Joensuun Autokorjaamo Ky

Anonyymi

Kylläpä oli mielenkiintoinen tutustuminen tähän korjaamoon... Ja kokemus oli erittäin negatiivinen. Auto meni korjattavaksi ja viipyi korjaamolla kolme viikkoa. Tänä aikana olin loppuajasta päivittäin yhteydessä korjaamoon ja kyselin milloin auto olisi valmis, aina mutistiin jotain epämääräistä puhelimessa tai ei tiedetty missä vaiheessa korjaus on, luvattiin soittaa aina takaisin illalla tai seuraavana päivänä, mutta eipä puhelua tullut... Soitin sitten aina itse ja tiedustelin aikataulua, mutta turhaan, kerroin kyllä selkeästi että auton tarvitsen käyttööni, mutta korjaamolla hommat eteni todella hitaasti.

Lopussa jäi sellainen kuva että auto oli lojunut pääosin tarpeettomasti korjaamolla, kun hommat ei etene, enkä autoa varmaan olisi saanut vieläkään, ellen olisi oma-aloitteisesti paikan päällä asiaa vaatinut päätökseen. Sitten lopputulos oli vikadiagnoosi, joka ilmeisesti meni sekin väärin... En todellakaan voi tätä korjaamoa suositella, valheita, vedätystä ja turhia lupauksia, asiakkaan nöyryyttämistä!

Kyllä Joensuusta löytyy hyviäkin korjaamoja, onneksi jaloillaan voi äänestää. Oli kolme reissua samalla kertaa kyseiseen puljuun: ensimmäinen, viimeinen ja ainut. Ja ei, tämä ei ole mainos minkään muun korjaamon puolesta, joten tähän mitään suosituksia muista alan yrityksistä en laita.

68

10538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaahas... onpa jännittävä tarina. Kuulostaa ihan kilpailijan kirjoittamalta. Eikä muuten enää taida edes "Joensuun autokorjaamoa" olla. Eikös tuo ole jo jonkun aikaa ollut osa RPM Konetta. Itse käyttänyt Anssilla auton noin 7-8 krt eikä moitittavaa hinnassa tai osaamisessa.

• Anonyymi

Enpä ole kilpailija, ihan vaan asiakkaana olin kyseisessä puljussa. Hyvä että sinä olet saanut hyvää palvelua, minä taas en todellakaan. Kun luet Google arvostelut kyseisestä korjaamosta, niin asia ehkä valkenee? Myös RPM-Kone Oy saanut huolestuttavia kommentteja... Että sinänsä jos ovat samaa firmaa, niin meininkikin on näköjään samalla tasolla molemmissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole kilpailija, ihan vaan asiakkaana olin kyseisessä puljussa. Hyvä että sinä olet saanut hyvää palvelua, minä taas en todellakaan. Kun luet Google arvostelut kyseisestä korjaamosta, niin asia ehkä valkenee? Myös RPM-Kone Oy saanut huolestuttavia kommentteja... Että sinänsä jos ovat samaa firmaa, niin meininkikin on näköjään samalla tasolla molemmissa.

Jos haet epärehellisyyttä ja muuta pimeitä kauppoja niin silloin olet löytänyt osoitteen.

• Anonyymi

Eipä ole mikään osa-alue siinä puljussa kohdallaan.

• Anonyymi

Tämä korjaamo täysin viasko, minun autoa korjatiin kaksi vuotta ekä vikaa saatu korjattua. Esim. rekisterikilven valo oli rikki 2 tuntia vikaa etsittiin eikä vikaa ei saatu korjattua.
      Kuulema johto oli poikki ( toinen korjaamo teki 1/2 tuntia ja kunnossa oli, lampun kanta oli hapettunut). Tämä on vain pieni asia mitä muuta tapahtui.
      kakssi vuotta kesti auton korjaaminen eikä tullut kuntoon. Vein auton toiseen korjaamoon, korjaukseen meni 45 min ja makosi 50€. Joensuun Autokorjaamossa kesti 2 vuotta ja mulle maksoi paljon. Tämä kyseinen korjaamo on epäsiisti, mikää sovittu aika ja työn valmistumin.
      Voiko olla tämä päivänä tälläisiä korjaamoja olemassa, kun luvet tämän mieti vietkö autosi tälläiseen korjaamoon.

