Susi kahtarilla

Anonyymi

Onkos tämä sama susi joka parolassa jolkutteli? Eilen nähty päivällä kahtoilammen Ja viisarin välillä. Hushus, takaisin parolaan.

22

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iittalassakin pihassa murisemassa aiemmin.

    • Anonyymi

      Ei, Se oli Heinosen Repan karannut *Vili*-koira joka on Harmaa Norjanhirvikoira joka kyllä tuli sitten ite kotiin !

      • Anonyymi

        Heh, tuo oli sen verta iso veijari että varmaan oli syönyt repan ja vilin.
        Varma susi, sama Yksilö kun parolassa koska eipä noita yksittäisiä täällä monia ole.


    • Anonyymi

      Vai oliko kyseessä sittenkin leijona

      • Anonyymi

        Pitääkin varata paukkuja mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkin varata paukkuja mukaan?

        Sallitua vain uutenavuotena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sallitua vain uutenavuotena.

        Jokohan lähti? Nämä on tarkoitettu villieläinten karkotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkin varata paukkuja mukaan?

        Meinaakko ihan konjakkia vaikko koskenkorvaa?


    • Anonyymi

      Ahveniston oma hukka se on, ennenkin lenkkipoluilla liikkunut, ei siis Parolan sus

    • Pelvoittaa liikkua ulkosalla, murisijoita ja verijälkiä.

    • Anonyymi

      Lumetus alkanut, eiköhän se jolkottele takaisin Hattulaan.
      Lumetus on sinänsä turhaa, kun sulaa jo ensi viikolla...

    • Anonyymi

      Leijona se on, tuli suoraan Ruokolahdelta.

      • Anonyymi

        Olisko tullut Kultakeskuksen pihasta siitä Pälkäneentien puolelta kuitenkin koska satavarmasti tiedän siinä olleen kaksi leijonaa ryhdikäästi ollen useitakin vuosia mutta....nyt ne ion kadonneet?

        Toinen mahdollisuus oli se golfkenttä siellä Parolan Lehijärven suunnalla, tosin sen leijonan tilaa onko se vielä siellä, sitä en tiedä mutta tiedän sielläkin olleen leijonan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko tullut Kultakeskuksen pihasta siitä Pälkäneentien puolelta kuitenkin koska satavarmasti tiedän siinä olleen kaksi leijonaa ryhdikäästi ollen useitakin vuosia mutta....nyt ne ion kadonneet?

        Toinen mahdollisuus oli se golfkenttä siellä Parolan Lehijärven suunnalla, tosin sen leijonan tilaa onko se vielä siellä, sitä en tiedä mutta tiedän sielläkin olleen leijonan....

        Kyllä leijona on myös "lentokentän" päässä.


    • Anonyymi

      Soitan puliisin turvakseni!! am

    • Anonyymi

      Sudesta on juttua hämeenlinna ryhmän ja hattula ryhmän fasebook sivuilla. Siellä on ihan videokin kun susi, siis aivan selkeästi susi jolkottelee moottoriradan portin kohdalta tien yli mennen kohti moottorirataa. Havaintoja on myös paljon muualta esim. goodmanin kohdalta. Varmaan siis se parolan susi pyörii nyt kaupungissa päin. Omituista että videosta ei ole ollut hämeen sanomissa juttua ja varmistusta taas uudestaan että susihan se.

      • Anonyymi

        CitySusi. Taidampa pysyä sisällä.


    • Anonyymi

      Voi kun söisi peurat, kun kokoajan saa pelätä autonsa puolesta.

      • Anonyymi

        Peurat syö perunatkin, perennoista nyt puhumattakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peurat syö perunatkin, perennoista nyt puhumattakaan!

        Yksi susi sata peuraa mitä pippa laukkakin sanoisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi susi sata peuraa mitä pippa laukkakin sanoisi

        Peuroja ja kauriita on paljon enemmän näillä tienoilla, joten eväästä ei tule pulaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peuroja ja kauriita on paljon enemmän näillä tienoilla, joten eväästä ei tule pulaa.

        Mumo sitten seuraavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe