Tulitko sä tahallas niin lähelle

Anonyymi

Haistoin sut. Tiesit että sekoan siitä? Kiusaatko sä mua? :)

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

haistoitko sillin

• Anonyymi

Nainen oon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen oon.

Ootkohan?mitä haistoit?ei riitä miehen hikinehaju.taidat kusettaa koko suomi24 100-0.

• Anonyymi

Kyl mää tulin. Sori se tän iltane suukko. Sää säikähdit. Kai ollaan viel väleis? Nähään huomen ? Käydään kattoon sitä asuntoo. Oon toiset silmät, sul ja sanon mahtuuks tavaras sinne

• Anonyymi

Onko sulla nainen skitsofrenia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee vaik töihin, niinku normaalit naiset! Tää palstalta ukkojen vonkaus ei oo työtä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko lukenu omia kirjoituksias? Kämpässäs käy salaa muut, sinua salakuvataan, konettas hakkeroidaan, suhun on asennettu salakuuntelulaite.

Mää oon sitä mieltä et sul se skitsofrenia on. Luet tätä palstaakin kuin tää ois sun tekstari numeros

• Anonyymi

Eikä sekään terveen merkki oo et eukon ainoo harrastus on ettii rakkautta ja seksii palstoilta!

Menis töihin. Ei huorais tääl kuin mikäkin suttura

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko lukenu omia kirjoituksias? Kämpässäs käy salaa muut, sinua salakuvataan, konettas hakkeroidaan, suhun on asennettu salakuuntelulaite.

Mää oon sitä mieltä et sul se skitsofrenia on. Luet tätä palstaakin kuin tää ois sun tekstari numeros

Älä muuta sano, tuo yksityisyydenloukkausuliuli ja huorat palstoilla (joina ystävällisesti kirjoittelen)- valivali on jatkunut jo lähes yhtä kausn kun aatami räkäisi siemenet eevaan

• Anonyymi

Mä mitään kiusaa :) Ota vaan omaksesi ❤️

• Anonyymi

Jos oot mies ja lisäksi hän niin otankin

• Anonyymi

Erään reaktiosta päätellen ei ollut toivottua. Pysyn jatkossa kauempana ja tarkotus oli kyllä vaan auttaa.

• Anonyymi

Älä oikeesti. Reaktiot pysyi visusti piilossa. Ei voi olla häneltä tuo tai mä...
        Mitään pahaa en tarkoittanut kunhan jotain puhuin peittääkseni hämmennystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä oikeesti. Reaktiot pysyi visusti piilossa. Ei voi olla häneltä tuo tai mä...
        Mitään pahaa en tarkoittanut kunhan jotain puhuin peittääkseni hämmennystä.

Ole huoleti. Ei täältä kannata kaikkea omia. Eri ihmiset vaan vääntelee omiinsa sopiviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole huoleti. Ei täältä kannata kaikkea omia. Eri ihmiset vaan vääntelee omiinsa sopiviksi.

Niinhän se on. Näytti tässäkin aloituksessa lähtevän yksi haara oikein tappeluun, en ees lukenut niitä.

• niinhän mä tein..
      koska halusin olla siinä =)

• Anonyymi

Mitäpä palstakiusaaja tietää?

• Anonyymi

Siellä jo sanottiin, että se oli naiselta. Ei ollut naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä jo sanottiin, että se oli naiselta. Ei ollut naiselle.

Ei tota nettikiusaajaa kiinnosta keneltä kenelle. Pakko vaan olla esillä

• Anonyymi

Sitä vaan tähän vielä haluisin sanoa, että tulethan toistekin yhtä lähelle? :)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5928
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2807
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2287
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2029
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1991
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1375
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      76
      1342
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1267
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1207
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      283
      1193
    Aihe