No olis kiva tietää, mitä mieltä te HIM-fanit ootte Apojen, Laurin ja Villen Bittersweetista. Sehän on aika.. - erilainen biisi.
Mitä te fanit mieltä Bittersweetista?
17
1056
Vastaukset
- lilylazer
Olis ollut, jos Ville olisi vetänyt sen biisin yksin Apojen kanssa. Ville ja Lauri vaan ei sovi samaan biisiin. Ville aloittaa sen ihanasti, mutta sen jälkeen, kun Lauri pääsee ekan kerran ääneen, se jyrää Villen täysin.
- Junne,.,
Biisi on todella paska, huono sävelmä ja huono esitys kaikin puolin. Tylsääkin tylsempää ja masentavaa paskaa.
Huonoin koskaan kuulemani biisi ehdottomasti.- mimmi
jätkät soittaa ihan jees....se nyt oli kai joku pakko lyödään yksi biisi yhteen juttu....mut ei paska mut ei sävärikää...väliinputoajaa
- kfdjchnv
Se on ihana, kun Ville aloittaa sen..
Mutta sitten se inhottava Lauri rupeaa rääkymään..
Se video on kyllä loistava!
Varsinki siinä lopussa, kun ne silmät mustenee..!- vampire
Muuten ihan hyvä, mutta ylönen pilaa koko biisin ininällään..
- shady-character
Mun mielestä se on tosi hyvä... Ville Valon ääni sopii siihen täydellisesti...!
- Linda
..mutta muuten tosi hyvä.
- mä vaan...
mun mielestä Laurin ja villen äänet sopii hyvin yhteen,koska ne on niin erilaiset,ne tavallaan "täydentää" toisiaan...ja en mä usko et tota biisii oltais tehty jos niiden äänet ei sopis yhteen... mut älkää käsittäkö väärin,en oo mikää Rasmus-fani,mut ei se Laurikaan mikään surkee laulaja oo..
ja apot pyysi eka Laurin siihen biisiin mukaan ja sit Ville sai kuulla siitä ja halus itekki mukaan.(ja näin on Eicca puhunut)
Mut kyl mäki tykkään enemmän Villen äänestä...
ja mun mielestä toi biisi on...TÄYDELLINEN! :) - sorsa
mä vaan... kirjoitti:
mun mielestä Laurin ja villen äänet sopii hyvin yhteen,koska ne on niin erilaiset,ne tavallaan "täydentää" toisiaan...ja en mä usko et tota biisii oltais tehty jos niiden äänet ei sopis yhteen... mut älkää käsittäkö väärin,en oo mikää Rasmus-fani,mut ei se Laurikaan mikään surkee laulaja oo..
ja apot pyysi eka Laurin siihen biisiin mukaan ja sit Ville sai kuulla siitä ja halus itekki mukaan.(ja näin on Eicca puhunut)
Mut kyl mäki tykkään enemmän Villen äänestä...
ja mun mielestä toi biisi on...TÄYDELLINEN! :)Ne sopii ihan hyvin yhteen, Lauri vetää osuutensa mitä luultavammin niin kuin he olivat sopineet. Tosin Ville laulaa alussa niin matalalta että hyvä jos kuulee..
- -susu-
jaa Laurihan ei rääy!! (
- -susu-
juuh, oon vannoutunu HIM-, Rasmus- ja Apocalyptica-fani, jotenkas ei voi muuta sanoo ku et aivan mahtava biisi!! x) ja paras on tietty Lauri Ylönen.. ;D
- minä
...että tuollahan oli joku Rasmus-fanitus keskustelukin...?
- -susu-
minä kirjoitti:
...että tuollahan oli joku Rasmus-fanitus keskustelukin...?
empä oo huomannu, ku tulin tänne googlen kautta hakusanal His Infernal Majesty.. mut kiitti.. x) pitää käydä jossai vaihees kattoo..
- sorsa
-susu- kirjoitti:
empä oo huomannu, ku tulin tänne googlen kautta hakusanal His Infernal Majesty.. mut kiitti.. x) pitää käydä jossai vaihees kattoo..
The Rasmus-keskustelupalstal löydät varmasti paljo semmosii, joiden mielestä Ylönen pesee Valon mennen tullen (mukaanlukien minut ;)), suunnista siis sinne!
- ssssd
sorsa kirjoitti:
The Rasmus-keskustelupalstal löydät varmasti paljo semmosii, joiden mielestä Ylönen pesee Valon mennen tullen (mukaanlukien minut ;)), suunnista siis sinne!
sinnehän säki voisit Sorsa mennä,jos oot tota mieltä...
- Zupa-Zup
Lauri Ylönen on ihan paras!!
- HIM-fani
Niin,se Rasmus keskustelu...Tuolla päin *osoittaa* Ei millään pahalla,lapset mutta menkäähän nyt sinne ihQttamaan... hopi hopi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja6714007Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545501Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005099Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va115083SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1014342"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873571Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan123261Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093068HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.152995Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan552567