väliltä minkä tahansa, rahasta viis, niin mihin haluaisit ensimmäisille treffeillesi?
Jos saisit päättää maan ja taivaan
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan vaan jonnekin hämärään nurkkaan, missä saa olla rauhassa ja jutella ja katsella toista. Ja pimeää siksi ettei toinen huomaa miten punastuttaa välillä. Ei paikalla ole mitään väliä.
- Anonyymi
Erityisesti jäänyt yks kerta vahvasti mieleen jolloin hän punasteli ja hän oli silloin niin seksikäs, ai että ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erityisesti jäänyt yks kerta vahvasti mieleen jolloin hän punasteli ja hän oli silloin niin seksikäs, ai että ;)
Mihin se punastelu liittyi?
hmm..
leffateatteri tuli mieleen, siel voisin kädestä ottaa kii, ja silitellä leffan aikana
=) =)- Anonyymi
Lenkki Seurasaareen voisi olla kiva. Kävellyt siellä usein itsekseni. Pk-seudulla on paljon muitakin kivoja paikkoja ulkona ja sisällä. Ei se paikka ole tärkein vaan se seura! Muuallapäin on sitten muut lempipaikat.
- Anonyymi
Nyt mä tiedän mihin päin lenkkeilen nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mä tiedän mihin päin lenkkeilen nyt.
Ei kannata. Se on ei-mia
Et haluu sitä nalkuttavaa kotkaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata. Se on ei-mia
Et haluu sitä nalkuttavaa kotkaaHei, en ole ei-mia enkä mia enkä tunne ketään sellaista. Muistan tuollaisen nimimerkin reilun vuoden takaa palstalta kuitenkin. Onko sinusta kiva perusteettomasti haukkua, syytellä ihmisiä ties keneksi, mustamaalata ja vainota tällä palstalla ihmisiä? Voisitko sinä hankkia elämän? Voisitko myös hankkia tuohon vainoharhaasi ja käytökseesi apua?
- Anonyymi
Taj Mahalia voisimme käydä katsomassa yhdessä.
- Anonyymi
Luitko ajatukseni : )
Ensimmäisillä treffeillä haluaisin iltanuotiolle. Juuri nyt olisi loistava keli iltanuotiolle,
pakkasta kuusi kokonaista astetta ja kevyen tuulen puhallellessa sekä näin maan peittävä runsas lumipeite.- Anonyymi
Metsät ja kansallispuistot laavuineen on kivoja paikkoja.
- Anonyymi
Ihan minne tahansa? No.... Kansainväliselle avaruusasemalle ihailemaan maapalloa ikkunasta.
- Anonyymi
Haluaisin mennä hänelle tärkeään paikkaan. En kuitrenkaan mielellään mihinkään ravintolaan tai uimaan:)
- Anonyymi
Voitas viettää muutama päivä hotellihuoneessa 😍😅😍😅
- Anonyymi
entä jos tulisit vaan mulle?
- Anonyymi
En mihinkään hänen seuransa riittää ja se että tämä särky hellittää. 👩
- Anonyymi
Samaa mieltä siitä että seura tärkeintä. Toivottavasti voit pian jo paremmin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä siitä että seura tärkeintä. Toivottavasti voit pian jo paremmin :)
Kiitos minäkin toivon että tämä menee ohitse. 👩
- Anonyymi
Ihan sama, vaikka hänen tai minun pihassa. Ei sillä paikalla ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Aikuisviihdekaupassa shoppailemassa
- Anonyymi
Mä haluaisin vaan olla kaksin tulevan vaimoni kanssa. Avata sydämeni ihan kokonaan ja kuulla mitä kaikkea hänellä on sydämellään. Kertoa aivan kaiken. Jossain yksityisessä paikassa, ei julkisessa, niin että vaan hän tietäisi ja tuntisi minut kokonaan. Sitten voisimme sopia, että mennään naimisiin, jos hän siis haluaisi minut sen jälkeen kun olen kertonut kaiken, ja halaisimme pitkään.
- Anonyymi
Ei ollut Sarille tämä. Olen sydämessäni pettänyt tulevaa vaimoani. Sen jos hän voi antaa anteeksi tulen iloiseksi.
- Anonyymi
Jotain tällaista haluaisin kokea miehen kanssa... joku piilopirtti tms rennosti puhuisimme kaiken auki.. tutustuisimme ja päättäisimme yhdessä mitä tekisimme... tai jättäisimme tekemättä..
- Anonyymi
En ikinä irl ehdottaisi mitään mikä maksaa kovinkaan paljon. Ilta kahdestaan kotona riittäisi aivan hyvin. Jotain hyvää syötävää, hyvää musikkia, kynttilän valoa, silmiin katselua ja läheisyyttä. Ei sillä kaavalla voi mennä kuin putkeen. 😁
Jos nyt antaa ajatuksen lentää villinä eikä miettisi kustannuksia tai kohtuullisuutta, valitsisin viikonlopun tai yön pienessä mökissä veden rannalla takan leimussa. Tai viikonloppumatkan Köpikseen, Berliiniin, Rikaan, Pohjoisen, Pohjoisnorjaan tai Belgian tai Hollanin pikkukaupunkeihin (tietysti molemmat omat matkansa maksaen) kun ollaan hetki suhteiltu, ensi treffeille haluaisin mieluimmin rauhaa, luonnon kauneutta ja takan leimua tai puusaunaa. S- Anonyymi
Miks et S usko?? Jätä rauhaan !! En ole kiinnostunut! Vainoaminen menee nyt poliisille!
- Anonyymi
tteokgfdesac...https://youtu.be/GLvohMXgcBo
¤ - Anonyymi
Sänkyyn.
- Anonyymi
Ensin oikeasti parempaan raflaan, jossa nauttisimme täyden menun huippukokin valmistamana. Aika klassinen, mutta kukapa ei hyvästä laadukkaasta just sulle tehdystä ruuasta pitäisi? Sen jälkeen jutustelua ja silmiin tuijottelua kynttilänvalossa, ja ehkä illan päätteeksi siirtyminen yksityiskopterilla luksusmökille jonnekin saareen saunomaan ja lopuksi pujahtamaan silkkilakanoihin...
Sellainen köyhät kyykkyyn- ilta, vaihtelua arkeen😂.
Keskituloisen köyhänä haaveileva ☢ - Anonyymi
Ostaisin kaksi tikkaria ja lähdettäisiin kävelylle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256