No olis kiva tietää, mitä mieltä te HIM-fanit ootte Apojen, Laurin ja Villen Bittersweetista. Sehän on aika.. - erilainen biisi.
Mitä te fanit mieltä Bittersweetista?
17
1015
Vastaukset
- lilylazer
Olis ollut, jos Ville olisi vetänyt sen biisin yksin Apojen kanssa. Ville ja Lauri vaan ei sovi samaan biisiin. Ville aloittaa sen ihanasti, mutta sen jälkeen, kun Lauri pääsee ekan kerran ääneen, se jyrää Villen täysin.
- Junne,.,
Biisi on todella paska, huono sävelmä ja huono esitys kaikin puolin. Tylsääkin tylsempää ja masentavaa paskaa.
Huonoin koskaan kuulemani biisi ehdottomasti.- mimmi
jätkät soittaa ihan jees....se nyt oli kai joku pakko lyödään yksi biisi yhteen juttu....mut ei paska mut ei sävärikää...väliinputoajaa
- kfdjchnv
Se on ihana, kun Ville aloittaa sen..
Mutta sitten se inhottava Lauri rupeaa rääkymään..
Se video on kyllä loistava!
Varsinki siinä lopussa, kun ne silmät mustenee..!- vampire
Muuten ihan hyvä, mutta ylönen pilaa koko biisin ininällään..
- shady-character
Mun mielestä se on tosi hyvä... Ville Valon ääni sopii siihen täydellisesti...!
- Linda
..mutta muuten tosi hyvä.
- mä vaan...
mun mielestä Laurin ja villen äänet sopii hyvin yhteen,koska ne on niin erilaiset,ne tavallaan "täydentää" toisiaan...ja en mä usko et tota biisii oltais tehty jos niiden äänet ei sopis yhteen... mut älkää käsittäkö väärin,en oo mikää Rasmus-fani,mut ei se Laurikaan mikään surkee laulaja oo..
ja apot pyysi eka Laurin siihen biisiin mukaan ja sit Ville sai kuulla siitä ja halus itekki mukaan.(ja näin on Eicca puhunut)
Mut kyl mäki tykkään enemmän Villen äänestä...
ja mun mielestä toi biisi on...TÄYDELLINEN! :) - sorsa
mä vaan... kirjoitti:
mun mielestä Laurin ja villen äänet sopii hyvin yhteen,koska ne on niin erilaiset,ne tavallaan "täydentää" toisiaan...ja en mä usko et tota biisii oltais tehty jos niiden äänet ei sopis yhteen... mut älkää käsittäkö väärin,en oo mikää Rasmus-fani,mut ei se Laurikaan mikään surkee laulaja oo..
ja apot pyysi eka Laurin siihen biisiin mukaan ja sit Ville sai kuulla siitä ja halus itekki mukaan.(ja näin on Eicca puhunut)
Mut kyl mäki tykkään enemmän Villen äänestä...
ja mun mielestä toi biisi on...TÄYDELLINEN! :)Ne sopii ihan hyvin yhteen, Lauri vetää osuutensa mitä luultavammin niin kuin he olivat sopineet. Tosin Ville laulaa alussa niin matalalta että hyvä jos kuulee..
- -susu-
jaa Laurihan ei rääy!! (
- -susu-
juuh, oon vannoutunu HIM-, Rasmus- ja Apocalyptica-fani, jotenkas ei voi muuta sanoo ku et aivan mahtava biisi!! x) ja paras on tietty Lauri Ylönen.. ;D
- minä
...että tuollahan oli joku Rasmus-fanitus keskustelukin...?
- -susu-
minä kirjoitti:
...että tuollahan oli joku Rasmus-fanitus keskustelukin...?
empä oo huomannu, ku tulin tänne googlen kautta hakusanal His Infernal Majesty.. mut kiitti.. x) pitää käydä jossai vaihees kattoo..
- sorsa
-susu- kirjoitti:
empä oo huomannu, ku tulin tänne googlen kautta hakusanal His Infernal Majesty.. mut kiitti.. x) pitää käydä jossai vaihees kattoo..
The Rasmus-keskustelupalstal löydät varmasti paljo semmosii, joiden mielestä Ylönen pesee Valon mennen tullen (mukaanlukien minut ;)), suunnista siis sinne!
- ssssd
sorsa kirjoitti:
The Rasmus-keskustelupalstal löydät varmasti paljo semmosii, joiden mielestä Ylönen pesee Valon mennen tullen (mukaanlukien minut ;)), suunnista siis sinne!
sinnehän säki voisit Sorsa mennä,jos oot tota mieltä...
- Zupa-Zup
Lauri Ylönen on ihan paras!!
- HIM-fani
Niin,se Rasmus keskustelu...Tuolla päin *osoittaa* Ei millään pahalla,lapset mutta menkäähän nyt sinne ihQttamaan... hopi hopi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818