• Anonyymi

Kannattaisiko sinunkin nuo ongelmat korjauttaa suoraan Tikkamäen M-korjaamolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko sinunkin nuo ongelmat korjauttaa suoraan Tikkamäen M-korjaamolla?

Täällä itse sit kommentoivat.

• Anonyymi

Miumpa autoo (volka) aikoinaan korjasivat yhellä korjaamolla 15 vuotta yötäpäivee eikä kuntoon tullu. Sitten muutti mummo karjalasta meille, laitto pensoo tankkiin ja viänti avaimesta ja kas kummoo, siitä lähtiin on volka pelannu ja hyvin. Paitti että pensalle on aika perso kyllä ollu.

• Anonyymi

Mikäpä on mummon osoite?
        Kyselehän näin alustavasti mihin hintaan tekisi homman, sillä 2430cm3, 20v moottorilla varustettuun Volvoon olisi vaihdettava venttiilinohjainten tiivisteet ja siinä samalla vesipumppu sekä jakohihna.
        Ei sen puoleen ettenkö itse osaisi, mutta olen elämäni aikana jo omiksi tarpeiksi näitä tehnyt, niin nykyisin ei kertakaikkiaan enää huvita. Hyvä jos tankata enää kehtaan, enkä muuten kehtaisikaan, mutta kun on pakko.

• Anonyymi

Mummo löytyy enon heposärkästä, sieltä ukin vierestä kiven alta. Ota rohkeasti yhteyttä, luulen että sinunkin varsin vaativat ongelmasi kuitenkin vielä pystyy hoitamaan sinua paremmin.

• Anonyymi

Olet selvästikin tullut mummoosi, sillä muuten et olisi kyennyt antamaan noin järkevää ja erinomaisen älyllistä vastausta.
        Jatka samalla tavoin tästäkin eteenpäin sukusi perinteitä vaalien niin hyvä tulee, kuten on jo tullut. Onnea matkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selvästikin tullut mummoosi, sillä muuten et olisi kyennyt antamaan noin järkevää ja erinomaisen älyllistä vastausta.
        Jatka samalla tavoin tästäkin eteenpäin sukusi perinteitä vaalien niin hyvä tulee, kuten on jo tullut. Onnea matkaan.

Voi kiitos paljon, tai ainakin riittävästi.

• Anonyymi

Minä vein aikonaan korjattavaksi nissan serryn ja siinä oli pakotulapn rele vaihettava, niin vaihtovat vahingossa koko penkin ja mulle tuli siitä imbotenssi. kenen on vastuu?? MINÄ KYSYN, ETTÄ KENEN!?!?!?!?

• Anonyymi

Minulla on älyttömän iso perse. Maksaako vakuutus?

• Anonyymi

Minäpä vein vollkkarin saksalaisautojen merkkikorjaamoon. Sain sen mersuna takasin. Oli hyvä korjaamo. Suosittelen.

• Anonyymi

Ne mulkerot vaihto minun Mersun siihen sinun volkkarin rotteloon. prkl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne mulkerot vaihto minun Mersun siihen sinun volkkarin rotteloon. prkl.

Miunkii auton juuttaat vaihtovat. Sain kylläkii uuvemman. Just oli sisäänajettu - ovien läpi.

• Anonyymi

Joensuun seudulla on kyllä useampia autokorjaamoita joissa koittavat kusettaa asiakasta ja pitävät asiakasta ihan tyhmänä joka ei mistään mitään tiedä. Olen sen huomannut useamman kerran vaikka varmasti olen korjannut autoja ja tehnyt enemmän huolto ja korjaustoimenpiteitä autoihin kun nämä autokorjaamojen kaikki tietävät huoltoneuvojat :) että kyllä huomaan milloin alkavat kusettamaan ja puhumaan pahoja läpiä päähänsä nämä huoltoneuvoja satuilleessan vähän liikaa asiakkaalle asioista :). Mulle on turha alkaa pätemään näiden huoltoneuvojien asioiden suhteen, ja sekin vielä servaan heidät näissä autoasioissa kun mussuttavat ettei sitä osaa saa erikseen varaosana, niin ehkei sitä osaa saa varaosana broman groupin/varaosamaailman/motonetin/homonetin/mätänetin kautta mutta minäpä sen osan saan että vituttaako broman groupin omistajia kun yksityishenkilöt saavat sellaiset varaosaväylät käyttöön mitä teidän paska lafkallanne ei ole tarjota kuluttajille kun olette niin rahanahneita persereikiä...

