Kamera on oiva väline täällä Thaimaassa monessa asiassa.
Erityisen hyvä on hankkia muutaman kympin kamera Harrikan sarveen ja Moparin kojelautaan, toki muunkin merkkisiin ajopeleihin, kuten katsastettuun vanhaan mobediinkin.
Objektiivin voi suunnata kaffipakettiin, seiskan ikkunatarroihin, jopa tiliotteisiin.
Harjoittelin tuossa itse kuvaamista, kun tuli ostettua sellainen tosihalpa mutta kätevän oloinen kamera, jonka koko kuin 2 tulitikkuaskia.
Kysyisinkin valokuvakiinnostuneilta mitä mieltä ja kielitaitoisiltakin olisi mukava saada lisäinformaatiota aiheesta.
https://aijaa.com/QCX0hg
Kameran käyttöä Chiang Maissa.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Höh ja pöh...
Joku käynyt Lotaksessa ostamassa huuhteluainetta, hius-shappoota, smaspesuainetta, pesuainetta, kastiketta.... lähettänyt kuvan kuitistasenssukalle Suomeen.... ja senssukka sitten esittää suomi24:ssa seeämmän miljonääriä kuittia esitellen että kattokaas resut kuittiani että siinä lukee että olen ostanut rellua, höffnarreja, kallinkullitetunkameran ja hanhenmaksapalleroita.
by Rumball - Anonyymi
Se on omaishoitajasi lähtenyt käymään kotonaan. Sinä jäit suomikaksneloselle.
Joo niinhän se on, tarkoitukseni onkin saada aikaiseksi sinulta bablaa.
Mites ne muut omaishoitajat, onkos paljonkin fillaroivan maisemakuvaajan hoitaja laihtunut, entä miten sinä, onkos muuta puuhaa sulla seuraavaksi kuukaudeksi bablaa, hauskaa.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Joo niinhän se on, tarkoitukseni onkin saada aikaiseksi sinulta bablaa.
Mites ne muut omaishoitajat, onkos paljonkin fillaroivan maisemakuvaajan hoitaja laihtunut, entä miten sinä, onkos muuta puuhaa sulla seuraavaksi kuukaudeksi bablaa, hauskaa.Otat lääkkeet niinkuin lääkäri määrää ja koetat pikkuisen käydä vaikka ulkoilemassa. Viinakset pois. Kenties lääkärisetä antaa ensi vuonna luvan lentää jos saat terveyttä kohennettua ja pääset vaimon mukaan Thaimaahan. Tai kuka ikinä hän onkaan.
- Anonyymi
Ei taida enää koneeseen olla asiaa, kun käsi vapisee niin, että aloituksia pukkaa tuplana!
- Anonyymi
Mää otan valokuvia senssuämmän pikkareista ja myyn netissä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164