Yritän parhaani mukaan saada tähän jonkinlaisen ratkaisun. Toivottavasti näen sinua ja uskaltautuisin viimeinkin avautumaan tästä asiasta.
Ensi viikolla
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tee niin, hänelle ketä ajattelet.
- Anonyymi
Odotan mielenkiinolla.. mutta annathan tilaa jos niin pyydän :)
- Anonyymi
Kyllä annan. En ole mitään vaatimassa. Haluan vain tietää paremmin missä mennään...
- Anonyymi
Älä ole huolissasi, saat olla täysin rauhassa minun puoleltasi ja eiköhän tuntematon aloittajakin jätä sut rauhaan. Tässä se todellisuus susta näkyy.
- Anonyymi
Kannattaako tolla asenteella olla leikissä mukana ollenkaan jos jo tossa vaiheessa pyytää heivuuta, eikös se oo jo liki petosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole huolissasi, saat olla täysin rauhassa minun puoleltasi ja eiköhän tuntematon aloittajakin jätä sut rauhaan. Tässä se todellisuus susta näkyy.
Kenestä susta? Ei kannata pelleillä täällä tuolla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän outo kommentti, eikös kaikki täällä ole samaa kuten tuo vastaus aloittajallekin; odotan mielenkiinnolla >>>> ja vielä tilaakin ressu pyysi. se se vasta pelleilyä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEH HEH HEH.
- Anonyymi
Yritetään kaikki olla näkyvillä. Hyvä päätös sulta ap.
- Anonyymi
Olisin enemmän kuin onnellinen (jos ajatuksesi ovat positiivisia)
samaa suunnittelen kuin aloittajakin
minulla tilanne siis naiselta miehelle- Anonyymi
Kiinnostaa tietää miten ajattelit yhteyttä ottaa?
Sinähän kaipaat tuntematonta täällä joten et tiedä nimeä tai yhteystietoja. Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa tietää miten ajattelit yhteyttä ottaa?
Sinähän kaipaat tuntematonta täällä joten et tiedä nimeä tai yhteystietoja.tiedän nimen, ja profiilin facebookissa
viestillä- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
tiedän nimen, ja profiilin facebookissa
viestilläEtkö jo yrittänyt ja tuli estot
- Anonyymi
No toivottavasti mies uskaltautuisit viimein...aikaa on mennyt viime näkemisestä..
- Anonyymi
Hyvä päätös ja oikea suunta! Yrittämättä ei voi onnistua. 👍 Toivotan onnea ja uskallusta! S
- Anonyymi
Jätä jo rauhaan. Vainoat. Menee poliisille
Anonyymi kirjoitti:
Jätä jo rauhaan. Vainoat. Menee poliisille
en ole ottanut vielä yhteyttä häneen yhtä ainoata kertaa joten en ole vainoaja enkä ihmisiä vainonnut koskaan.
MUTTA minua kyllä on vainottu.- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
en ole ottanut vielä yhteyttä häneen yhtä ainoata kertaa joten en ole vainoaja enkä ihmisiä vainonnut koskaan.
MUTTA minua kyllä on vainottu.Eli olet tuo sama S. Sinä vainoat minua. Jätä rauhaan! En kaipaa sinua vaan toista naista!
- Anonyymi
Epäilen. Olisit toiminut jo jos olisit toimiaksesi.
- Anonyymi
Minäkin toivon.. naiselta naiselle 💕
- Anonyymi
Jos olisi minulle niin ei kannata yrittää lähestyä.
- Anonyymi
Annatko vaikka nimikirjaimesi, niin en lähesty sitten?
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Mitä täällä tämmösiä pitää lupailla, ei meistä kukaan ap ta tunne ja siksi kummastuttaa noitten taliaivojen vastaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975998Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2881333Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226