Lada-miehet on varsinaisia "konu-miehiä". Ne ei tarvii mitään munan jatkeita saadakseen pesää. - Lada-miehet naureskelee kalliitten vekselivetoisten autojen kuskeille, jotka kuvittelevat saavansa paremmin pimperoo hienolla autolla ja eivätkä enempää voisi ollakaan väärässä tuossa uskossaan. Lada-miehet tietävät, että rahat voi käyttää järkevämminkin kuin upottaa ne autoiluun ja että se varsinainen oikea elämä ja erotiikka on muualla kuin auton ratin takana. - Eipä mulla muuta. Mukavaa kevään odotusta vaan kaikille. Pian sitä alkaa jo ollakin kevättä rinnassa, etenkin Lada-miehillä ja naisilla myös.
oikea äijä-auto
12
959
Vastaukset
- Anonyymi
Melkoista itsepetosta ja selittelyä. Kumpi on enemmän pihalla, Toyotaansa pettynyt selittelijä vai tuo klassinen Ladakarju?
- Anonyymi
Näin on. Vanha metsänomistaja ajaa ladalla vaikka on miljoonaomaisuus.
- Anonyymi
Ei metsiä saa kaataa vain saadakseen hienon auton. Hienot autot ovat nykyään täysin pois muodista.
- Anonyymi
Eihän aloittaja välttämättä kertonut itsestään vaan kommentoi ulkopuolisena tarkkailijana. Ja tottahan se onkin, että hölmöhän se on joka velalla rahoittaa kalliita autohankintoja. Elämähän on ihan muualla kuin ratin takana, vai mitä.
- Anonyymi
mulla on talot ja metät sekä rahaa, ajan silti ladalla heheheheh!!!!!!!!!
- Anonyymi
ladalla minäkin ajelen enkä tarvitse rahaa. minulla on sitä jo.
- Anonyymi
yllättävän monella "paremman kulkuneuvon omistavan" auton rekisteröintitiedoissa näyttää omistajan nimenä olevan joko rahoitusyhtiö tai muu rahalaitos....
- Anonyymi
Johtuisiko kenties siitä, että auto on erittäin huono sijoitus?
Nykyisillä nollakoroilla kalliimpi auto kannattaa ostaa rahoituksella. Säästyneet omat rahat voi sitten sijoittaa johonkin tuottoisampaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuisiko kenties siitä, että auto on erittäin huono sijoitus?
Nykyisillä nollakoroilla kalliimpi auto kannattaa ostaa rahoituksella. Säästyneet omat rahat voi sitten sijoittaa johonkin tuottoisampaan.Lada Nivalla on menty kaikki ajot ja hyvin on päästy sinne minne on halunnutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuisiko kenties siitä, että auto on erittäin huono sijoitus?
Nykyisillä nollakoroilla kalliimpi auto kannattaa ostaa rahoituksella. Säästyneet omat rahat voi sitten sijoittaa johonkin tuottoisampaan.se on pakko ajaa laina-autolla kun ei ole rahaa.
pääasia että naapurit luulee muuta.
harmi, kun nykyään nuo auton omistustiedot näkyy niin helposti... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuisiko kenties siitä, että auto on erittäin huono sijoitus?
Nykyisillä nollakoroilla kalliimpi auto kannattaa ostaa rahoituksella. Säästyneet omat rahat voi sitten sijoittaa johonkin tuottoisampaan.ja paskat.
persaukiset ajaa rahoitusyhtiöiden ja pankkien lainakieseillä kun ei rahat riitä ostaa omaa.
takavetolada ois jotain 1500s 2103. 1200l 2101. 1300 21011 ja 2101-2108 mallit...en diggaa näitä nykyisiä ladoja 111 tai kalina vaan takavetoisia joiden kyytiin kyllä menisin esim 1200l tai 2105 1200s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683