Miksi ihmisten pitää lähettää viestejä pääosin silloin kun he matkustavat jossakin päin maailmaa mutta muuna aikana ei juuri mitään ole kerrottavaa?
Onko tämä jokin narsistinen piirre kun en muutakaan selitystä keksi. Eli onko se näyttämisen halu vai onko siellä niin tylsää että on aikaa lähetellä kuvia tutuille ja puolitutuille tekemisen puutteeseen?
Itse joskus matkustan mutten oikein ymmärrä miksi siitä pitäisi muille tiedottaa ja pitää älämölöä.
Facebook/Whatsup ym. ja matkailun retostelu
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi syytä lähettää viesti takaisin matkakuvan lähettäjälle kommentilla: - miksi et kysynyt mukaan jos matkan haluat jakaa. Sanoisivat varmaan urpoksi mutta on tuossa kysymyksessä perää.
Enemmän olen huolissani selfieistä joita varten käydään kampaajalla, meikataan ja asetellaan perse hyvään asemaan kameraan nähden ja se kuva sitten jaetaan muille. Varmaan puolenpäivän projekti ja pää tyhjä. - Anonyymi
kannattaisiko kiinnittää huomiota siihen miten ylen vekki ja helenius ovat ja myöskin "partakeeli" kaikki jotekin tekemisissä "valemedian" kanssa eli sipilän suosikit eli "myyn sulle talon syyriasta tai somaliasta" vai olisiko portugalin suomenruotsalaiset veroparoonit asialla . . .. niin ja sitten nähä helssinkinyliopistolliset ulkomaan matkat ja ns. "vaihtooppilaat" pedopaskat taas asialla verovaroin ja siihistöisten yök
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 211193
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874