden ihmisen varassa. Jokainen tuntee varmasti riittämättömyyden tunteita joskus. Jos haluat onnistua ja valintasi on oikea, sen jälkeen on hieman enemmän mahdollisuuksia ja hieman enemmän motivaatiota siihen, että ihmissuhde tuottaakin enemmän iloa, kuin mielipahaa ja stressiä. En pidä utopistisena sellaista suhdetta, missä on hyvä olla ja kannustava ja toista tukeva henki. Kunhan toiveet elämältä ovat samansuuntaiset ja vaatimukset toista ja myös itseänsä kohtaan kohtuulliset. Ap.
Korjaan: Mikään ihmissuhde ei saisi olla yhden ihmisen varassa. On olemassa vääränlaisia, vahingollisia riippuvuussuhteita, joissa voi joutua ottamaan suuremman vastuun suhteesta, kuin itselle kuuluisi. Huonot kokemukset tekevät epävarmaksi, mutta niitä kokemuksia voi myös käyttää hyödyksi, kun rakentaa uutta ihmissuhdetta. Kunhan on käsitellyt itsensä kanssa vanhan taakan pois, tunteiden kautta. Ap.
- Anonyymi
Täydellinen on hyvän vastakohta. Jos ajattelet, että kelpaat parisuhteeseen vain, jos elämäsi on täydellisessä kunnossa, ajat onnesi ohitse. Kaksi vajavaista ihmistä, joilla on armollinen asenne toisiaan ja itseään kohtaan, muodostaa parhaan parisuhteen.
- Anonyymi
👍👍👍 Hieno oivallus!
- Anonyymi
En pyri täydellisyyteen, en ole pedantti- ihminen, mut kaipaan onnistumisia, jotka ruokkivat samalla luottamaan itseensä enemmän ja joka synnyttää lisää varmuutta, jota kaipaan tällä hetkellä erityisesti. Vastuuntuntoinen olen, enkä riippa kiveksi toisella halua tulla.
Ymmärrän myös sen, et teen näin elämän itselleni samalla haastavammaksi, mut jokainen toimii niinkuin parhaimmaksi näkee. Seison samalla sanojeni takana ja olen monella tapaa periaatteellinen tiettyyn rajaan asti. Maltti on valttia monessa asiassa.
Haaveillut olen monesti, et kun löytäisin rinnalleni ihmisen, jonka kanssa ajatukset menisivät yksiin ja voisimme jakaa näin yhteisen arvomaailman joskus. Hyvänä puolena koen itsessäni sen, etten ole luovuttaja tyyppiä, vaikkei heti haaveet toteutuisikaan niin jatkan näitä omasta mielestä kivisiä polkuja kohti > toivoa paremmasta?
Hienosti ajateltu ja kirjoitettu, aloittajalta!
=))- Anonyymi
Kiitos =)
- Anonyymi
Onko aloitus naiselta naiselle?
- Anonyymi
Ei ole. On n to m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226