Ruskettunut penis

No joo

Olen 16-v poika ja kai ihan normaali, mutta ihmettelen kun penikseni on ruskea kuin brasilialaisella miehellä vaikka olen muuten aika vaalea kaveri joka ei liikaa auringossa heilu.

Näyttää alasti jotenkin luonnottomalta kun penis on ruskea kuin papu, mutta iho taas vaalea kuin Jyrki 69:lla. Mistä helvetistä tämä johtuu, en minä sitä kaluakaan ole näyttänyt auringolle kuin parilla hassulla mökkiuinnilla ( mökillä uidaan yleensä alasti).

Onko kenelläkään muulla ihmeellisen ruskeaa penistä suhteessa muuhun ihonväriin?

17

6964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -R-

Suosittelisin että pyytäisit isääsi menemään isyystestiin.

• rws

ihan normaalia että värkkisi iho on tummempaa kuin muun kropan. ei syytä huolestua. :P

• piuku-26

vehkeitä olen nähnyt toista kymmentä ja vieläpä lähi kontaktissa :)
      kyllä kaikilla järestään tummempi kalu ku oma iho...
      siis ruskea penis,vaalea iho,joillain muuten violetti terska :)yleensä aika punainen...

• Anonyymi

Mikä se on? Ruskea, vaalean punainen, ruskea, vaalean punainen,,,,jne.. valkoinen.

• ...siitä, että...

... peniksessä on paljon pieniä verisuonia, jotka menee helposti rikki. Kun siis käsittelet sitä mitä moninaisimmissa askareissasi, saatat olla hieman "kovakourainen" ja siihen tulee verenpurkauksia. Se ei ole vaarallista. Esim. liika puristaminen voi aiheuttaa verenpainetta ja pienimmät suonet ratkeilee. Toisilla herkemmin, toisilla taas ei millään. Toivottavasti naiset sitten tykkää tällaisesta "eksotiikasta"... ;)

• milla...=)

ei millään pahalla mutta mua rupee oksettaa noi jätkien kalut!!sellasia likasia ja ruskeita ja joka paikassa käyneitä...yäks!!ja oon jo 17 että....??kyllä mä silti hetero oon mutta noi munat ei kauheesti kiinosta,,,yhdessä olo on kylläkin ihanaa.=)

• Aino

Toi on täysin normaalia. Olen nähnyt sellaisia, harvemmalla on yhtä vaalea penis kuin muu kroppa. Koko on tärkein!!!!!;);););)

• Tohtori.Kari Salli Phd.

Se on normaalia kun poika-puolinen henkilö kokee murrosiän hankalat vaiheet. Katso vielä jonkun aikaa ennenkuin kerrot asiasta uudelleen tähän pieneen yhteisöömme. Joten turhat asiat pois keskusteluista.

T:Tohtori.Kari Salli Phd.

• ole ylpeä

Ole ylpeä ruskeasta peniksestäsi. Se on laadun merkki! Mullakin on ja jätkät on kateellisia ja mimmit ihastuneita!

• arkajalka :(

Mullakin on tummenpi iho peniksen varressa, kiveksistä puhumattakaan! Ja sit vielä se että esinahka on ympärileikattu niin terskan juuressa on vähän matkaa vaaleeta ihoa niin näkyy tuo sävyero aika selvästi :( Löysin tuon nettikuvan toisen aiheen aikasemmasta eri viestiketjusta, mutta näyttää melkein samalta kuin oma.
      http://www.circlist.com/styles/style-p6images/lowscar-05.jpg

• laatta lentää

Karseen näkönen. Yök.Tuosta on luonnollinen kaukana.

• arkajalka :(
        laatta lentää kirjoitti:

Karseen näkönen. Yök.Tuosta on luonnollinen kaukana.

No ei tän näkösiä muita oo vielä vastaan tullu... Ihanko oikeesti oksensit? :(

• yökyöpeli vieras

Törkeetä arvostella toisen penistä varsinki jos toinen on joutunut leikkaukseen. Omaa penistään jos häpeilee ja arkailee niin ei tunnu kivalta lukea yököttelyä.

• Anonyymi

Geeneistä

• Anonyymi

Heh! En edess ollut tajunnut että mullakin on muuta ihoa ruskeampi pippeli :D nyt vasta tän aloituksen lukemisen jälkeen tajusin ku huvikseni katsoin 😃ikää kans 16v :)

• Anonyymi

minun penikseni on todella pieni

• Anonyymi

kannattaa leikata irti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      139
      4386
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      342
      2209
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2094
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1881
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1810
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1777
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1469
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      486
      1355
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1326
    Aihe