Asunto2020 keväälle

Anonyymi

Laittakaahan linkkia missä näkyy vuokrattavana olevat asunnot, en kunnansivuilta löytänyt. (Oli kyllä muutenki sekavat nettisivut. )
Saa laittaa myös linkkiä jos on omakotitaloista olemassa joku markkinointisivusto.

10

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ole suoraan yhteydessä kunnanjohtajaan.
      Hänellä aikas paljon tietoa näihin(kin) asioihin.

• Anonyymi

No eihän tänne nyt semmosia sivuja saada jossa asunnot olis esillä, eikä sitä ainakaa päivitettäisi.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Onko asunnot niin salaisia että pitää tilata osoitteetkin salaisesti? Kun tarvittas asunto kvikli kvikli eikä Torissa ollut tarpeen hyviä. Mistä saa halavalla hyviä?
        Ajan työmatkat liisatulla DMW:lläni rahnaa kun on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko asunnot niin salaisia että pitää tilata osoitteetkin salaisesti? Kun tarvittas asunto kvikli kvikli eikä Torissa ollut tarpeen hyviä. Mistä saa halavalla hyviä?
        Ajan työmatkat liisatulla DMW:lläni rahnaa kun on.

Köyhyys ja komeus, sitä se on dmw kuskilla, rahaa ei olekaan, demariakin pitää velaksi ajaa.

• Anonyymi

Vapaita vuokra-asuntoja voi tiedustella kunnanjohtaja Tarja Hosiasluomalta puhelimitse (0400221900) tai sähköpostitse [email protected].

Siinä on kädettömät..

• Anonyymi

Kunnan kuntatiedotteessa lukee että kunnan vuokra-asuntoja voi tiedustella joko sähköpostitse tai soittamalla Tarja Hosiasluomalle. Lähetin sähköpostia 2 kk sitten eikä hän ole vieläkään vastannut sähköpostiini. Soitin hänelle kolme viikkoa sitten ja hän sanoi tarkistavansa vuokra-asunto tilanteen ja soittavansa sen jälkeen minulle takaisin. Puhelua ei ole tähän päivään mennessä tullut. Karvian kunta ei ehkä halua kuntaansa uusia työssäkäyviä asukkaita joten se siitä...

• Anonyymi

Hei, Anonyymi
        Eilen 06:44 Ei vaan osallistuin ihan ekaa kertaa Karvian suomi24 keskusteluun, olisi tietysti pitänyt rekisteröityä mutta kuten kirjoitin... oli ja meni... joten se siitä. Kysyn Kunnanjohtajalta palautteen puutteesta kun nään hänet taas Lidlis...

• Anonyymi

Myös alkkilassa Tuomontupa vuoraa huoneistoja.

• Anonyymi

Sinä , joka väität "häirikkö-sahurin" olevan täällä palstalla kommentoimassa on sinun sairasta mielikuvitusta.
      Olet nimittäin itse panettelemassa toisia ja vielä se joka jäänyt kiinni palstalla, syyllistäen toisia omista kommenteistasi
      Eli pysy asiassa ettei käy taas hassusti ja jäät kiinni, rangaistukset jatkuen, mutta nyt et pääse enään niin vähällä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe