Ruskettunut penis

No joo

Olen 16-v poika ja kai ihan normaali, mutta ihmettelen kun penikseni on ruskea kuin brasilialaisella miehellä vaikka olen muuten aika vaalea kaveri joka ei liikaa auringossa heilu.

Näyttää alasti jotenkin luonnottomalta kun penis on ruskea kuin papu, mutta iho taas vaalea kuin Jyrki 69:lla. Mistä helvetistä tämä johtuu, en minä sitä kaluakaan ole näyttänyt auringolle kuin parilla hassulla mökkiuinnilla ( mökillä uidaan yleensä alasti).

Onko kenelläkään muulla ihmeellisen ruskeaa penistä suhteessa muuhun ihonväriin?

17

6303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -R-

      Suosittelisin että pyytäisit isääsi menemään isyystestiin.

      • rws

        ihan normaalia että värkkisi iho on tummempaa kuin muun kropan. ei syytä huolestua. :P


    • piuku-26

      vehkeitä olen nähnyt toista kymmentä ja vieläpä lähi kontaktissa :)
      kyllä kaikilla järestään tummempi kalu ku oma iho...
      siis ruskea penis,vaalea iho,joillain muuten violetti terska :)yleensä aika punainen...

      • Anonyymi

        Mikä se on? Ruskea, vaalean punainen, ruskea, vaalean punainen,,,,jne.. valkoinen.


    • ...siitä, että...

      ... peniksessä on paljon pieniä verisuonia, jotka menee helposti rikki. Kun siis käsittelet sitä mitä moninaisimmissa askareissasi, saatat olla hieman "kovakourainen" ja siihen tulee verenpurkauksia. Se ei ole vaarallista. Esim. liika puristaminen voi aiheuttaa verenpainetta ja pienimmät suonet ratkeilee. Toisilla herkemmin, toisilla taas ei millään. Toivottavasti naiset sitten tykkää tällaisesta "eksotiikasta"... ;)

      • milla...=)

        ei millään pahalla mutta mua rupee oksettaa noi jätkien kalut!!sellasia likasia ja ruskeita ja joka paikassa käyneitä...yäks!!ja oon jo 17 että....??kyllä mä silti hetero oon mutta noi munat ei kauheesti kiinosta,,,yhdessä olo on kylläkin ihanaa.=)


    • Aino

      Toi on täysin normaalia. Olen nähnyt sellaisia, harvemmalla on yhtä vaalea penis kuin muu kroppa. Koko on tärkein!!!!!;);););)

      • Tohtori.Kari Salli Phd.

        Se on normaalia kun poika-puolinen henkilö kokee murrosiän hankalat vaiheet. Katso vielä jonkun aikaa ennenkuin kerrot asiasta uudelleen tähän pieneen yhteisöömme. Joten turhat asiat pois keskusteluista.

        T:Tohtori.Kari Salli Phd.


    • ole ylpeä

      Ole ylpeä ruskeasta peniksestäsi. Se on laadun merkki! Mullakin on ja jätkät on kateellisia ja mimmit ihastuneita!

    • arkajalka :(

      Mullakin on tummenpi iho peniksen varressa, kiveksistä puhumattakaan! Ja sit vielä se että esinahka on ympärileikattu niin terskan juuressa on vähän matkaa vaaleeta ihoa niin näkyy tuo sävyero aika selvästi :( Löysin tuon nettikuvan toisen aiheen aikasemmasta eri viestiketjusta, mutta näyttää melkein samalta kuin oma.
      http://www.circlist.com/styles/style-p6images/lowscar-05.jpg

      • laatta lentää

        Karseen näkönen. Yök.Tuosta on luonnollinen kaukana.


      • arkajalka :(
        laatta lentää kirjoitti:

        Karseen näkönen. Yök.Tuosta on luonnollinen kaukana.

        No ei tän näkösiä muita oo vielä vastaan tullu... Ihanko oikeesti oksensit? :(


    • yökyöpeli vieras

      Törkeetä arvostella toisen penistä varsinki jos toinen on joutunut leikkaukseen. Omaa penistään jos häpeilee ja arkailee niin ei tunnu kivalta lukea yököttelyä.

    • Anonyymi

      Geeneistä

    • Anonyymi

      Heh! En edess ollut tajunnut että mullakin on muuta ihoa ruskeampi pippeli :D nyt vasta tän aloituksen lukemisen jälkeen tajusin ku huvikseni katsoin 😃ikää kans 16v :)

    • Anonyymi

      minun penikseni on todella pieni

    • Anonyymi

      kannattaa leikata irti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe