Hei onko kukaan ajatellut mitkä rahat pyörii lääketeollisuudessa.Miksi lääkärit eivät hoida tarpeeksi hyvin.Minusta tuntuu et ruokavalio oppia ei lääkäreiden tarvitse tietää kun on ravitsemusterapeutti.Ehkä meidän 30 vuotta olevat pitää hakea netistä tietoa vaihto-ehto hoidoista jotta säilymme terveenä tässä oravan pyörässä mitä nykyinen työ on.T.Vaohto-ehto hoitaja käyttävä
Huono hoito ikä ryhmä 30 vuotta
4
226
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkäreiden koulutuksessa ei taida aika riittää opettamaan ruoan tärkeyttä hyvinvointiin. Mitä, miten ja kuinka paljon suuhunsa laittaa, toimii hyvin pitkälle ennaltaehkäisevänä terveydenhoitona.
Onneksi netti on lähes kaikkien saatavilla; tarkoittaa että jos vain on kiinnostusta omaan hyvinvointiin, siellä on kukkurakaupalla tietoa oikeasta ja terveellisestä ravinnosta. - Anonyymi
Lääketeollisuus käyttää valtavasti aikaa ja rahaa kehitellessään uusia lääkkeitä. se on hyvä, ilman niitä monen elämä olisi paljon vaikeampaa.
Toisaalta, usein lasketaan liian aikaisin myyntiin lääkkeitä joita ei ole testattu tarpeeksi, jotka ovat suorastaan vaahingollisia. Myynnistä saatu voitto maksaa mahdollisista lakisyytteistä aiheutuneet kulut ja myynti jatkuu. Jonkin aikaa kunnes poistetaan liian vaarallisena ja jatketaan kehittelyä ja testausta. - Anonyymi
Puhut asiaa.
- Anonyymi
kaikki vaan somettaa, puhelin yötä päivää kädessä, syödään, juodaan epäterveellisiä pikaruokia, juodaan energiajuomia ja alkoholia, poöltetaan tupakkaa, ja sähkötupakkaa, huumeita, kokaa ja muita päihteitä, yöt valvotaan ja päivät nukutaan,
shoppaillaan vaatteita ja eletään pintaliitoa, paino ongelmia suurimmalla osalla, eli ollaan kehopositiivisia, vaikka joka päivä saa lukea että läskii vanhettaa, sairastuttaa, diabetes suomessa yleistä,verisuonitaudit maksasairaudet, kunto heikko,jaksaminen ja sitkeys puuttuu, Sairauslomaa haetaan helposti ja sit sieltä sohvalta ei päästä ylös.
Raha asiat yleensä heikossa jamassa kun ei hallitse omia mieltämyksiään Monella vippivelkaa joka vaan pahenee . Suomessa nuoret ihan hukassa elämänhallinnan kanssa, moni ei osaa hoitaa kotiaan, jos tulee leikistä heikki tarvitaan kotiin sossutäti joka avittaa arjen askareissa kun ei hajuaakaan ruuanlaitosta, ei siivouksesta, ei lapsenhoidosta. Lastensuojeluhenkilökunta ihan lirissä tarpeiden lisääntyessä. nykyään suurin osa ei onneksi edes havittele lapsia ja varmaan perempi niin,
surkeeta katsellaa tätä nykypäivän elämää, Telkussa joskus näky joku tatuoitu, lävistyksiä kroppa täynnä, tupakkahampaissa ja tölkki kädessä ja vaati että auttakaa nyt häntä vaikka silmät näkee , korvat kuulee ja jalat ja kädet toimii.miksi nykyään on näin että eläminen ei todellakaan suju mitenkään. ei jakseta opiskella, ei käydä töissä ei viitsitä tehdä ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569