• Anonyymi

Mitäs tälle korjaamolle kuuluu?? Onko taso noussut? Samat autot näyttäisivät seisovan parkissa kuin viimekin vuonna.

• Anonyymi

Ne on edelleen korjattavana.

• Anonyymi

Nimi vaihtunut, mutta sama partajeesus yrittää päteä läppäri kädessä, joten taso varmasti pysynyt samana. Vuoden saat odottaa jos viet autosi korjattavaksi.

• Anonyymi

Ossooko korjata nissanin vakonopeus piristimen ja sumutusvalaistuksen?! Häh. Ossooko. Sanopas

• Anonyymi

Kehotin tarkastamaan liittimet antureista, tuskin tuli tehtyä, kun toisella korjaamolla sitten tehtiin kyseinen tarkastus niin vika lähti pois, sieltä ei tullut edes lisälaskua kun homma tehtiin muun huollon yhteydessä. Vaan täälläpä saatiin lasku ja mitään ei tapahtunut, epämääräistä muminaa vaan sai kuulla. Muuten suosittelisin lukemaan Pohjois-Karjalan seudun protestilistaa niin saattaa löytyä mielenkiintoinen yhteen sattuma.

• Anonyymi

Sama peli jatkuu mutta entistä hitaampana.

• Anonyymi

jalat katkoa moisilta roistoilta.
      ja joku sen varmaan kohta tekee

• Anonyymi

Hmmm... Nopeutuukohan palvelu...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm... Nopeutuukohan palvelu...?

7tse vein nimeltä mainitsemaattomaan korjaamon asuntoautoni viime kesänä. Korjaaja sanoi huollon kestävän 1kk kun osia pitää odottaa ja autolla ei suosittele ajamaan. 1kk päästä kävin autoni pois niin yli 90000 km oli tullut matkamittaRiin ylimääräisiä kilsoja. Lopulta yrittäjä tunnusti kuinka hän ja kaverinsa olivat reissaneet koko heinäkuun ympäri Suomea. Sovittiin asia ettei minun tarvinnut koko huoltoa maksaa ,ainoastaan 70% ja osat tietenkin

• Anonyymi

Omistajat vaan vaihtuu ja homma jatkuu entisellään, se kellä on vielä nimi puhdas niin firmaa vetämään nimellisesti, rahastushan tapahtuu taustalla.
      Joskus se loppuu veto leikkiautostakin.

• Anonyymi

varmaa aika turvatonta kuleksia ulkosalla kun saa kaikki ketä on vuosien varrella kusettanut väistellä.
        Ne kusettaa varmaan toisiaankin on ne niin ahneita ja siihenhän se varmaan kaatuukin sitten koko kasa.

• Anonyymi

Et ole ainut etkä tule olemaan, niillä on uusi systeemi yrittävät kaksois laskutusta pitemmän ajan kuluessa luulevat että asiakkaat ovat tyhmiä eivätkä muista. Siitä rosvolaumasta on tullut tosi ahneita. Ehjiä osia vaihtavat viallisia ja asiakas maksaa. rpn@rpn vai mikä nykyään onkaan tunnuksena. Jos erehdytte joskus viemään autonne siihen puljuun niin vaatikaa tekemään työmääräys ja allekirjoittakaa se. Eivät pysty kiertämään vastuutaan. Verottajaa vedattävät kuin litran mittaa... Voi voi

• Anonyymi

Taas yksi, jonka lääkitys ei selvästikään kohdillaan. Näistä näkee hyvin kuinka kovilla Miepa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas yksi, jonka lääkitys ei selvästikään kohdillaan. Näistä näkee hyvin kuinka kovilla Miepa on.

