oikea äijä-auto

Anonyymi

Lada-miehet on varsinaisia "konu-miehiä". Ne ei tarvii mitään munan jatkeita saadakseen pesää. - Lada-miehet naureskelee kalliitten vekselivetoisten autojen kuskeille, jotka kuvittelevat saavansa paremmin pimperoo hienolla autolla ja eivätkä enempää voisi ollakaan väärässä tuossa uskossaan. Lada-miehet tietävät, että rahat voi käyttää järkevämminkin kuin upottaa ne autoiluun ja että se varsinainen oikea elämä ja erotiikka on muualla kuin auton ratin takana. - Eipä mulla muuta. Mukavaa kevään odotusta vaan kaikille. Pian sitä alkaa jo ollakin kevättä rinnassa, etenkin Lada-miehillä ja naisilla myös.

12

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkoista itsepetosta ja selittelyä. Kumpi on enemmän pihalla, Toyotaansa pettynyt selittelijä vai tuo klassinen Ladakarju?

    • Anonyymi

      Näin on. Vanha metsänomistaja ajaa ladalla vaikka on miljoonaomaisuus.

      • Anonyymi

        Ei metsiä saa kaataa vain saadakseen hienon auton. Hienot autot ovat nykyään täysin pois muodista.


    • Anonyymi

      Eihän aloittaja välttämättä kertonut itsestään vaan kommentoi ulkopuolisena tarkkailijana. Ja tottahan se onkin, että hölmöhän se on joka velalla rahoittaa kalliita autohankintoja. Elämähän on ihan muualla kuin ratin takana, vai mitä.

    • Anonyymi

      mulla on talot ja metät sekä rahaa, ajan silti ladalla heheheheh!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      ladalla minäkin ajelen enkä tarvitse rahaa. minulla on sitä jo.

    • Anonyymi

      yllättävän monella "paremman kulkuneuvon omistavan" auton rekisteröintitiedoissa näyttää omistajan nimenä olevan joko rahoitusyhtiö tai muu rahalaitos....

      • Anonyymi

        Johtuisiko kenties siitä, että auto on erittäin huono sijoitus?

        Nykyisillä nollakoroilla kalliimpi auto kannattaa ostaa rahoituksella. Säästyneet omat rahat voi sitten sijoittaa johonkin tuottoisampaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisiko kenties siitä, että auto on erittäin huono sijoitus?

        Nykyisillä nollakoroilla kalliimpi auto kannattaa ostaa rahoituksella. Säästyneet omat rahat voi sitten sijoittaa johonkin tuottoisampaan.

        Lada Nivalla on menty kaikki ajot ja hyvin on päästy sinne minne on halunnutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisiko kenties siitä, että auto on erittäin huono sijoitus?

        Nykyisillä nollakoroilla kalliimpi auto kannattaa ostaa rahoituksella. Säästyneet omat rahat voi sitten sijoittaa johonkin tuottoisampaan.

        se on pakko ajaa laina-autolla kun ei ole rahaa.
        pääasia että naapurit luulee muuta.
        harmi, kun nykyään nuo auton omistustiedot näkyy niin helposti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisiko kenties siitä, että auto on erittäin huono sijoitus?

        Nykyisillä nollakoroilla kalliimpi auto kannattaa ostaa rahoituksella. Säästyneet omat rahat voi sitten sijoittaa johonkin tuottoisampaan.

        ja paskat.
        persaukiset ajaa rahoitusyhtiöiden ja pankkien lainakieseillä kun ei rahat riitä ostaa omaa.


    • takavetolada ois jotain 1500s 2103. 1200l 2101. 1300 21011 ja 2101-2108 mallit...en diggaa näitä nykyisiä ladoja 111 tai kalina vaan takavetoisia joiden kyytiin kyllä menisin esim 1200l tai 2105 1200s

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe