Haistoin sut. Tiesit että sekoan siitä? Kiusaatko sä mua? :)
Tulitko sä tahallas niin lähelle
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
haistoitko sillin
- Anonyymi
Nainen oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen oon.
Ootkohan?mitä haistoit?ei riitä miehen hikinehaju.taidat kusettaa koko suomi24 100-0.
- Anonyymi
Kyl mää tulin. Sori se tän iltane suukko. Sää säikähdit. Kai ollaan viel väleis? Nähään huomen ? Käydään kattoon sitä asuntoo. Oon toiset silmät, sul ja sanon mahtuuks tavaras sinne
- Anonyymi
Onko sulla nainen skitsofrenia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee vaik töihin, niinku normaalit naiset! Tää palstalta ukkojen vonkaus ei oo työtä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko lukenu omia kirjoituksias? Kämpässäs käy salaa muut, sinua salakuvataan, konettas hakkeroidaan, suhun on asennettu salakuuntelulaite.
Mää oon sitä mieltä et sul se skitsofrenia on. Luet tätä palstaakin kuin tää ois sun tekstari numeros - Anonyymi
Eikä sekään terveen merkki oo et eukon ainoo harrastus on ettii rakkautta ja seksii palstoilta!
Menis töihin. Ei huorais tääl kuin mikäkin suttura - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko lukenu omia kirjoituksias? Kämpässäs käy salaa muut, sinua salakuvataan, konettas hakkeroidaan, suhun on asennettu salakuuntelulaite.
Mää oon sitä mieltä et sul se skitsofrenia on. Luet tätä palstaakin kuin tää ois sun tekstari numerosÄlä muuta sano, tuo yksityisyydenloukkausuliuli ja huorat palstoilla (joina ystävällisesti kirjoittelen)- valivali on jatkunut jo lähes yhtä kausn kun aatami räkäisi siemenet eevaan
- Anonyymi
Mä mitään kiusaa :) Ota vaan omaksesi ❤️
- Anonyymi
Jos oot mies ja lisäksi hän niin otankin
- Anonyymi
Erään reaktiosta päätellen ei ollut toivottua. Pysyn jatkossa kauempana ja tarkotus oli kyllä vaan auttaa.
- Anonyymi
Älä oikeesti. Reaktiot pysyi visusti piilossa. Ei voi olla häneltä tuo tai mä...
Mitään pahaa en tarkoittanut kunhan jotain puhuin peittääkseni hämmennystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä oikeesti. Reaktiot pysyi visusti piilossa. Ei voi olla häneltä tuo tai mä...
Mitään pahaa en tarkoittanut kunhan jotain puhuin peittääkseni hämmennystä.Ole huoleti. Ei täältä kannata kaikkea omia. Eri ihmiset vaan vääntelee omiinsa sopiviksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole huoleti. Ei täältä kannata kaikkea omia. Eri ihmiset vaan vääntelee omiinsa sopiviksi.
Niinhän se on. Näytti tässäkin aloituksessa lähtevän yksi haara oikein tappeluun, en ees lukenut niitä.
niinhän mä tein..
koska halusin olla siinä =)- Anonyymi
Mitäpä palstakiusaaja tietää?
- Anonyymi
Siellä jo sanottiin, että se oli naiselta. Ei ollut naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä jo sanottiin, että se oli naiselta. Ei ollut naiselle.
Ei tota nettikiusaajaa kiinnosta keneltä kenelle. Pakko vaan olla esillä
- Anonyymi
Sitä vaan tähän vielä haluisin sanoa, että tulethan toistekin yhtä lähelle? :)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975928Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442807- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381991Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761342
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131267Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41207Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831193