Parhaiten nauraa se kell on paras lääkitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä taas itse kommentoivat. Melkoinen tratta jono on kertynyt poikasille poloisille.

• Anonyymi

En suosittele tätä puljua missään muodossa. Auton vein korjattavaksi niin neljän viikon jälkeen ei ollut vieläkään kunnossa. Autolla oli kyllä ajeltu osia hakemassa ja uusia osia oli laskutettu, mutta kun vein toiselle korjaamolle, siellä oli vanhaa osaa paikallaan. Sisällä oli rasvakäsillä sotkettu joka paikka. Ratin ja vaihteenvalitsimen nahkoja ei fiksaamo voinut enää pelastaa. Karvanaama ei vastaa itse puhelimiin ja ajaa pois paikalta, kun menee kyselemään. Tämä firmahan on jo konkurssissa ja hommaa jatketaan toisen yrittäjän nimellä. Pihamaallakin samat autot hautautuu hankeen, niin sen olisi jo pitänyt soittaa kelloja. Onhan ainakin paikka kokeiltu ja kovat oppirahat maksettu.

• Anonyymi

Ja vielä autokin moottorikelkan lisäksi!
        Kovasti sattuu vastoinkäymisiä.
        Mitähän vielä tämän jälkeen.

• Anonyymi

Tarkoittanet nyt Järvikumpu-hajottamoa?

• Anonyymi

Ettäkö ei mennyt hyvin sulla siinäkään firmassa, kuten ei purkupojilla, jokikoneella, eikä laakkosellakaan... Mistähän sulle löydettäisiin käypänen kauppa? Saattaa olla kiven alla...

• Anonyymi

Kannattaisiko keskittyä töidensä hoitamiseen kunnolla, niin ei tarvitsisi täällä olla lukemassa palautteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko keskittyä töidensä hoitamiseen kunnolla, niin ei tarvitsisi täällä olla lukemassa palautteita?

Ettäkö semmoista firmaa ei sulle joensuusta sitten löydy jossa asiat hoidettaisiin kunnolla?
        Peilikään sulla ei varmaan toimi kunnolla, jos sinne vilkaisisit...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettäkö semmoista firmaa ei sulle joensuusta sitten löydy jossa asiat hoidettaisiin kunnolla?
        Peilikään sulla ei varmaan toimi kunnolla, jos sinne vilkaisisit...?

Itse sitten kommenttia ja puolustella yrittävät molemmat, ei 🚫 jatkoon.

• Anonyymi

Taas itse asialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehkää rikosilmoitykset, petoksen tunnusmerkistö löytyy 90% tapauksista.

• Anonyymi

Joensuussa uudenlaista laskutus huijausta. Rpm@rpm - pienkone laittoi laskun auton huollosta joka olevinaan oli tehty 9kk sitten. En ole koskaan ollut kyseisen puljun asiakas. Seuraavaksi lähestyi perintätoimisto jolle reklamoin etten ole ollut kyseisen firman asiakas koskaan. Tälläista uhkailua ja vainoa siis. Seuraavaksi teen rikosilmoituksen. Miten voi olla mahdollista että Suomessa voi tehtailla huijauskaskuja niin ettei perintätoimisto selvitä faktoja. Täysin moraalitonta toimintaa. Tällaisilta yrityksiltä pitäisi ottaa toimiluvat pois ja pian.

• Anonyymi

Varmaan uudenlainen yrittämis-muoto lama-aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan uudenlainen yrittämis-muoto lama-aikana.

Jos aletaan hiuksia halkomaan niin on muuten melkoiset katteet kaikessa mitä meille tässä maassa kaupataan..ilmaa on niin paljon välissä että heikompia jo hirvittää🕵️ Puhumattakaan varaosista.. Suosittelen netistä niin saatte vähintään puolet halvemmalla..Otatte kerralla muutkin tarvittavat niin säästätte keposeen toimituskulut..esim Doc..

• Anonyymi

Eiköhän näitä liene sattunut vuosien kuluessa ties kuinka monille m y ö s luotettaville ja hyvää mainetta kantaville yrityksille etenkin tietokoneaikaan.
        Ylensäkin järkevät asiakkaat ottavat yhteyttä laskun lähettäneeseen tahoon ja selvittelevät asiaa ensin sitä kautta, ennen kuin aloittavat muun käräjöinnin.

