Onkos tämä sama susi joka parolassa jolkutteli? Eilen nähty päivällä kahtoilammen Ja viisarin välillä. Hushus, takaisin parolaan.
Susi kahtarilla
22
529
Vastaukset
- Anonyymi
Iittalassakin pihassa murisemassa aiemmin.
- Anonyymi
Ei, Se oli Heinosen Repan karannut *Vili*-koira joka on Harmaa Norjanhirvikoira joka kyllä tuli sitten ite kotiin !
- Anonyymi
Heh, tuo oli sen verta iso veijari että varmaan oli syönyt repan ja vilin.
Varma susi, sama Yksilö kun parolassa koska eipä noita yksittäisiä täällä monia ole.
- Anonyymi
Vai oliko kyseessä sittenkin leijona
- Anonyymi
Pitääkin varata paukkuja mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkin varata paukkuja mukaan?
Sallitua vain uutenavuotena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sallitua vain uutenavuotena.
Jokohan lähti? Nämä on tarkoitettu villieläinten karkotukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkin varata paukkuja mukaan?
Meinaakko ihan konjakkia vaikko koskenkorvaa?
- Anonyymi
Ahveniston oma hukka se on, ennenkin lenkkipoluilla liikkunut, ei siis Parolan sus
Pelvoittaa liikkua ulkosalla, murisijoita ja verijälkiä.
- Anonyymi
Lumetus alkanut, eiköhän se jolkottele takaisin Hattulaan.
Lumetus on sinänsä turhaa, kun sulaa jo ensi viikolla... - Anonyymi
Leijona se on, tuli suoraan Ruokolahdelta.
- Anonyymi
Olisko tullut Kultakeskuksen pihasta siitä Pälkäneentien puolelta kuitenkin koska satavarmasti tiedän siinä olleen kaksi leijonaa ryhdikäästi ollen useitakin vuosia mutta....nyt ne ion kadonneet?
Toinen mahdollisuus oli se golfkenttä siellä Parolan Lehijärven suunnalla, tosin sen leijonan tilaa onko se vielä siellä, sitä en tiedä mutta tiedän sielläkin olleen leijonan.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko tullut Kultakeskuksen pihasta siitä Pälkäneentien puolelta kuitenkin koska satavarmasti tiedän siinä olleen kaksi leijonaa ryhdikäästi ollen useitakin vuosia mutta....nyt ne ion kadonneet?
Toinen mahdollisuus oli se golfkenttä siellä Parolan Lehijärven suunnalla, tosin sen leijonan tilaa onko se vielä siellä, sitä en tiedä mutta tiedän sielläkin olleen leijonan....Kyllä leijona on myös "lentokentän" päässä.
- Anonyymi
Soitan puliisin turvakseni!! am
- Anonyymi
Sudesta on juttua hämeenlinna ryhmän ja hattula ryhmän fasebook sivuilla. Siellä on ihan videokin kun susi, siis aivan selkeästi susi jolkottelee moottoriradan portin kohdalta tien yli mennen kohti moottorirataa. Havaintoja on myös paljon muualta esim. goodmanin kohdalta. Varmaan siis se parolan susi pyörii nyt kaupungissa päin. Omituista että videosta ei ole ollut hämeen sanomissa juttua ja varmistusta taas uudestaan että susihan se.
- Anonyymi
CitySusi. Taidampa pysyä sisällä.
- Anonyymi
Voi kun söisi peurat, kun kokoajan saa pelätä autonsa puolesta.
- Anonyymi
Peurat syö perunatkin, perennoista nyt puhumattakaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peurat syö perunatkin, perennoista nyt puhumattakaan!
Yksi susi sata peuraa mitä pippa laukkakin sanoisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi susi sata peuraa mitä pippa laukkakin sanoisi
Peuroja ja kauriita on paljon enemmän näillä tienoilla, joten eväästä ei tule pulaa.
Anonyymi kirjoitti:
Peuroja ja kauriita on paljon enemmän näillä tienoilla, joten eväästä ei tule pulaa.
Mumo sitten seuraavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504