Auto tuli kyllä puhtaaksi, jos ei pienistä valita. Auto jäi joka puolelta valuvan märäksi. Siksi piha oli kuin luistinrata. Soitin toimarille ja kysyin, että oliko auton kuivatuslaite rikki. Hän totesi että märkyys ei johtunut siitä, vaan heille oli toimitettu "väärää" pesuainetta 5000 lit. Samalla hän kertoi minun olevan ainakin 30;s asiakas , joka soittaa tänään samasta asiasta. Kysyin toimarilta kuinka pitkäksi ajaksi tuo "väärä" pesuaine riittää, Mutta vastaus oli epämääräinen. Pesuaine jaetaan kuulemma kolmeen eri pisteeseen. Onkohan nyt jostain muusta probleemista, tai kokeilusta kysymys? Mielestäni yrityksen tulisi äkkiä palauttaa aine tehtaalle ja siirtyä asiassa eteenpäin. Yrittäjälle pitäisi asiakkaat olla kaikki kaikessa, tai tulee asiakaskato ja konkurssi
Autonpesu Go Wash Espoonlahti 3.2.2020 pesukadulla
Anonyymi
0
513
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1712133Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3121811- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972