Onko kellekään muulle tuttua, tai käynyt näin että niska-hartia hieronnan jälkeen on iskenyt kauhea päänsärky-migreeni?
Kauhea migreeni
4
1143
Vastaukset
- hieronnan jälkeen
mulle ainakin ja olen kuullut että monelle muullekin, joku varmaan osaa selittää miksi
- Mari
Kai se liittyy jotenkin verenkierrollisiin asioihin kun hieronnan jälkeen iskee migreeni. Eikös se niinpäin ole, että migreenissä aivoja ympäröivät (?) verisuonet laajenevat...? Jos näin on, niin toki hieronta saattaa aiheuttaa migreeniä. Parantava vaikutus näkyy ja tuntuu vasta useiden hierontakertojen jälkeen.
- Thelma
Mari kirjoitti:
Kai se liittyy jotenkin verenkierrollisiin asioihin kun hieronnan jälkeen iskee migreeni. Eikös se niinpäin ole, että migreenissä aivoja ympäröivät (?) verisuonet laajenevat...? Jos näin on, niin toki hieronta saattaa aiheuttaa migreeniä. Parantava vaikutus näkyy ja tuntuu vasta useiden hierontakertojen jälkeen.
Minäkin sain ennen aina migreenin hierojalla käydessäni, mutta kun aloin käymään useamman kerran peräkkäin (esim. 2krt/vko kolme viikkoa, tms.) migreeniä ei enää seuraavilla kerroilla tullut ja olo oli muutenkin pitkään hierontakuurin jälkeen parempi.
- Zolmi
Hierojalla käynti laukaisee migreenin. Lääkärini mukaan se on rasitusmigr. tulee kaikesta liikunnasta, raskaammista töistä, saunasta jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816