Moi, haluaisin laihtua. Olen miettiny anoreksiaa ja bulimiaa. Olen 15 vuotias ja oon ylipainonen. En jaksa enää olen ajatellu vain juoda ilman että söisin ehkä voisin sen avulla laihtua. Tiedän ettei vedestä saa energiaa ja jne. En vaan enää kestä elää näin,olen ruma ja painan 97 kiloo. Ja sairastan kaiken lisäks astmaa.
Voitteko antaa vinkkejä miten laihtuisin nopeasti. Olen kokeillut syödä ja liikkua säännöllisesti mutta ei auta. Aattelin kans jos menisin syömää koulus nii voisin mennä oksentaa.
Haluan laihtua
2
257
Vastaukset
- Anonyymi
Usko pois että et halua aloittaa mitään bulimiaa tai anoreksiaa. Se on sitten aika perseestä kun oot letkuissa sairaalassa luurankona. "kyllä mä lopetan silloin kun oon tyytyväinen" syömishäiriössö et tule olemaan koskaan tyytyväinen etkä halua lopettaa joten älä aloita sitä. Ala syödä säännöllisesti terveellistä ruokaa sopivin määrin. Urheile myös säännöllisesti mutta älä liikaa. Muru, oo armollinen itelles
- Anonyymi
anteeksi nyt vaan, mutta anoreksiaan, bulimiaan tai mihin tahansa syömishäiriöön sairastutaan, eikä ne ole mikään elämäntapa vaan SAIRAUS. jos olet ylipainoinen, sille on varmasti jokin syy... toivottavasti alkaisit vaan terveellisesti pudottamaan painoa. jos alat "käyttäytymään" anorektisesti, ei se tee päälle hyvää ja jos nopeasti pudottaa painoa se tulee takaisin isompana.
oon saanu sh:sta elinikäisen muistihäiriön ja sen lisäksi masennus on pahentunu
en suosittele
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo758080Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172160Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352114- 232070
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 601638
- 181609