Tulitko sä tahallas niin lähelle

Anonyymi

Haistoin sut. Tiesit että sekoan siitä? Kiusaatko sä mua? :)

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

haistoitko sillin

• Anonyymi

Nainen oon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen oon.

Ootkohan?mitä haistoit?ei riitä miehen hikinehaju.taidat kusettaa koko suomi24 100-0.

• Anonyymi

Kyl mää tulin. Sori se tän iltane suukko. Sää säikähdit. Kai ollaan viel väleis? Nähään huomen ? Käydään kattoon sitä asuntoo. Oon toiset silmät, sul ja sanon mahtuuks tavaras sinne

• Anonyymi

Onko sulla nainen skitsofrenia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee vaik töihin, niinku normaalit naiset! Tää palstalta ukkojen vonkaus ei oo työtä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko lukenu omia kirjoituksias? Kämpässäs käy salaa muut, sinua salakuvataan, konettas hakkeroidaan, suhun on asennettu salakuuntelulaite.

Mää oon sitä mieltä et sul se skitsofrenia on. Luet tätä palstaakin kuin tää ois sun tekstari numeros

• Anonyymi

Eikä sekään terveen merkki oo et eukon ainoo harrastus on ettii rakkautta ja seksii palstoilta!

Menis töihin. Ei huorais tääl kuin mikäkin suttura

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko lukenu omia kirjoituksias? Kämpässäs käy salaa muut, sinua salakuvataan, konettas hakkeroidaan, suhun on asennettu salakuuntelulaite.

Mää oon sitä mieltä et sul se skitsofrenia on. Luet tätä palstaakin kuin tää ois sun tekstari numeros

Älä muuta sano, tuo yksityisyydenloukkausuliuli ja huorat palstoilla (joina ystävällisesti kirjoittelen)- valivali on jatkunut jo lähes yhtä kausn kun aatami räkäisi siemenet eevaan

• Anonyymi

Mä mitään kiusaa :) Ota vaan omaksesi ❤️

• Anonyymi

Jos oot mies ja lisäksi hän niin otankin

• Anonyymi

Erään reaktiosta päätellen ei ollut toivottua. Pysyn jatkossa kauempana ja tarkotus oli kyllä vaan auttaa.

• Anonyymi

Älä oikeesti. Reaktiot pysyi visusti piilossa. Ei voi olla häneltä tuo tai mä...
        Mitään pahaa en tarkoittanut kunhan jotain puhuin peittääkseni hämmennystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä oikeesti. Reaktiot pysyi visusti piilossa. Ei voi olla häneltä tuo tai mä...
        Mitään pahaa en tarkoittanut kunhan jotain puhuin peittääkseni hämmennystä.

Ole huoleti. Ei täältä kannata kaikkea omia. Eri ihmiset vaan vääntelee omiinsa sopiviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole huoleti. Ei täältä kannata kaikkea omia. Eri ihmiset vaan vääntelee omiinsa sopiviksi.

Niinhän se on. Näytti tässäkin aloituksessa lähtevän yksi haara oikein tappeluun, en ees lukenut niitä.

• niinhän mä tein..
      koska halusin olla siinä =)

• Anonyymi

Mitäpä palstakiusaaja tietää?

• Anonyymi

Siellä jo sanottiin, että se oli naiselta. Ei ollut naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä jo sanottiin, että se oli naiselta. Ei ollut naiselle.

Ei tota nettikiusaajaa kiinnosta keneltä kenelle. Pakko vaan olla esillä

• Anonyymi

Sitä vaan tähän vielä haluisin sanoa, että tulethan toistekin yhtä lähelle? :)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6348
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5865
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2833
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2268
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1958
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1108
    Aihe