• Anonyymi

Elkää ihmiset viekö tälle huijarille autoa korjattavaksi. Vein autoni korjattavaksi kun minulle uskoteltiin, että hän tuntee BMW merkkiset autot ja osaa korjata niitä. Korjaus aika oli aluksi muutaman tunnin,sen jälkeen päivän. Kahden viikon päästä kun lukuisia osia oltiin vaihdettu ja autoni saatu olevinaan kuntoon,menin hakemaan sen korjaamolta työvuoroni jälkeen. Auton sisätilat oltiin liattu ja paskottu huolella,mustia sormenjälkiä oli ympäri autoa ja sisustaa. Kuulemma joku harjoittelija ollut töissä korjaamassa autoani ja firman omistaja pahoitteli tätä luvaten alennusta autoni korjauksesta. Mutta ei siinä kaikki. Koin jotain mitä en kenellekkään nais asiakkaalle halua tapahtuvan ja minusta tämä oli jo törkeyden huippu. Johtaja alkoi flirttailla minulle ja jopa esitti muitakin maksutapoja autoni huollolle. Tunsin todella kiusallista keskustelua tämän Anssiksi itseään kutsuvan miehen kanssa,mutta kieltäydyin tietenkin moisesta ehdotuksesta. Maksu piti olla käteisenä ja kuittia en saanut.
      Mietin kyllä pitäisikö asia viedä eteenpäin mutta kukapa minua naisena uskoisi!
      Autoni ei tullut kuntoon ja asiakaspalvelu oli ala-arvoista. En suosittele!

• Anonyymi

Kerro vaan eteenpäin tuosta kokemuksesta. Olen kuullut tästä korjaamon omistajasta tuota samaa,että tarjoaa vaihtoehtoista maksutapaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro vaan eteenpäin tuosta kokemuksesta. Olen kuullut tästä korjaamon omistajasta tuota samaa,että tarjoaa vaihtoehtoista maksutapaa.

Nyt alkaa mennä jo aika paksuksi jutuksi... tunnen toisen noista omistajista ja kaiken muun uskon mutta en tuota että ehdottaisi luonnossa maksamista. Auton likaaminen ja korjaamisen epäonnistuminen on sattunut omallekin kohdalle mutta aika harva korjaamo tekee joka kerta kympin suorituksen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit kertonut, että kyllähän se sopii! Isoäiti käy huomenna maksamassa.

• Anonyymi

Tätä nykyä edellämainittu partajeesus on kunnallisvaali ehdokkaana. Täytyy vaan toivoa ettei kukaan sitä sinne äänestäisi. Vaali slouganiin olisi hänen kohdallaan hyvä ollut laittaa myös rehellinen kusettaminen 😂 Niillä selityksillä kyllä kuuluisikin politiikkaan kun siellä saa rehellisesti viilata muita linssiin ja niistä ei joudu tuomiolle.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siis missä tämä toimii? Veisin nimittäin heti kun tietäisin. Ei varmaan edes alvia tartteisi maksaa.
        Näyttää vaan ettei ole yli vuoteen toiminut..

• Anonyymi

Höpö höpö ja huomenna lisää. Anssin firmahan meni aikaa sitten ja taisi mennä koko mieskin. Ihan eri butiikki tuossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö ja huomenna lisää. Anssin firmahan meni aikaa sitten ja taisi mennä koko mieskin. Ihan eri butiikki tuossa.

Jännä juttu,että jos mieskin on mennyt ja eri firma,niin selitätkö miten kyseiseen henkilöön törmää tässä osoitteessa ja asioita hänen kanssaan on siellä hoidettu?

Ja sit tämä toinen sankari hänen rinnallaan,niin ei yhtään paremmin hoida asioita.

• Anonyymi

Minä kerran vein auton korjaamoon. Niin jouduinkin vahingossa kuumotuspallin kyytiin erkinpellitykselle. Eksä oli vielä vainoomassa ja mulle iski hirmusen kakituksen. Pakko oli puottaa kakki kuumotuspallista. Yritin tähätä ylpyrään van vahingossa tipahti bogoliittien näköhormin pihaan.

• Anonyymi

Auton? Etkös sinä kököttele nissanilla menemään? Jokos oot tankannut kakkaa tankkiin? Kiitos mielenkiinnostasi.

• Anonyymi

Eipä paljon yllättänyt tämä kirjoitus ko. korjaamosta. Tämä paikka saa enemmän aikaan vahinkoa ja kuluja, kuin se että auto tulisi kuntoon heidän toimesta.
      Tämä paikka kannattaa kiertää kaukaa ja kovasti ihmettelen, että ko. paikka voi vielä edes toimia.. Tiedän useita asiakkaita jotka ovat joutuneet ns. huijauksen uhriksi täällä ja loppujen lopuksi auto on jouduttu korjaamaan toisella korjaamolla.

• Anonyymi

Nämä sankarit vaan jatkavat piikin tekemistä vanhan konkka firmansa nimissä mutta eiköhän siihen loppu tule kun väärille varpaille astuu....

• Anonyymi

Luulisi että joku hermostuva asiakas lopettaa tämän yrittäjän yrittämisen lopullisesti.

• Anonyymi

Kyseinen partajeesus on myös tunnettu ilmaisesta työvoimasta ja epäonnistumisten sysäämisestä harjoittelijoille, omia virheitä ei osata tunnustaa aina on vika toisissa. terv työkyvyttömyyseläkkeellä kyseisen herran takia.

• Anonyymi

Kerros tarkemmi?

• Anonyymi

ottaa siis harjoittelijoita "koulutukseen" ilman mitään aikeita palkata heitä koulutusjakson jälkeen, hommia aivan liikaa parille harjoittelijalle, hypitään työstä toiseen ennen edellisen valmistumista, huonon asiakaspalautteen saa kuulla harjoittelijat ja sen jälkeen herran huudot päälle kun hommat ei hoidu vaikka hän itse on siellä työnvastaanotossa niitä aikoja kalenteriin laittamassa. Aloittaa itse hommia ja jättää ne kesken syyttäen niistä muita, herra lähtee itse kesken päivän kavereidensa kanssa kylille ajelemaan vaikka töitä hänellekkin riittäisi. korjaamohalli aivan järkyttävän saastainen, auton osia ja nesteitä ympäri lattiaa (työturvallisuusriski) jatkuva kiire, huono organisointi, ylitöiden teettäminen harjoittelijoilla. kyllä Anssi pätevä mekaanikko on mutta yrittäjäksi hänestä ei kyllä näköjään ole.

• Anonyymi

Hmmm.... Joensuun autokorjaamo ky... eiköhän ko. kaveri ole ollut jo yli puoli vuotta Savossa Jyskin varastossa töissä. Ihan himmeetä menoa...... Mutta entäpä tämä Mekonium.. siitä voitaisiin keskustella ehkä enemmänkin. Siistiä laskutusta, vai mitä....?

• Anonyymi

Luvattoman paljon on jns alueelle yksinkertaisesti epäpäteviä asentajia. Vähän pohjoiseen, löytyy paja antti, ja rikunnautokorjaamo. Ei ikinä mitn ongelmia. Näiden ns, "merkkihuoltojen" kanssa taas saanut vaan verisuonen pullottamaan ohimolle, ja rahapussin tyhjäksi.

• Anonyymi

Oli kyllä viimenen asiointi itselläkin. Hinnoittelu melkoisen suolaista, kun merkkiliike olisi tehnyt saman rempan (puolet) 750€ halvemmalla... Mut tyhmähän ei ole se joka kysyy😁.

• Anonyymi

Ompa outo juttu. Siis missä tälläinen korjaamo on? Taisi olla pari vuotta sitten ja nyt iniset jotain... Anssihan on nykyään kai Kaluksilla hyötyajoneuvojen viihdepuolella.

• Anonyymi

Näinhän siinä sitten kävi että konkkaan meni kusettajan firma ja hyvä niin! Toivotaan ettet enää aloita mitään yritystä, josko kusettelu loppuisi tähän.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe